Maar m'n aller,- allergrootste liefde uit m'n jeugd was toch echt wel Mark Owen! Oh, wat was ik verliefd! Ik heb wat afgejankt om die gozer. En als ik dan nu zie hoe hij er toen uitzag... Maar eerlijk?! Ik vind 'm nu hij tegen de 40 loopt nog steeds een prachtvent. (Ik vind Take That ook nog steeds errug leuk)
Wat een ontzettend leuk topic trouwens! Jeugdsentiment Jason Donovan heb ik ook een tijdlang nog leuk gevonden en Joey McIntyre van de NKOTB was ik ook echt verliefd op. Vroeger op Sky Channel werden ook The Monkeys uitgezonden, één van die zangers, Davey geloof ik, vond ik ook zó leuk! Net als Robin van Batman (die heeeele oude serie). Als ik dit zo allemaal terugbedenk, vond ik wel erg veel jongens/mannen leuk, haha! Edit: Ik zit foto's terug te zoeken,hillarisch! Hier hebben we Robin, wat erg!
Ik was zooooo verliefd op David Boreanaz. (uit Buffy the vampire slayer, Angel en nu Bones) Enrique Iglesias. Hoewel mijn hartje bij allerlei metalmuziek ligt, was/is Enrique mijn "stiekeme liefde" hahahahaaa. Mark Wahlberg had ook wel iets. En, ik had er geen crush op, maar vond ze wel heel bijzonder. Anthony Hopkins en Antonio Banderas.
John Travolta in Grease! En op Sully,die indiaan van Dr Quinn medicin woman.... En Moser van die serie commisaris Rex (die met die zwarte half lange haren)..... Nu heb ik nog een zwak voor Jon bon jovi.....
Ik had en heb nog steeds een zwak voor Nick Carter van the backstreet boys. 1 mei treden ze samen met new kids on the block (nkotbsb) op in Ahoy, ik kan niet wachten! Bekijk bijlage 195000
Antonio Banderas in Desperado's. Ik was denk ik een jaar of 10 en viel toen al op mannelijke types. haha
Denk dat de meeste hem niet kennen en is eigenlijk een groot geheim maar ik was stapelverliefd op. Apollo van battelstar Galectica Richard Hutch. Blooossssssssss. In de jaren 80 werden dat uit gezonden. Ik zegde zelfs mijn fysiotherapie er voor af om te kijken. Mijn moeder dan weer kwaad. Ik was toen 12 dat was dus in 1986 O ja en Jason Donovan dat was ook een echt lekker ding. Zelfs nog een muziekspreekbeurt over gehouden in 1989 of zo iets haha
Oo... ik had meerdere Scott van five Duncan van Blue Nick van BSB En..... David Boreanaz van Buffy the vampire slayer ( en Angel natuurlijk ) Oo, wat was ik verliefd op die gast, ik had de posters zelfs tegen mijn plafon aangeplakt
Nu ik dit lees, idd Davey van de Monkees, damn, die was leuk (en veel te oud...) en Robin van die hele oude serie... Maar Joey McIntyre was ook wel verliefd op....
Oeh, wat leuk allemaal!! Hobie, uit Baywatch, maar dan wel die uit het eerste seizoen (Brandon Call dus, niet die inmiddels griezelig gemuteerde Jeremy Jackson). Johnny Depp, ten tijde van 21 Jump Street... eigenlijk is er niets veranderd hihi... wat een vent zeg. Richard Grieco heb ik ook erg leuk gevonden, ook uit 21 Jump Street. Later kreeg hij de spin-off Booker. Maar inmiddels vind ik hem heeeeeeeel eng! Beetje categorie Jeremy Jackson. Robbie Williams. Ik was heftig Take That fan en hij was m'n favoriet. Oh, en dan de all-time favourite toen ik echt een stuk jonger was... Jerry O'Connell uit My Secret Identity (zo'n gastje met speciale krachten, kon vliegen met spuitbusjes). Ik was toen 12 ofzo haha! Hem vind ik nog steeds goed te pruimen hoor! Leuke vent.
Ik was helemaal smoorverliefd op Thomas Anders, die donkere van Modern Talking Als ik die foto's van toen nu terug zie snap ik ook niet waarom. Maar zoals hij er tegenwoordig uitziet, vind ik het dus echt weer een heeeeeerlijke man
Ooh wat leuk om al die namen te lezen. Heerlijk jeugdsentiment. Ik was helemaal hoteldebotel van Jonathan Knight van de New Kids on the Block hahahaha. Kon ik het weten dat hij op mannen viel hahahaha. (Alhoewel het mij nu niet meer verbaasd.) Ik kan niet wachten om ze weer te zien volgend jaar. Michael Jackson in zijn Thriller en Bad periode. Johnny Depp tijdens 21 Jump Street was ook zo iemand om lekker bij weg te zwijmelen.