Ik was 15 en hij net 14. Ben nogsteeds heelemaal in de wolken van mn mannetje. 16 November zijn we alweer 3 jaartjes zamen en we krijgen binnenkort ook nog eens een prachtig wondertje in ons leven xxx
Ik was een latertje... was pas 23 en een half. Daarvoor wel handje-handje-snoepje-snoepje relaties, maar niet iets wat je onder een 'echte' relatie verstaat. De relatie met mijn huidige man was dus ook meteen mijn eerste en mijn laatste (mag ik hopen )... Groetjes, Josien
ik was 24 toen ik mijn 1e echte liefde leerde kennen. ben er nu ook mee getrouwd. van te voren wel vriendjes gehad maar dat valt niet te vergelijken met deze relatie
Ik was 16 en deze verkering duurde 6 maanden. Drie maanden later op mijn 17e leerde ik mijn huidige vriend kennen en het was liefde op het eerste gezicht! Nu zijn we al weer bijna 7 jaar samen
Mijn eerste echte vriendje op mijn 15, duurde anderhalf jaar ofzo, daarna nog twee keer samengewoond waarna ik uiteindelijk mijn huidige man leerde kennen nu 4 jaar geleden, dus niet iedereen trouwt met de eerste liefde , we hadden elkaar wel eerder tegen willen komen, was ons beiden veel verdriet en enproblemen bespaard gebleven, maar ach, je kunt niet alles hebben he
Ik was 15, bijna 16 en heeft iets meer als een jaar geduurd...Goh wat was ik verliefd zeg! vergeet je nooit meer he...
Ik heb vanaf m'n 13e eerst goed in verschillende vijvers gevist, als je begrijpt wat ik bedoel . Ik heb vanaf m'n 20e nogal een nomandenbestaan geleefd, dus van een serieuze relatie kwam er steeds niet van. Ook de relatie met mijn man begon als een sexy flirt, maar de vonk vloog al snel over. Sinds onze blind date op 6 maart 2005 zijn we onafscheidelijk en we zijn op 7 september 2007 getrouwd.
Ik was 16 toen ik mn eerste echte vriendje kreeg. En 17 toen het weer uit ging. Iets meer dan een jaartje hadden we verkering.
1e echte vriendje op m'n 18e. Zijn inmiddels acht jaar samen waarvan 2,5 jaar getrouwd en Jamie! Daarvoor nooit vaste relaties, alleen 'weekend-relaties' zeg maar.
Mijn vriend was ook mijn eerste echte vriendje. Ik was 17 toen ik wat met hem kreeg. Daarvoor alleen eh, ja hoe moet je zoiets noemen, fysieke relaties? Flientje
ik was 15 en hij 18. De dag dat we 9 jaar verkering hadden zijn we getrouwd. We zijn nu dus ruim 15 jaar samen, waarvan ruim 6 jaar getrouwd. We hebben 2 kids, een meisje van net 6 en een jongen van bijna 4 en we zijn dus aan het proberen voor nog zo'n wondertje.