Hallo moeders, Hoe oud zijn/waren jullie dreumessen toen ze geen middagdutje meer deden of nodig hadden? Vigo heeft nu al een paar dagen dat hij 's middags niet meer slaapt maar alleen lekker ligt te keten in zijn bedje Ik haal hem er niet uit zolang hij het niet zat is, en nu is hij net toevallig ( na ruim een uur keten) in slaap gevallen. Ik weet niet goed wat ik ermee moet? Hij is namelijk wel moe, en stront chagerijnig als hij 's middags niet geslapen heeft. Liefs Minya
als hij na een half uur toch in slaap valt gewoon lekker naar bed brengen youame is 2 en slaapt smiddags ook nog
Lekker laten liggen zou ik zeggen. Hier ook nog een slaapje tussen de middag en ik vind het heerlijk. Af en toe wordt het eens overgeslagen, maar ik probeer het zo lang mogelijk erin te houden. Zeker als ie moe en chaggo wordt zou ik het volhouden. Tis vaak ook een fase he...
Ja, ik had (stiekem) al gehoopt dat het een fase zou zijn... De aanhouder wint in dit geval? Hahaha... Moet zeggen dat ik het ook nog heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk vind dat hij 's middags nog even op bed gaat. Zeker nu ik weer zwanger bent, want man, man: want ben ik moe en beroerd
Hier ligt er ook al eentje twee uur te keten in bed....niet slapen hoor, kletsen met de beesten, beetje zingen enz enz. Ik laat haar ook liggen, want heb toch het idee dat ze wel een beetje uitrust zo. En nog altijd: 9 van de 10 keer valt ze uiteindelijk toch in slaap... Geen idee vanaf wanneer er niet meer geslapen wordt, maar volgens mij is dat nu nog wel een beetje vroeg. Hoewel, het schijnt ook dat het gewoon per kind behoefteverschillend is... Enne, over dat andere begrijp ik je ook. Denk ik: dochter slapen, mama ook even lekker op bed liggen (moe, misselijk, yeh I know!), maar mooi niet! Ineens is er energie voor twee bij die kleine!
Het is alsof ze het aanvoelen hé Jutte? Vigo heeft dit pas ook sinds ik weet dat ik zwanger ben Het lijkt mij nu ook gewoon nog erg vroeg om het slaapje over te slaan. Hij is net 1,5 jaar geweest en is gewoon echt nog wel moe 's middags. Daar komt ook nog eens bij dat hij 's ochtends ook altijd érg vroeg wakker is, dus hij gaat gewoon naar bed 's middags! We zullen wel zien hoe het loopt allemaal Nu slaapt hij gelukkig even. Laat hem mooi tot 4 uur liggen en maak hem daarna wakker. Is hij helemaal fris en fruitig straks voor het kerstdiner
bridgett ligt ook vaak nog eerst te kletsen. vandaag wat later op bed gelegd omdat oma nog even kwam. dus ipv half 1 lag ze er half 3 in en lag ze lekker te kletsen tot net na half 4 en viel toen in slaap tot 6 uur...wel lekker maar doordat ze zo laat wakker werdt wou ze natuurlijk niet zo goed slapen vanavond (normaal ligt ze er 7 uur in en nu dus pas 8 uur en sliep pas om half 9) maar ze gaat wel naar bed tussen de middag.en dat blijf ik ook doen tot ze een stuk ouder is. is niet alleen lekker voor haar maar ook voor ons. ik kan dan even lekker bij komen.