Dus het kan nog wel? Dat geeft de burger moed! Maar wel natuurlijk alle 4 van 1 partner? Of.... Ik kreeg nl. een dochter op me 26e. Na 3 rondes. Nu bezig voor wonder nummer 2 op me 42e. Al 21 rondes zonder het gewenste resultaat. Maar wel van andere partner. Groetjes en suc6 met je zwangerschap! Marjo
Hoop het meid! Van ganser harte! Maar deze maand zit het er denkelijk nog niet in. Ben wel 2 dagen overtijd, maar denk dat de nog gaan komen helaas.... Groetjes Marjo
Hier ook helaas niet. Ze wilde niet groeien. En volgens de gyn gebeurde het ook niet meer. Dus gezellig op het wachtbankje dat duurd alleen zo vreselijk lang.
@ Inderdaad meid, WACHTEN is zo zenuwslopend en duurt ZO LANG! Balen! Snif.... Groetjes en sterkte en veel suc6! Marjo
Ik ben 40 en probeer al een tijdje zwanger te worden. Ik vraag me af of er meer vrouwen van mijn leeftijd zijn en of het bij hun 'vanzelf' gaat. Zelf zit ik aan de clomid. Heb bijna geen baarmoedermond meer vanwege baarmoederhalskanker dus het is allemaal de vraag of het gaat lukken.
Ik was 18/19 toen ik mijn zoon kreeg. En als ik binnen nu en een paar maanden zwanger raak 35 bij de tweede.
de 1e keer was ik 25 (direct 1e ronde zwanger) de 2e keer was ik 27 (door de pil heen 3 mdn voor we wilde stoppen) hoop dit jaar nog zwanger te worden, ben nu 34 (juni 35)....
Ik was 29 toen ik de 1e keer zwanger was. Helaas een MK. Ik hoop dit jaar nog zwanger te raken, dan ben ik 30 of net 31 jaar.
ik was 22 toen ik zwanger was van me oudste en 24 van me jongste ben nu 26 en zwanger van nummer 3. groetjes
hoihoi, de 1ste keer was ik net 25 ( sept '05 helaas mis ) 2de keer moest ik 2 dgn later 26 worden (ook mis juli '06) 3de keer 26 (gisteren 21 jan '07 helaas ook weer mis) liefs mandy
Bij de eerste met 24 zwanger en bevallen met 25 jaar. Nu 30 jaar en hoop zo vreselijk dat ik levensjaar zwanger mag worden en ook mag bevallen.
Met de 1e was ik 29 en ben nu 33 en heb 2 mk's gehad vorig jaar. Zijn nu bijna een jaar bezig voor de tweede.