het is de verkeerde kleur! En ik heb echt de grootste lol erom! Schijnt dat zowel wij als de verkoper de kleur van onze Mutsaerts TransAction verkeerd hebben geinterpreteerd en genoteerd, zodat ik nu geen creme-kleurige, maar een beige heb gekregen.. Je hebt de beige en de creme-kleurige, maar die man schreef beige op, weten wij veel dat die lichtere creme heet? Ik dacht dat die lichte ook beige heette. De verkoper heeft zich dus ook vergist in de kleur. Ik dacht ook dat het gewoon beige was overigens, creme is in mijn ogen toch hetzelfde als gebroken wit, dat was die wagen dus echt niet, die was gewoon licht beige! Ik dacht vanochtend bij het in elkaar zetten al van "oh wat is ie donker, in de winkel leek die lichter". Mijn man kwam thuis en zegt "hey, dit is die andere, weet je nog waar we nog zo over zaten te twijfelen of we nou deze of de lichtere moesten nemen! En we hadden toch gekozen voor de lichtere!" Anyway.. Ik heb dus geen creme maar een beige Mutsaerts gekregen Hhaahaahahaa, wel grappig overigens.. Zit je uren in die winkel te twisten of je nou de licht beige of de donker beige moet nemen, kies je voor de lichte, krijg je de donkere geleverd Ik heb erover zitten twijfelen of ik het moet omruilen, maar ach ik ben hier eigenlijk ook wel tevreden mee. Ik weet alleen niet waar ik die mega-wagen met alle toebehoren moet laten de komende 4 maanden! Alles staat nu te pronken in de woonkamer. Ik word gewoon echt melig van dit soort dingen!
nou ja blijkbaar heeft het lot anders bepaald, maar anders mag je hem inderdaad gewoon ruilen als je toch liever de andere wil, zit je alleen weer met een tijdje levertijd. Geniet maar van je mooie wagen!
Ach, als je deze ook mooi vind. En op een iets donkerdere kleur zie je niet zo veel vuil. Bijv. van de regen of als je de reiswieg op de grond zet bij het inladen van de auto enzo.
Weet je, deze zin heb ik gisteren ook gevormd tegenover mijn man.. Zo denk ik er dus ook precies over! Hihiihihihih