hoi iedereen mijn god zeg ik ben zo moe en nog niet in slaap kunnen vallen heeft der nog meer iemand hier last van of heeft iemand tips
Geen tips. Zit hier met kriebelkeel en maagzuur op de bank :s en ik wilde morgen weer gaan werken omdat ik tot 36 weken door wilde..das een beetje kansloos zo :s
ow dat is helemaal niet lekker ik ben dan niet zwanger maar wordt der helemaal gek van lig te woelen als een gek dus dan ga ik der maar weer uit
Mijn man kan niet slapen! Pff hij is moe, maar het lukt niet ok in slaap te vallen. Hij is nu naar de drogist om slaappillen te halen ben benieuwd
@hahibiana Zo das lekker haha,om 04.00 uur naar de drogist!hier ging net de wekkerm heb het half vier zien worden...zit echt in dubio,wat is wijsheid :s werken,niet werken..bah
tips: - ga elke dag op het zelfde tijdstip naar bed en sta op het zelfde tijdstip op - drink vanaf 2 uur voor het naar bed gaan geen frisdranken, koffie of zwarte thee - kijk een uur voor je gaat slapen geen beeldscherm meer - neem een uitgebreide douche of bad voor het slapen gaan - eet na het avondeten geen suikers of zware vetten meer - doe ontspanningsoefeningen (zie google) De drogist verkoop zaken als valeriaan ed dit kan je gerust gebruiken.
Mijn kleintje is bijna 4 maanden. Tel daar erbij op dat ik vanaf 3 mnd zwangerschap geen nacht meer door geslapen. Dus ik slaap al 10 mnd geen enkele nacht meer door. Ik word nu ook altijd wakker rond 5 uur...
Hier ook een kleintje van 4maanden die zich ook om de 3uur meldt. Voordat ik weer in slaap ben gevallen wordt zij weer wakker enzovoort.
Ik kan niet slapen... Maar dit is niet vrijwillig: eerder afgedwongen door mijn dochters.... Geeeuw alweer een uur bezig. Tegen maagzuur hielpen rennies bij mij, in combinatie met half omhoog liggen. Balen he die kwaaltje een kleine troost: ze verdwijnen vrijwel allemaal zodra je bevallen bent als sneeuw voor de zon.
Ik kan ook niet slapen maar ben hartstikke moe ontzettend last van brandend maagzuur maar me rennies zijn op dus heb een beker melk gedronken. Mijn dochter kwam de laatste tijd steeds rond een uurtje of twee naar onze kamer dus ben er een soort van "aan gewend" ook al waren het "maar" 3 dagen. . Slaap zoiezo lichter hoort bij de zwangerschap. . Ik ga toch maar proberen te slapen, slaap lekker, dames die nog niet slapen kunnen hoop dat jullie snel nog even een paar uurtjes slaap kunnen meepakken haha.. Lekker mn bedje in.. Mij kennende speel ik nog een potje candy crush en spiek ik hier nog even haha. Ach dan lig ik alvast in bed dat is in ieder geval 1stap