Ik ben trouwens een keer echt als een viswijf tegen een scheidsrechter te keer gegaan. Ik beschouw dat ook als tokkie gedrag. Overigens vind ik nog steeds dat ik in mijn recht stond. De beste meneer had iemand nodig om te vlaggen, want niemand wilde dat doen in de bloedhitte behalve ik. maar hij vond dat vrouwen dat niet mochten want die wisten niet eens wat buitenspel was. Nou dan heb je mij hoor. Uiteindelijk stond ik vanaf de zijlijn te schreeuwen naar hem dat hij niet zo bekrompen moest doen en dat er helemaal niemand meer zou gaan vlaggen of voetballen. ( want laat 1 van die teams nou net een vrienden team zijn en onder mijn vriendengroep vallen.) uiteindelijk wilde helemaal niemand meer vlaggen.
@Ysabella die scheidsrechter was gewoon een lul. Ik verander in een tokkie, zodra er weer auto's voor de ingang van de parkeergarage staan te wachten. Rij een stukje verder zodat ik normaal de garage in kan draaien. Begin daarom als een gek te toeteren zodra ik zie dat ik er niet normaal langs kan. Dit alles is erger als ik voor mijn werk aan nog even in alle rust wil eten na een lange dag thuis.
Ik heb best een aantal tokkie dingetjes, terwijl ik als persoon niet tokkie ben vind ik.. - Ik scheld veel achter het stuur. Ook weleens waar de kinderen bij zijn, maar mijn dochter van 4,5 heeft serieus nog nooit één van mijn scheldwoorden herhaald, terwijl ze een heel uitgebreide woordenschat heeft - Ik drink bier uit een blikje of flesje (ook op het terras in de dierentuin..) - Ik kan goed boeren Verder weet ik het even niet
Ik ben nooit een tokkie. Hoe boos je ook bent, hoe erg je het ook ergens niet mee eens bent, je fatsoen kun je altijd houden.
Ja zoiets kan echt niet nee, zo onwijs onbeschoft. Tja zo dacht ik er ook altijd over tot ik degene was die dit overkwam. Wat ik al zei het werd zwart voor mijn ogen, geen idee wat me overkwam. Toen geloofde ik ook nog helemaal niet.. dat kwam pas het jaar erop. En ja spijt heb ik zeker dat ik dat deed. Maar dat heb ik dan ook dubbel en dwars beleden.
Mijn zoon zei laatst opeens: 'Vuhdomme'. Toen voelde ik me wel heel erg tokkie, dat ik dat woord dus blijkbaar zo vaak laat vallen dat hij het overneemt..
Dat schelden in de auto ook he.. ohh *slaat hand voor ogen* Mijn zoontje schrikt er niet eens meer van, maar gaat meedoen. Dan wuift hij met zijn handje naar een auto en dan roept hij WEGwezen auto!
Ik denk dat je dan nooit echt boos bent geweest. Geloof me iedereen heeft een breekpunt. De controle verliezen over je emoties is juist heel menselijk. En dat gebeurd iedereen wel eens
Ik draag tijdens deze zwangerschap bijna dagelijks leggings...make up en haar doe ik alleen nog maar voor "speciale gelegenheden". Als ik rond de middag erg moe wordt (gebeurd helaas vaak momenteel), zet ik de kinderen een dvd of Netflix op en ga op de bank naast hun liggen proberen te slapen voor een uurtje... En soms als de kinderen op bed liggen, bestellen mijn man en ik een vette hap en eten dan ook echt als tokkies in huispak en vettig haar op de bank met onze handen...Terwijl als de kinderen erbij zijn er netjes en aan tafel moet worden gegeten.
Of ik tokkie ben .. even kijken: - ik drink bier uit de fles - ik kan echt belachelijk hard boeren en ook op commando - ik hou van all inclusive resorts - all in wok restaurants check - ik heb 11 tatoeages en echt niet allemaal kleintjes. Incl naam dochter. - achter het stuur ben ik ontoerekeningsvatbaar dan moet echt iedereen optyfen - ik kan heel goed schelden. Tyfus kut godverdomme Jezus. Etc. - ik ben opgegroeid in een tokkie buurt maar heb alles schoongepoetst voor de buitenwereld mijn beste vriendin komt ook uit een tokkie buurt. Als wij samen zijn.. nou dan weet je het wel haha - we gaan ook graag naar de Efteling weet niet of dat ook tokkie is haha
Jazeker ben ik wel heel erg boos geweest. Maar je wordt nooit van het ene moment op het andere zo boos dat je alle controle verliest. aartussen zitten nog genoeg momenten waarop je kunt beslissen weg te gaan, he anders op te lossen of wat dan ook. Zonder tokkie gedrag.