Op welke plaats op jouw lichaam staat je meest pijnlijke tattoo?

Discussie in 'De lounge' gestart door miss C, 20 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Ik mag toch hopen dat zoiets niet langer dan 2 uur duurt:D Bekijk bijlage 639771

2. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik heb er 4.

Mijn heup was echt vreselijk.. en die moet na 3 zwangerschappen eigenlijk bijgewerkt worden en dat zie ik nog niet helemaal zitten:roflmao:

miss C vindt dit leuk.
  3. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Ik ga er uit van niet. Maar precies op je ruggengraat.. succes in elk geval hahaha

miss C vindt dit leuk.
  4. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Ik heb alleen 1 op mijn ribben onder mijn rechterborst. Deed wel zeer maar vond het nog wel meevallen, omdat ik had gehoord dat het een van de pijnlijkste plekken was. Ruggengraat lijkt me pijnlijker..

Ik wil eigenlijk nog 1 op die plek maar dan onder mijn andere borst, en nog 1 aan de zijkant op mijn ribben onder mijn oksel. Zo zeer heeft het me dus niet gedaan, haha.

Overigens zou ik ook nog graag een grotere tattoo op mijn bovenbeen willen (ik heb veel inspiratie :D ), dat lijkt me nog een stuk minder pijnlijk.

miss C vindt dit leuk.
  5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Binnenkant boven arm dan toch wel. Heb boven rug en rib 2 grote bloemen namen van de kinderen .
    Onderrug tribal
    Enkel Winnie de Poeh en gecoverd met een roos.
    En bovenarm sleeve

miss C vindt dit leuk.
  6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik doe trouwens max sessie van 4 uur. Daarna ben ik echt uitgeput en trek ik het niet meer.
    Na z'n 2'5 uur kan ik de pijn niet meer goed blokken en is de laatste 1,5 uur echt uitzitten .ook herstel is met 4 uur sessie wel pittig

miss C vindt dit leuk.
  7. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Op mijn onderrug en mijn ribben

miss C vindt dit leuk.
  8. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Indd! Ik heb op vrijdagavond deel 1 (lijnen) gedaan en zaterdagochtend deel 2(schaduw) . Was ook niet z'n succes:roflmao:

miss C vindt dit leuk.
  9. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Gaaf!!! Maar dat hangt heel erg van jezelf af en de gene die het zet! Als je heel stil ligt, je huid goed mee werkt en de tattoo artist goed maar snel is kan het snel gaan maar ook zeker langzamer... alles voor een goed resultaat!

Ik heb mijn tattoo artist echt uit gekozen op zijn werk!!! Ik vind zijn werk geweldig en vertrouwde hem! Dat is bij een grote tattoo wel cruciaal vind ik... liever 4 uur langer bezig dan besparen op je centen!!! En daarmee ook je tattoo!

miss C vindt dit leuk.
  10. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.733
    6.643
    113
    Vrouw

Idem.
    Viel in slaap tijdens het zetten :roflmao:

Mystiek en miss C vinden dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Hier 1 op ruggengraat vlak na de geboorte van de eerste laten zetten. Ik verwachte pijn maar die kwam maar niet maar ik had de bevalling van een dag of 10 eerder nog als meetpunt qua pijn. Nu trouwens spijt van dus zoek een goede kliniek om het weg te laten laseren.

miss C vindt dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Binnenkant bovenarm

miss C vindt dit leuk.
  13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.058
    15.641
    113
    Nabij Utrecht
    Op mijn onderrug en dan richting stuitje/ruggegraat.
    Uiteindelijk gestopt omdat de tranen in mijn ogen stonden.
    Een week later hebben ze hem afgemaakt ;)

miss C vindt dit leuk.
  14. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Meest pijnlijke was toch echt mijn ribben. Ook vond ik achterkant van m'n benen been erg pijnlijk. Maar ribben spande toch echt de kroon :confused:

miss C vindt dit leuk.
  15. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Mijn voet, ruggewervel, kuit

miss C vindt dit leuk.
  16. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Meest pijnlijke: vinger! OMG nooit meer!
    Redelijk pijnlijk: ribben en ruggengraad
    Minst pijnlijk: bovenbeen en heup

miss C en Aszz vinden dit leuk.
  17. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik heb een sleeve, de elleboog en binnenkant waar je arm vouwt deden wel pijn en bovenop de schouder vond ik ook niet zo leuk.
    Op het scheenbeen is ook niet zo grappig en ik heb een grote op mijn dijbeen en heup daar ben ik letterlijk ziek van geweest daarna. Moet er wel bij zeggen dat ik daar allemaal striemen heb en dat de huid echt niet blij was met het tatoeëren. Maar het is inderdaad alles wat na die 2 uur wordt gedaan, hoe langer het duurt hoe heftiger het wordt. Vervelende vind ik altijd als mijn lichaam zich gaat verzetten en dan wordt de inkt ook niet goed meer opgenomen. Die op mijn rug vond ik goed te doen behalve dan bij de ruggengraat. Heb er 1 op mijn vinger die was wel gemeen maar niet te vergelijken met een tattoo van 4.5 uur haha

miss C vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina