Ben gisteren ALWEER ongesteld geworden.. pff.. De 5e x na de miskraam. Het wil maar nog niet lukken, wie heeft er ook moeite mee? In juni gaan we samen naar de dokter voor verwijzing, hopelijk krijgen we die. Ben namelijk super bang dat er wat is met 1 van ons.
He wat vervelend! Jullie hebben bewezen zwanger te kunnen worden, hopelijk blijkt er niks mis. Maak je gebruik van ovulatietesten om zo de gemeenschap een beetje af te stemmen? Wil nog wel eens helpen. Sterkte er mee!
*knuf* Hier zijn we bezig aan de 7e rond na miskraam en de 8ste maand. Hoop dat je zwanger bent tegen je bevallingsmaand. Dat was hier deze maand en dat maakt het alleen maar lastiger. Ik hoop dat ik opnieuw een postieve test in handen heb tegen augustus.
Het was de eerste ronde al raak. En dan zit je echt te denken "ah het was direct raak dat al het nu ook wel weer zijn" en dan begint je begint je cyclus raar te doen.
Ik wil je een hele dikke knuffel geven... Ik weet precies hoe je je moet voelen... IK ben nu dan wel zwanger maar heb 2x een miskraam gehad, 2x direct na elkaar en na de laatste miskraam heeft het precies een jaar geduurd voor ik weer zwanger mocht zijn (in totaal 4,5 jaar bezig geweest) Ik hoop en duim voor jullie dat het geluk jullie snel toe mag lachen!
OI is ovulatie inductie, ik heb toen ik in de MMM belande in 2009 eerst 8 maanden clomid 150mg in combinatie met pregnyl gebruikt. Daarna door gegaan voor IUI maar omdat we steeds veels te weinig zaadjes hadden (lees dik onder de 1 miljoen) zijn we na 5x IUI voor ICSI gegaan. Dus puntje bij paaltje waren al die maanden/jaren die we aan de ovulatie inductie zaten en aan de IUI's weg gegooid en was de kans daarmee op een zwangerschap nihil.
En tja hoe je 4,5 jaar vol houd... heb ik geen antwoord op... Je gaat gewoon door... opgeven is geen optie. We bleven hopen op ondanks we een hoop narigheid hebben mee gemaakt in de MMM en heb daar naast veel afleiding gezocht in het doen van leuke dingen. Niet dat dat altijd even goed hielp hoor maar goed... Je hebt een wens en daar ga je voor.
Dus jullie hebben ook al een hoop narigheid mee moeten maken pff.. Vind het nu al lang duren laat staan 4,5 jaar. Een collega van m'n vriend heeft er zelfs 12 jaar over gedaan.
Lieve meiden, een vriendin van mij was in 1 x zwanger, dat werd een miskraam helaas. Toen heeft het 8/9 maanden geduurd voor ze weer zwanger was. Toen dat kindje 8 maanden was hadden zij en haar man een keer onbeschermd geklust en was ze weer zwanger. een andere vriendin: - 1e kindje, eerste ronde - 2e kindje, 6e ronde - 3e zwangerschap: 10e ronde, dit was helaas een BBZ, dus 1 eileider verwijderd - 4e zwangerschap (3e kindje): 3e ronde na BBZ. Oftewel: geen pijl op te trekken! Houd hoop!! (Ps. voor mezelf: 1e kindje 3e ronde, 2e kindje 7e ronde (dat vond ik toen ook heel lang duren!)) Groetjes!
Wat duren die maanden lang he na een miskraam? Geef de moed niet op! Wij zijn na een jaar proberen en 2 miskramen verder doorverwezen naar de gyn, maar uit bloed testen etc chromosoom test niets uitgekomen.. 3 maanden later , zwanger! En tot nu toe lijkt alles goed te gaan!! Ik snap je gevoel dat het lang duurt!
Zowel tot eisprong als de lf zijn onregelmatig. Deze ronde is de eisprong er op cd 18 geweest was ik super blij mee. Nu 8dpo een tempdaling maakt mij weeral wat ongeruster omdat ik al een lf van 8dagen heb gehad. Hopen maar dat het terug stijgt. En vroeger was die altijd regelmatig. MMMmeisje, geniet nog van je zwangerschap!
Hoi, Ik deel je gevoelens hier.. niet dat je er wat aan hebt Hier ook mk gehad, wel allemaal voor de 8 weken. Ik was in die tussentijd wel snel zwanger, maar raakte het ook weer snel kwijt. Toen we ons wilden laten onderzoeken, ging mijn relatie uit. Hij bleek ook aan de coke te zitten, wat ik natuurlijk niet wist op dat moment. Met mijn huidige vriend wil het ook maar niet lukken. Veel klachten en verschijnselen, maar geen knaltest of weer ongesteld. De onrust begint bij mij weer te komen. De maanden duren te lang pff. Zijn nu meer dan een jaar aan het proberen. Ook ik temperatuur, maar gebruik geen ovulatietesten. Wij klussen om de dag of elke dag, maar helaas geen resultaat. Misschien denk ik er ook teveel aan, maar dit gaat vanzelf. Het blijf wachten en hopen dat een baby ook voor ons is weggelegd. Knuffel
Er word zo makkelijk door mensen gezegd: ach, laat het los! Het komt vanzelf wel. Tja.. makkelijk gezegd als je geen kinderwens hebt. Of als je al een kindje of meerdere kinderen heb. M'n vriend zeg de hele tijd: je moet er niet van uit gaan dat het aan 1 van ons leg. Maar ik ben er gewoon heel erg bang voor. Ga me ook wel dingen in me hoofd halen. bijv: misschien heb ik geen bepaalde stof in m'n lichaam waardoor het kindje niet is blijven zitten. Of misschien kan m'n lichaam het niet aan(heb scoliose) Pas als ik een kindje in m'n armen heb, dan pas is m'n wens vervuld!