Toen het hoofdje eruit was voelde ik niks

Discussie in 'De bevalling' gestart door toerist18, 6 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja als ik zelf eerder een bevalling op tv zag, vond ik het er pijnlijk uitzien.
    Maar tijdens mijn bevalling heb ik zelfs tussen m'n benen gekeken,
    ik zag het hoofdje er al uit, en op dat moment voelde ik niks.
    Hoe kan dat nou? wie heeft dit ook gehad?

2. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Sibel lag in stuit, dus eerst werd haar lijfje geboren. En toen dat 'stond' zoals ze dat noemen, voelde ik ook niks, pas toen de volgende perswee kwam en ik drang kreeg voelde ik weer 'pijn'.

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ik heb het hoofdje ook helemaal niet voelen staan. Lotte is geboren met de vacuumpomp en ze hebben zo hard aan haar staan trekken dat ik denk dat het hoofdje daardoor niet lang gestaan heeft..

4. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik dacht van te voren ook dat dat opgerekte gevoel het ergste zou zijn, maar dat viel mij ook 200% mee. De ontsluitingsweeen vond ik veel vervelender. Ik heb zelf niet met een spiegel gekeken, maar wel gevoeld met mijn hand. Wat een gek gevoel is dat! Ik voelde voor het eerst mijn kindje terwijl ik het nog niet eens gezien had.

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Toen het hoofdje stond voelde ik het wel, maar toen het eruit was was alle pijn weg, behalve dan nog 1 perswee, maar van de geboorte van het lijfje heb ik niks gevoeld.

6. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik moet zeggen dat ik de hele bevalling geen enkele pijn heb gevoeld. Toen het hoofdje stond voelde het wel alsof t iets brande, maar heb dit zeker niet als pijnlijk ervaren :D

Liefs Angela.

7. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Geluksvogels :)

Heb het wel degelijk gevoelt!!! maar ik voelde van de weeen dan weer niets :)

8. Niet meer actief

Sjee, als ik nu terugkijk, dan zeg ik dat ik weinig echte pijn heb gehad. Maar goed, daar hoeft niets waar van te zijn. Toen het hoofdje was geboren voelde ik niets. Ik mocht van de VK voelen of kijken, maar nee hoor, daar had ik geen behoefte aan.. Kind most eruit! hahah.. ik wilde haar helemaal hebben!

9. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    zucht, hier put ik hoop uit, hihi...

10. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik heb alles gevoeld alleen niet als pijnlijk ervaren maar voelde het koppie komen en schoudertjes der rest was glibber glibber kiek kiek hier ben ik ;)

Deel Deze Pagina