onze buurman zei: tja, dat krijg je als ze naar school gaan want daar fietst "iedereen" zonder zijwielen... nou onze dochter is daar duidelijk niet gevoelig voor
Mijn dochter fietst ook nog niet zo lang zonder zijwieltjes. Ze was denk ik twee maanden 5. Maar ze hield voorheen ook helemaal niet van fietsen, ze was totaal niet geinteresseerd in haar fiets met zijwieltjes. Op een dag zei ze ineens dat ze wel zonder kleine wieltjes wilde fietsen. Dus zijwielen eraf gehaald en ze fietste zo weg. Geleerd in 10 seconden. Dat is dan wel weer het voordeel van wat later leren fietsen denk ik. Nu heeft ze sinds een maand een nieuwe grotere fiets en nu is ze niet meer van haar fiets te slaan, hahaha!
Mijn oudste kan t sinds 2 weken. Redelijk op tijd dus...ze was al n loopfiets gewend. Paar x geoefend en toen zei ze dat ze t zelf wel kon en reed zo weg...
Hier gebeurde het toevallig, rond de 4e verjaardag van mijn zoon. We hadden al wel wat geoefend, maar het fietsen lukte nog niet zonder zijwielen. Op een dag kwam zijn neefje op bezoek met zijn fiets zonder zijwielen, mijn zoontje ging erop en fietste zo weg....
Toevallig met andere moeders er over gesproken op school. Mijn niet zo fysiek handige jochie kon het net voor zijn 4e verjaardag. Zijn fysiek handige vriendje heeft er echt geen zin in, en valt zelfs met wieltjes nog om, en een ander vriendje lukt het ook nog niet.. Die zijn beide ruim 4,5..