Tess was 1,5 jaar toen ze buisjes kreeg, de neusamandel werd geknipt en haar neus tussenschotje een stuk werd weg geschraapt en neusslijmvliezen weg gesneden. De keelamandel hebben ze er toen niet bij gedaan omdat met name het laatste al erg heftig was maar die moet nog.
Hier was hij trouwens ook echt 3/4 jaar ziek... zo sneu! Vanaf toen echt een stuk minder! Echter heeft hij in 6 maanden tijd wél weer 4 oorontstekingen gehad dus dat is minder, maaaaaarr hij is ook al een paar keer verkouden geweest en waar hij voorheen dan direct doodziek werd is dat nu niet gebeurd!
voordat er "oorlog" uitbreekt. Ik vind het dus zo vroeg ik snap dit niet. Nu wel dus. Ze zullen dit itt vroeger weloverdacht hebben uitgevoerd. Ik vroeg me dit dus alleen maar af. Als je zo lang..en zie mijn eerder bericht naar TS toe geplaagd bent met slapeloze nachten van je kindje is het te begrijpen.
Sweetlakecity; Ik vond het ook een normale vraag hoor! Als je er zellf niet mee te maken hebt sta je er toch anders tegen over. Mijn zoon slaapt bijv nu ook niet. Hij heeft een half uur geslapen en nu is het krijsen, krijsen, krijsen. Zolang je hem rechtop houd gaat het nog, maar leg je hem plat dan is het drama.
Oh hier ook trouwens hoor... mijn zoontje slaapt nog steeds vaker niet dan wel door, maar voordat hij geopereerd werd werd hij elk uur wakker... dag & nacht! Nu slaapt hij overdag minimaal 2 uur & snachts wordt hij nu nog 'maar' +/- 2 keer wakker
Hihi oorlog uit breekt. En nee gaf je alleen maar andwoord. Over de vraag waarom het gedaan werd. En vroeger waren ze niet zo zacht zinnig helaas. Mijn zoon is geholpen tien min later terug op de kamer vier dagen ziek. Hebben er een feestje van gemaakt en daarna geen oorontstekingen meer gehad. ' vorige week had me dochter lief al de eerste ooronsteking te paken ze is nu bijna vijf maanden denk en dacht o nee niet weer een kind last van de oren..
Zo wij zijn weer terug van het ziekenhuis. Op 27 juli wordt de neusamandel verwijdert. Die is volgens de arts mega opgezet, en moet er dus met spoed uit. Die neusamandel zorrgt er voor dat de buis van euh..blabla dus ook steeds ontstoken is. Buisjes zetten is in eerste instantie niet nodig, omdat zijn oortjes helemaal binnen in ontstoken, en de troep niet weg kan omdat die buis ontstoken is.