Op welke leeftijd eerste gingen jullie voor tweede

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jet83, 5 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Is dit een prettig leeftijdsverschil als je er nu op terug kijkt?
    Als ik een 2e zou willen dan zit ik te denken aan als ukje zon 4 of 5 jaar is en dus al naar school gaat maar is dat echt handig?

2. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Wij hebben na de eerste niet aan anticonceptie gedaan. Man en ik schelen zelf ook allebei weinig met ons broertje/zusje en dat wilden we voor onze kinderen ook. Na 4 maanden was ik weer zwanger, de oudste twee schelen dus maar 13 maanden. Ik vond het echt perfect!
    Omdat kleine baby'tjes zo snel groot worden, hebben we 6,5 jaar later nog een toetje gekregen. Ik twijfel een beetje of we er nog een keer twee zo snel op elkaar willen proberen te krijgen. Voor de kinderen vind ik het ideaal, het lijkt me alleen voor de oudste twee kinders nogal heftig...

3. Mamalove2014

Mamalove2014 Bekend lid

9 okt 2014
    649
    384
    63
    Toen m'n dochter 8/9 maanden was, ben ik gestopt met de pil. Daarna 2 miskramen en inmiddels weer zwanger (dochter was toen 1 jaar).

4. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Oudste en jongste schelen 3,5 jaar. Ik vind het perfect. De oudste gaat inmiddels naar school, dus heb ik lekker de tijd om met de jongste te tutten. Krijgt hij net zoveel aandacht als zijn broer toendertijd. ;)

5. rums

rums Niet meer actief

Toen hij 10 maand was. 1 dag voor zijn verjaardag een positieve test :D

6. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Toen de oudste twee was gingen we voor de tweede. Doordat dit een bbz werd, zit er uiteindelijk bijna 3 jaar tussen de meiden. Voor mn oudste twee was, waren wij er echt nog niet aan toe en nu ik weer met een jonge baby zit, ben ik ook blij dat de oudste al zo "zelfstandig" is.

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Volgens mij was de oudste een jaar en acht maanden toen we er voor gingen, de jongste is geboren toen de oudste twee jaar en negen maanden was.

8. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Onze dochter was een jaar toen ik tien weken zwanger was. Femke is 1,5 als ze grote zus wordt. Is een bewuste keuze, al ging het wel een stukje sneller als dat we hadden verwacht :).

Deel Deze Pagina