ik was 19 en heb nu na 7 jaar nog steeds een relatie met hem ben aan de eerste de beste blijven plakken liefs jose
15 jaar, achteraf gezien was het gewoon veel te jong. Hij was ook degene waar ik getrouwd mee ben geweest. Eigenlijk hadden we niet echt een stabiele relatie toen, maar ja je bent jong en je wilt het advies van anderen ook eigenlijk niet aannemen dan. Ik ben er 8 jaar getrouwd mee geweest en toen wilde ik scheiden, ik miste gewoon veel dingen in mijn relatie. Nu ben ik voor de tweede keer getrouwd en ik heb nu een super relatie , iets wat ik met de eerste echt heel erg gemist heb. Zo zie je maar weer, je bent nooit te oud om van je fouten te leren Liefs Mariska
Op mijn 19e heb ik voor het eerst een echte relatie gehad, daarvoor bleef het bij wat 'gescharrel'. Met deze jongen ben ik ook voor het eerst op vakantie (en naar bed... ) geweest. 'Helaas' was het geen blijvertje. Niet lang na de vakantie maakte hij het uit... Daarna heb ik nog een relatie van 3 jaar gehad en inmiddels ben ik al bijna 8 jaar getrouwd... Mijn eerste vriendje had ik op mijn 16e...
ik was 15 bij mn 1e verkering, toen een "vriendje" voor 2 maand, daarna mn eerste wat serieuzere relatie van 10 maand op mn 16e en op mn 17e leerde ik mn huidige vriend kennen, we zijn nu ruim 2 jaar bij elkaar
was 14 toen ik voor het eerst een vriendje had heeft een jaar geduurd daarna tijdje vrijgezellig geweest op mijn 19 leerde ik mijn 2de vriend kennen heeft 5 jaar geduurd huis gekocht eigenbedrijfje gehad helaas liep dit stuk maar ben nu al 7 jaar heel gelukkig met mijn huidig man gr maria
Ik was 19 toen ik mijn vriend leerde kennen en we zijn nog steeds samen en krijgen ons eerste kindje liefs Maartje