Waar speelden jullie kindjes mee op welke leeftijd? Ik ben op zoek naar een leuk cadeau voor mijn bijna jarige kindje (wordt 1). Dit zijn mijn overwegingen, maar ik weet niet zeker of een kind van 1 hier iets mee kan.. Het is echt zo een tussenleeftijd volgens mij. Te groot voor veel, te klein voor nog een heleboel meer.. Ikea Keukentje - lijkt mij voor een kindje van 1 nog niet zo boeiend, maar misschien 1,5 wel? Loopfietsje - wanneer begon je kindje hier echt iets mee te kunnen? Duwbeest/wagentje (zoals een wheelybug?) Als ik nog iets bedenk, zet ik het nog even neer Thanks voor het invullen/tips!
Keuken was hier pas vanaf twee. Een echte loopfiets ook pas dan. Maar op een jaar heeft ze wel de pukilino gekregen, en dat ding is een jaar lang constant in gebruik geweest.
Hier 19 maand en helemaal weg van haar ikea keuken. Soep maken, groente erbij mama en papa laten proeven. Ook een loopfiets heeft ze. Die van nijntje bij de prenatal. Ideaal ding. We gaan geregeld een blokje om of ze gebruikt hem in huis. Fietse fietse zegt ze dan.
Leuk is dat!! 1 is dan misschien net iets te klein wel voor keukentje/fietsje? Wanneer begon ze hier echt mee te spelen?
De pukilino dus Verder heeft ze toen ook toettoet gekregen, maar dat is hier nooit een succes geweest. En een zandbak. Wel een succes.
Ja de pukylino was hier ook een succes met 1 jaar! Je hebt ook al duplo vanaf 1,5 dat was hier ook leuk
wij hebben een kinderfeets (3wieler nog momenteel), en dat was zeker interessant vanaf 15 maanden, net als een gewone loop-auto. voor de cosy-coupe is hij nog wat te klein (nu20mnd). Glijbaan is interessant. Keukentje hadden we iets te vroeg, maar vanaf 1,5jaar speelt hij daar zeker ook mee (vooral zijn knuffeldoekje wordt gekookt of gebakken hahaha). een driewielerfiets met van die pedaaltjes erbij is erg kind-afhankelijk, mijn zoontje trapt nu al mee, maar mijn leasekind moest dit met net 3 jaar nog leren. je hebt deze fietsjes ook met dat je de pedaaltjes kan uitschakelen, misschien is dat wat? toettoet autos zijn favoriet, met een garage. hij krijgt het voorelkaar om ze stuk te gooien... VTech Baby Lanceer & Leer Ballenbaan is erg in trek en de bus met passagiers van Little Tikes ook. maar het allergrootste plezier doe je hem toch wel met gewoon buiten rennen met een bal
Ik denk dat je inderdaad ergens anders meer antwoord krijgt iets lager is een stuk voor mensen waarvan de kindjes al geboren zijn. Hier ging hij met de keuken rond zijn 1,5 aan de haal en speelt er dagelijks mee. Loopfiets probeerde hij toen wel maar viel veel. We hebben toen wel een loopfiets met 4 wielen, 2 is echt pas vanaf een latere leeftijd. Misschien is een loopauto iets? Dus echt zo een little tikes loop auto waar je in zit. Je hebt een hele leuke brandweerwagen, daar kan je ook echt water mee spuiten. Onze zoon heeft de scooter van fisher price gekregen en deze vond hij erg leuk (en nu nog).
Hier met 1,5 dat ze er mee ging spelen. Hebben voor haar verjaardag toen ook wat dingen gevraagd waar ze wat later iets mee kon. Het gaat zo snel dat ik achteraf blij ben met wat ze toen heeft gekregen. Eerst de boel op zolder gezet. Ook had ze wat muziek instrumenten gekregen deze vond ze direct leuk. 1 is vond ik ook een lastige leeftijd wat betreft cadeautjes
Wij hebben voor onze dochter haar verjaardag mede de activity garden van little tikes gekocht en dit is echt de beste koop ever! Wat een leuk ding, zit veel uitdaging in qua ontwikkeling en met de opties die erop zitten zal ze zeker tot 2. Jaar plezier ervan hebben. Ik heb ook getwijfelt over een keukentje maar bewaar dat toch liever tot de feestdagen zodat ze er dan meteen leuk mee kan spelen.
Wat een leuke tips allemaal! Ik denk dat het ook zo zal gaan dat ik dingen weg zet tot hij er aan toe is, want het is zo een gekke tussenin leeftijd. Ik denk dat het een fietsje gaat worden. Wie heeft er ervaring met zo een houten gebogen plank? Zo een wobble? Is dat wat voor hele kleintjes?
Een driewieler zoals de pukilino kan perfect. Zo'n 'echte' driewieler is nog te zwaar voor zo'n kleintjes.
Nog geen ervaring met de wobbleboard, maar ik heb alvast de intentie om deze voor mijn zoontjes eerste verjaardag in september te kopen.
Hier is een keukentje wel al heel populair! Ik raad qua loopfiets de wishbonebike aan, bijna 3 jaar geleden gekocht en de derde gebruikt hem nu, is nog in perfecte staat. Kan eerst met drie wielen en daarna met twee. Verder populair rond de eerste verjaardag; - toettoet en Zoefzoef - verf - zandbak - schommel - wheelybug
Mijn zoontje wordt over anderhalve maand 1 jr. Wij geven de toet toet garage van vtech, met nog 1 extra voertuigje. Aan mijn ouders hebben we het pukylino loopfietsje gevraagd. (Is beiden toevallig net binnengekomen van bol.com, dus wij zijn er klaar voor ) Verdere ideeën: Kruiptunnel van ikea Schommel Badje voor in de tuin Loopautootje Blokkenkar Kralenspiraal Badspeeltjes Vormenstoof
Mijn dochter snapt het idee van de driewieler al. Heb voor binnen nu zo een loopauto (4 wielen) en in de schuur staat de driewieler voor als het mooie weer begint voor buiten. Op de loopauto gaat ze de hele woonkamer al door (voor en achteruit) en ze kan zelf op en af stappen. Onze dochter is 2 weken geleden 1 geworden.
Wij hebben keukentje met 2 jaar gegeven paar maanden geleden. Had ze voor die tijd nog weinig mee. Loopfiets met 1 jaar, meteen een succes. Van Bandits and Angels. Niet zo duur als Wishbone. Eerst met 2 wielen achter, sinds ze een jaar en 10 maanden is met 1 wiel achter. Veel idd voor ietsie ouder, zoals Duplo, maar wat je zegt, kun je het gewoon even bewaren.