Weet een van jullie of er winkels zijn die regelmatig een kortingsactie hebben op een kinderwagen. Ik ben er nog geen een tegengekomen.... Iemand?
Wij zijn eerst bij Detersbaby geweest en bij Babypark in Kesteren. Hier zijn we wel geslaagd voor de babykamer maar ik vond dat in kinderwagens wel erg veel prijsverschil zat (voor dezelfde wagen dan he). Vorige week zijn we bij babydump geweest. Dit scheelt zeker al veel in prijs (in ons geval bij 300 Euro met accessoires etc erbij). En dit voor exact dezelfde kinderwagen. De actie was met een gratis maxi cosi. Wij hebben echter een andere versie gekozen, maar dat is aan jezelf. Weet ook dat diverse babyvestigingen waaronder Detersbaby op de site aanbiedingen hebben staan. Soms zijn er ook vestigingsopruimingen van de Prenatal. Even alle sites etc goed in de gaten houden. Hoop dat je er iets aan hebt. Melanie
Wij hebben bewust in het begin van het jaar een kinderwagen aangeschraft. De overjarige moesten uit de colletie met flinke kortingen ! (wij wouden juist de oude model Buzz) Nu worden de kortingen wat minder.. Goed reclame folders en internet in de gaten houden denk ik...
Meestal krijg je geen korting maar een gratis product erbij. Bijvoorbeeld bij babydump is nu bij een wagen een gratis maxi cosi en bij een kamer een gratis box
http://www.detersbaby.nl/shop/baby/index.php?nav=2 Dit is een link bijv. met aanbiedingen van kinderwagens.
Ik heb eind 2006 mijn buzz gekocht omdat dat model eruit moest. En daarom heb ik voor alles in totaal 475 euro betaald incl reiswieg! Soms zie ik die ''oude'' modellen nog staan (prenatal) je zou kunnen kijken of die goedkoper zijn.
Thanx voor alle tips. Dit weekend heel wat winkels langsgegaan, maar helaas niemand die korting o.i.d. wilde geven...grrrr....moet eerlijk zeggen dat ik ook behoorlijk slecht in onderhandelen ben. Nog twee weekjes en dan willen we er toch echt een kopen. Gaat lukken hoor!
In Amsterdam krijg je bij de prenatal 10% korting op een kinderwagen. Heb er gister dus maar een aangeschaft. Deze actie bleef niet voor altijd bestaan/ met de zomer waarschijnlijk niet meer vertelde de verkoopster (of dit was een verkooptruuk natuurlijk).
iig bij verschillende winkels gaan kijken, bij ons scheelde de mutsy erg veel. Bij prenatal over de 700 en bij babydump 600 + gratis maxi cosi. Dus ff aan prijsvergelijking gaan doen
Wij hebben onze Quinny Buzz 2007 in Utrecht gekocht. Bijna 140 euro korting gekregen. Is de moeite waard erheen te mailen en te informeren wat je daar kwijt bent!
hoi wij hebben onze mutsy urban bij babydump veenendaal geweest. wij kregen 300 euro korting, en een gratis maxi cosi. het was de laatste in die kleur en de lijn van 2007 stond er al weer. scheelde dus een hoop! joyce
Ik heb mijn Urban Jungle vorig jaar bij een vroegevogels actie van prenatal gekocht. Daar heb ik toen ook maxicosi en nog vel meer gekocht. Bij de vroege vogels actie krijg je 20% korting. Ik ga voor het aanschaffen van de autostoel ook wachten totdat er weer zo'n actie komt. Scheelt toch best heel veel geld!
Zou gewoon ergens een aantal babyspullen tegelijk kopen, en gewoon gaan pingelen Je kunt het altijd proberen..