We gaan het weer proberen!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sadieraven, 24 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Dag dames.

Wij zijn met 23.1 weken op 2 september 2013 ouders geworden van ons meisje nadat ze een paar dagen ervoor in mijn buik overleed. Het is voor mij, mijn vriend en mijn dochter een drama geweest maar we leren er steeds beter mee om te gaan hoe raar dat ook mag klinken.
    We missen haar heel erg en we gaan nog geregeld naar haar toe, vooral wil mijn dochtertje van 4 dit. Dan leggen we een roos neer die ze zelf mag kopen.

Maar bij mij en mijn vriend kriebelt het zo erg dat we na juni dit jaar er weer voor willen gaan!

Ik ben erg angstig en bang dat het weer fout zal gaan dus voordat we gaan beginnen schakel ik het ziekenhuis in om nog even gesprekken aan te gaan over hoe we dit zullen aan gaan pakken. Ze willen dat ik dan vaker langs kom voor controles en dergelijke om mij en de kleine zo goed mogelijk in de gaten te kunnen houden :)

Ik kan nu al niet wachten en vinden het zo spannend!! :D

2. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Wat spannend, sadieraven! Het is je ook van harte gegund! Goed dat ze je zo goed gaan opvolgen. Hopelijk snel een positieve test in handen :) ik duim voor je!

3. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Wat heftig zeg om dat te moeten meemaken :(

Super spannend Nu natuurlijk weer gelukkig dat ze je goed in de gaten houden mocht het zo ver zijn.
    Ik.vind het knap dat jullie er zo positief in staan ! Super

4. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Dat verhaal herinner ik me nog. Fijn dat het beter met jullie gaat. Spannend om er toch weer voor te gaan, succes!

5. boefje1983

boefje1983 Actief lid

11 apr 2014
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heftig moet dat voor jullie geweest zijn.
    Spannend om het dan weer voor te gaan!
    Ik wens je heel veel succes en hopelijk snel een positieve test in handen, en dat het goed mag blijven gaan!
    Wel fijn dat ze je goed in de gaten blijven houden!

6. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Dankjulliewel meiden!
    Ja het was echt heel erg zwaar en heb me nog nooit kapot gevoeld als in die periode. Mijn dochter huilt nog regelmatig om dr zusje en dat ze dr mist. Hartverscheurend om dr te zien :(
    We missen gewoon een kleintje in ons midden :)

7. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Ik kan me het nog herinneren dat je er overschreef vorig jaar.
    Lijkt me zo ontzettend heftig, ik wil je alvast veel succes wensen en hoop dat je snel een positieve test mag hebben.

8. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Jee wat heftig zeg :(
    Ik wens jullie heel veel succes en dat er maar een gezonde baby mag komen :)

9. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Wat heftig om zoiets mee te moeten maken.

Ik ben nu ook weer zwanger na de doodgeboorte van mijn zoon. Erg spannend allemaal. Ik sta nu ook onder controle van het ziekenhuis. Iets wat me al wel wat meer gerust stelt.

Heel veel succes en hopelijk hebben jullie snel weer een positieve test in handen. En heb belangrijkste na 9 maanden een gezonde baby.

10. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Wat fijn dat sommige van jullie mijn verhaal nog weten. Heb best wel veel steun gehad aan dit forum toendertijd.
    We hopen op het allerbeste natuurlijk en ik word aan alle kanten meteen getest zodra het zover is.
    Ik zit op hete kolen want ik wil zo graag maar wil wachten tot de zomer. Eerst in juni nog Defqon en in juli freefestival en die meid dr 5de verjaardag. Daarna hebben we de ruimte om onze droom werkelijkheid te maken :)

11. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Zijn er nog meer die het over een tijdje pas willen gaan proberen??

Ik vind het echt super dat we eindelijk weer de stap durven te gaan nemen :D

Deel Deze Pagina