Op mijn 15de (hij was toen 16) meteen liefde op het eerste gezicht en dat is altijd zo gebleven want ondertussen zijn we getrouwd. Groetjes Anita
ik was 16 toen ik echt serieus verkering kreeg hihi na 2 jaar was het uit en op mijn 19e mijn nu huidige man leren kennen
14, was helemaal verlieft, hele mooie herinnering, sprak hem laatst nog inene via hyves! Op mijn 15e, mijn man ontmoet, nu alweer 2 jaar mee getrouwt! kus miek
Hoi ik had me 1e echte vriendje met 17. De vader van me dochter leerde ik kennen met 19. Me huidige partner met 39. Liefs Marjo Wat zijn er veel met hun 1e liefde getrouwd zeg!
Me eerste echte vriendje was ik 15 jaar we hebben 2 jaar aan uit aan uit relatie gehad. We spreken elkaar sinds kort weer omdat we anders weer verliefd werden op elkaar me onze wensen en verlanges voor de toekomst kwamen en komen nu nog niet overheen. Ik hou nu zoveel van me vriend dat ik nu niet meer verliefd word op hem maar ik heb het idee dat bij hem de gevoelens weer goed op komen zetten dus dat word tijd voor afstand
Ik had met 15 mijn 1e vriendje, maar mijn 1e "echte"vriendje heb ik leren kennen toen ik 16 was en we zijn na 10 jaar nog altijd samen
13, was zo'n knipperlicht. We hebben samen 7 maanden geknipperd, en toen was het definitief over. Eerste keer seks had ik toen ik 17 was met mijn tweede echte vriendje...
Ik was nét 16. Heeft twee maanden standgehouden , was er echt niet aan toe. Liep sociaal-emotioneel ook wat achter bij leeftijdsgenoten en was net bezig met m'n inhaalslag , geen goed moment om aan een verkering te beginnen dus. Ik was bijna 18 toen ik weer verkering kreeg, met een andere jongen wel-te-verstaan. En inmiddels ben ik met hem getrouwd.
Ik was 17.....dat was 8 jaar geleden. Inmiddels draag ik zijn achternaam en hoop ik dat hij binnenkort de vader van mijn kindjes is! x J.
Was er vroeg bij... 13 met een jongen van 17. We hebben ruim een jaar wat met elkaar gehad. Daarna 3 jaar lang knipperlicht met een jongen uit mijn klas, tot ik mijn huidige man ontmoette toen ik bijna 18 was... bijna 10 jaar geleden alweer!
ik was 12 (hij 13) en met me 15 is dit uitgegaan, had dus ruim 2 jaar verkering. met me 16 ontmoeten ik me huidige vriend en ben nu bijna 6 jaar samen