He wat leuk om te lezen dat er meer vrouwen dik tien jaar ertussen hebben zitten. Ik voelde me al zo apart maar dat valt best mee dus
Ik was bij de eerste 16 maar was niet bewust. Van de 2de was ik 27 dit was bewust nu weer bezig volgende week wordt 32
ik was 20 toen ik zwanger raakte... en 21 toen ik bevallen ben... en hoop voor mn 22 weer zwanger te zijn
1e keer zwanger op mijn 31ste bevallen op mijn 32ste 2e keer zwanger op mijn 34ste (helaas MK) en hoop eigenlijk nog voor mijn 35ste weer zwanger te raken (maar of dat lukt binnen 4 weken hihihhi)
hoi allemaal ik was bij de eerste 20 jaar en bij de tweede 22 bij nummer drie was ik 28 en ik was net veertig toen ik gelijk zwanger was na spiraaltje eruit maar dat is in een miskraam geeindigd in augustus 2006 nu heb ik moeten wachten tot mijn menstruatie weer beetje normaal op gang ging dat is nu zo n drie maanden het geval. en dus bezig voor nog een klein wonder. van mijn nieuwe man. we hebben wel besloten dat als het in een jaar niet gebeurd we het mooi vinden en het dan zo laten hebben beide kinderen uit vorig huwelijk. maar ik heb er aan geproeft vorig jaar en wil toch nog wel heel graag een kleintje mijn schoonzus is ook veertig geworden in juli en ik in juni en zij heeft een kleintje van 2 in november geworden dus ze was 38 toen ze zwanger was. nou meiden allemaal veel succes met zwanger worden.
niet schrikken hoor, volgens mij ben ik de jongste mama op dit forum... ik was 14 toen ik zwanger raakte van mijn zoontje en 15 toen ik beviel.. en nee dit was niet gepland maar zou mijn zoontje voor geen goud willen missen, soms zwaar maar valt wel mee nu hij wat ouder word.. het bevalt me zelfs zo goed dat we nu voor een 2de bezig zijn... groetjes
@ Sorry, schrik wel een klein beetje meid! Heb nl. een dochter van bijna 16. Hoe oud is je zoon nu? Gaat alles goed? Groetjes en suc6! Marjo
1e keer zwanger was ik 17 (mk) 2e keer zwanger was ik 25 (werd een zoon) 3e keer zwanger (onlangs) 32 (mk) op naar de 4e keer hopelijk duurt het niet zo lang.
ik was 16 toen ik zwanger werd,en 17 toen ik mama werd.en van de tweede was ik 24,en nu ben ik 29 en zwanger van de derde
@ Tammy77: Mag ik zo brutaal zijn en vragen of zealle 3 dezelfde vader hebben? Bedoel er niks mee. Gewoon interesse! Groetjes Marjo
mijn zoontje word nu zaterdag 2... en alles gaat helemaal goed, ben net nog bij cb geweest en ze zeiden me dat we het erg goed deden en steunen me ook in mijn keuze dat ik er een 2de bij wil, ben ik erg trots op... nu 17 en volgens anderen een hele goede mama zijn..
Proficiat alvast meid met je zoontje!Geef hem maar een dikke knuf! Petje af voor jullie hoor! Groetjes Marjo
23 zwanger en 24 moeder Nu ben ik 25 en op voor een tweede, we zitten in onze 3e ronde (of eigenlijk 4 maar wilde eerst een maand "ontpillen" )
Ik was net 20 geworden toen stopten we met de pil en ik was gelijk zwanger. Was ook nog 20 toen Fienne kwam dus. Ben nu 21 en zwanger van de tweede tevens laatste als het goed is..
We zijn al effe bezig voor een kleine,maar aangezien ik pas 20 ben geworden,kan ik,hoop ik,wel zeggen dat ik voor m'n 30e moeder wordt
Ik was 25 toen ik mijn zoon kreeg. (duurde een jaar voordat ik zwanger was...) Inmiddels heb ik een nieuwe (veel lievere.. ) vriend, al 7 jaar, en inmiddels zijn we al bijna een jaar bezig voor nummer twee.....