Het lijkt me heerlijk om nog even van de zon te genieten. Weekje Curacao ofzo... Maar dat is veel te duur voor ons hele gezin. Maar nu zag ik wel een aanbieding voor een weekje Curacao in december, voor nog geen 600 euro. Misschien kan ik een vriendin vragen? Maar dan ineens slaat de twijfel toe? Ik wil het zo graag, maar is het niet raar tegenover mijn man en ga ik de kids niet enorm missen? Wat zouden jullie doen als je de kans kreeg?
Ik zou dolgraag gaan,maar ik zou mijn vriend en mijn zoontje geen week kunnen missen. Mijn vriend zou het mij van harte gunnen,maar ik kan het niet.
niet! ik zou er niet aan moeten denken om zonder mijn gezin een week op vakantie te gaan. Ook manlief zou er niet blij van worden en ik ook niet als manlief zoveel geld uit zou geven! Ik ga dan liever een weekje naar landal met het hele gezin. Manlief is pas wel een weekendje weg geweest, maar dat koste iets van 40/50 euro. Pfff voor 600 euro gaan wij 3 weken kamperen.
Ik zou het niet kunnen! Je moet wel zeker weten van jezelf dat je het kan, anders zit je daar straks met mega heimwee. Das dan doodzonde van je vakantie.
ohja heerlijk! zou ik wel doen voor een weekje... en je kids zijn dan toch gewoon thuis met hun papa? alles blijft dus gewoon doordraaien thuis... maar je zal ze vast en zeker wel erg gaan missen.... maar als jij denkt dat je daarna helemaal opgeladen terug komt.. zou ik het eens voorleggen bij je man en kijken wat hij ervan vind....
Ik zou het niet kunnen. Je moet het natuurlijk zelf weten en als je echt de behoefte hebt om te gaan en je denkt dat je het wel aankan, zou ik gaan. Eerlijk gezegd vind ik het niet kunnen. Mijn moeder en stiefvader gingen ook altijd zonder ons (want in de vakanties is het duurder) en ik vond het toen niet leuk en nu denk ik, wat een egoïstische *%$*#$*. Maar weet niet hoe oud je kinderen zijn en of zij het besef al hebben dat jij zo lang weg bent. Een weekend zou ik misschien nog wel over mijn hart kunnen verkrijgen.
Als je het geld hebt, je man heeft er geen problemen mee en je kan je gezin best een weekje missen... Waarom niet?
ik ben trouwens pas een weekendje weg geweest van vrijdagavond tot zondagavond... en mijn dochters hebben er geen moment last van gehad hoor... volgensmij vonden ze het juist heerlijk om even lekker alleen met papa te zijn... hij is namelijk heel anders dan mij en ze worden veel vrijer gelaten door hem dus dat is 1 groot feest voor ze.... ze zijn ook nog wezen zwemmen in dat weekend.... ligt wel een beetje aan je kinderen zelf hoe ze erop reageren, als ze helemaal overstuur zijn omdat jij er niet bent kan je niet zomaar ffe terug vliegen dat duurd al met al wel 20 uur....
Niet zo zeer om het geld maar ik zou nooit een week zonder mijn man en kinderen willen. Vakantie is voor ons echt voor het gezin. Weekendjes weg daarentegen vind ik prima kunnen. Maar weet je meid, als ik al je topics eens volg denk ik dat jij je leven gewoon een andere wending moet gaan geven. Ik denk nl dat jij niet echt gelukkig bent en maar maniertjes probeert te bedenken om dat wel (tijdelijk) te worden. Ik denk dat je niet moet "vluchten" maar de zaken bij de kern moet aanpakken (en dit bedoel ik allemaal niet verkeerd hoor, ik hoop alleen van harte dat je ECHT gelukkig word)
Als jij denkt dat je zonder je kids kan en je man heeft geen bezwaar, dan ga je toch lekker. Ik zou het niet kunnen om zolang zonder mijn kids te zijn, maar er zijn er zat , die het wel kunnen.
Ik zou het gewoon doen, als jij denkt dat je man er geen bezwaar tegen heeft. En dat alles goed geregeld is voor de kids. Waarom zou je het niet doen? En ja de kans is groot dat je de kids en je man gaat missen! Maar als je het niet probeerd kom je er ook niet achter . Misschien bevalt het je wel super goed. Lekker genieten meid mocht je wel gaan.
Ben vorig jaar lekker met een vriendin een weekje naar Turkije geweest. Vond het vreselijk moeilijk om afscheid te nemen en heb toen ook heel erg getwijfeld maar ben toch blij dat ik gegaan ben! Eerlijkheid gebied me ook wel om te zeggen dat ik toen net een beetje uit een hele zware depressie aan het komen was, dus het ook gewoon echt noodzaak voor me was! Maare ik zou het zo nog eens doen, dus lekker gaan als jij het aandurft!
Los van het je kinderen missen is het denk ik ook niet helemaal fair tegenover je man (alhoewel ik niet weet wie werkt bij jullie..), want ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend voor veel geld op vakantie gaat en mij thuis laat met de kinderen. (ookal studeer ik nog en werkt hij) Je moet er ook op rekenen dat je nog veel extra kosten maakt. Ik neem aan dat je ook wel wat wil doen en iets ondernemen kost vaak ook klauwen met geld. Ik denk dat je wel op +/- 1000 euro kan rekenen p.p. En is het hotel All inclusive? Want daar moet je ook nog rekening mee houden..
het ligt natuurlijk aan de situatie. Mijn man sport 2 x in de week.. een heel jaar lang. Dus die zou het me zéker gunnen (maar het liefst zelf mee gaan ) - maar voor zijn gevoel zou dat de verhouding juist wat recht trekken zeg maar. Zelf wil ik niet zo lang zonder m'n kinderen, maar de rust om echt een week te genieten zónder de kinderen zou ik anderszijds heel lekker vinden. Voor mij zou het ideale zijn: Zo'n vakantie, met een nanny ---> onbetaalbaar dus. Maar als de weegschaal voor jou nét doorslaat naar de andere kant: Doen dan! Verder sluit ik me wél aan bij het onderste deel van de reactie van Sidmick...
Normaalgesproken heb ik daar geen moeite mee. Ik ga ook weleens een weekendje weg zonder mijn vriend en dochter en een weekje weg met mijn vriend zonder dochter. Ik kan het dus wel. Ik vind "me time" en onze tijd als geliefden zeer belangrijk. Alleen in dit geval, vind ik het toch anders. Ik kan het moeilijk uitleggen, maar het komt best wel egoistisch over. Zo van: we kunnen het eigenlijk niet voor het hele gezin betalen, dan ga ik lekker alleen. Ik weet het niet: als het puur om geld ging, dan ging ik niet. Dat vind ik namelijk niet fair tegenover man en kids. Moeilijk uit te leggen
Ik zou het ook nie kunnen.. ik vind met mijn gezin weggaan het allerleukste! Kan echt niet zonder ze!
ligt een beetje aan je intenties denk ik... maar als het geld er is , je man heeft er geen moeite mee... dan zou ik het zekers doen!
Ik zou wel een keer een weekje zonder kids weg willen, zou ze dan zeker wel missen. Maar als ik dan zou gaan dan met mijn man en niet met een vriendin.