negenmaanden beurs

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ellen291982, 17 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

vorig jaar ben ik geweest en bekeek ik het natuurlijk vanuit een zwanger zijn kant. is het ook leuk als je een kindje hebt? Emma is dan 7 maand. Het lijkt me wel weer erg leuk om heen te gaan

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik ben vorig jaar geweest was toen zwanger. Maar ik zou zelf absoluut niet met kind gaan hoe oud ook.
    Ik vond die kinderwagens en jengelende kinderen zelf erg vervelend, laat staan dat ik zelf met mn zoontje er heen zou gaan.
    Zelf zou ik als ik zou gaan lekker zonder kindje gaan. Ben 2x met mijn moeder geweest, ga dit jaar niet want zijn vorig jaar geweest.
    Het lijkt mij een heel gedoe en gesleep....

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik denk dat het op zich wel leuk is. Wat me toen namelijk opviel, was dat er ook dingen over buggy's enzo waren, hapjes, kleding is natuurlijk altijd leuk..
    Best wel dingen die ook leuk zijn als je kindje nog klein is :) . Je moet alleen even de babykaartjes en echo dingen voorbij lopen ;) .

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oke pas even mijn reactie aan...had je verkeerd begrepen...dooom..!!!:)
    Ik denk dat het wel leuk kan zijn, alleen dan idd voor de kleertjes enzo. Maar ik zou dan denk ik ook de hhb erbij pakken, want denk dat je nu wel sneller op de 9mnd beurs uitgekeken bent.
    Enneh ik zou iig mn kindje dus niet mee nemen hahaha

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik vond het wel meevallen met de drukte enzo eigenlijk. misschien waren we op een goede dag, maar waren vooral moeders en vaders met kinderwagens met heel jonge kinderen zoals Emma. werd juist gek op de hhb wat een lawaai haha daar waren we snel weer weg haha!.

als we gaan nemen we emma wel mee. ga er even over nadenken. anderen nog die met een kind heen zijn gegaan? hoe beviel het jullie?

Deel Deze Pagina