Op welke muur druk behang en welke muur rustig behang?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door brownielover, 7 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    #1 brownielover, 7 jul 2015
    Laatst bewerkt: 7 jul 2015
    Wist niet goed waar ik dit neer kon zetten dus vandaar hier.:)

Aangezien er een baby op komst is en we deze slaapkamer van dochter snel snel hebben gedaan wil ik hem gaan restylen.:)

De commode gaat eruit en die zwarte speelgoed kast gaat naar zolder. In plaats daarvoor komt een klein tafeltje met stoeltje om te spelen en misschien een boekenplank oid.

Maar welke muur kan ik met druk behang doen en welke rustig? Ik wil echt iets meisjes achtig met bloemen ofzo.

Zelf dacht ik aan bedmuur en kast muur druk behang, raammuur rustig en andere muur ook en daar evt een muursticker op plakken.

Of juist bed muur en andere muur rustig, en dan kast muur en raam muur druk behang.

Of heeft iemand een andere suggestie? Ik kom er maar niet uit.. vast bedankt :)

Foto's volgen hieronder;

2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Kast muur

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Raam muur en andere muur waar tafeltje komt.

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Wat een leuk bed! Ik zou niet een heel druk behang kiezen, het maakt de kamer ook een stuk kleiner ineens. Ik zou dan kiezen voor een muur aan bedkant met een leuk motiefje en de rest gewoon wit of evt lichtroze..

Wij hebben alleen de grote muur aan bedkant middenrose geverft en de andere muren gewoon gebroken wit. Aangekleed met vogelhuisjes in verschillende roze kleuren en een leuk schilderijtje, en aan de andere kant een muurplankje met van alles erop. Aan de andere kant staat de kast.

Ik zou het niet heel druk maken, ze moet er ook rustig kunnen slapen :)

5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Bedankt voor meedenken! Ja ik wil geen heeeeel druk behangetje hoor haha gewoon leuk motiefje.. zat te denken aan een bloemenbehang. Reden waarom ik 2 muren wil is omdat je de muur bij het bed bijna niet meer ziet zo groot is die haha. Maar ze is wel heel erg blij met haar bed gelukkig :)

Wel heel leuk Hoe jij het kamertje omschrijft. Leuk aankleden ipv perse druk behang. Ga ik eens even rustig voor zitten :) bedankt!

6. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik vind het een erg groot bed voor zon kamertje.
    Ik zou alles licht houden, zachte kleuren.
    En misschien een rand oid op de muur to het bed.

7. Novy4

Novy4 Actief lid

21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    IK zou de korte muren druk behang doen en de lange muren rustig ...
    in de kamer van mijn dochter had ik bedacht datroze/wit ruitjes behang leuk was .... godzij dank begon mijn vriend toen aan de kortste muur want toen ik binnen kwam werd ik gewoon duizelig :p
    dus hebben we de andere rollen terug gebracht en geruild voor ander effen behang .. vond het heel leuk zo

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Bedmuur een printje lijkt me prima. Korte muur ook, weet ik niet...die zou ik dan eerder een licht effen kleurtje geven, denk ik.

Maar laten hoe het is, kan ook. En dan opleuken met schilderijtjes en/of mdf-panelen met een leuk behangetje.

9. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Leuk maar groot bed inderdaad! Zou plafond en raamkant een lichte kleur geven en de muur tegenover bed nog een tintje lichter.

10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Haha ja bed is wel groot. Haar kamer lijkt heel erg klein nu maar dat komt door die grote commode, die speelgoed kast en dan ook nog die kledingkast. Commode gaat sowieso naar babykamer en om het rustiger te maken gaat die speelgoedkast naar zolder. Dan valt het bed qua grootte ook wel weer mee. Er staat nu gewoon teveel zooi:)

Denk dat we alleen maar de muur van het bed doen en de rest neutraal houden en opleuken!:)

Deel Deze Pagina