De eerste wee die ik echt als zodanig herkende was rond 24 uur. Maar daarvoor riep mijn moeder al om 22 uur door de telefoon dat het begonnen was omdat ze me stiekum de pijn hoorde wegzuchten. Ik was nogal in de ontkenning geloof ik
4 uur snachts begon het wat te rommelen, half 7 savonds verloskundige over de vloer, 9 uur nog een keer kwart voor 10 kraamverzorgster 10 voor 10 mee persen 7 over 10 is ze geboren
1e: 6 uur in de ochtend braken de vliezen. 3 uur 's middags voelbare weeën (00:13 geboren) 2e: 8 uur in de ochtend voelbare weeën (12:14 geboren) Hier dus geen nachtelijke start
Hier 3.10 braken de vliezen, 16.45, eerste weeën 0.30 mee persen. 0.47 is Bo geboren. 3.10 in de auto naar huis als gezin 24 uur later
jammer dat je niet meer kunt invullen want ik heb 3 kinderen de eerst begon om 15.00 uur de tweede begon om 05.30 uur de derde begon om 3.30 uur
Heb hier 't tijdstip van 't breken van de vliezen maar gedaan, wat vermoedelijk ergens tussen 7 en 9 's ochtends is geweest. Kwam er pas om 11 uur achter, maar achteraf gezien was dat voor 9 uur 's ochtends al zo. Dochter is bijna 48 uur later (vrijdag vliezen gebroken, zondagochtend 8:25 geboren) na inleiding met infuus.
beiden keren rond 1.00 uur hoewel, bij de eerste eigenlijk om 11.00 uur... hmm, heb al op 24-7 gestemd... bij mijn oudste braken mijn vliezen om 11.00, maar de weeën begonnen rond 1.00 uur, om 8.39 geboren. bij de jongste werd ik om 00.45 uur wakker met weeën en om 5.03 geboren.
Eerste bevalling: ik werd rond half acht 's ochtends wakker met de eerste weeën. Waren nog heel licht, en onregelmatig. Maar heb toch op optie 1 gestemd, tussen 7 en 12 uur. (regelmatige weeën vanaf een uur of tien 's avonds, baby geboren net voor om kwart voor 4 's nachts) Bij de tweede bevalling begonnen de eerste duidelijke weeën in de middag, om een uur of vier. Regelmatige weeën vanaf een uur of negen, baby geboren om kwart voor 1. Beide keren dus geen nachtelijke start, maar wel een nachtelijke geboorte.
gestript rond 10 in de ochtend, om 13.30 braken mijn vliezen, om 15.00 uur eerste wee en om 18.14 uur mijn meisje op mijn buik
Ik werd half een snachts wakker van pijn in mn buik en toen wist ik dit is een wee. Smorgens om zes uur de eerste echt pijnlijke wee, half negen vk gebeld. Smiddags kwart over twee geboren.
Bij mijn eerste verloor ik om 22:00 mijn prop en 15 minuten later had ik mijn eerste wee en de volgende dag om 17:28 was ons meissie er
bij daniel braken om 2.10 mn vliezen. Bij Lydia had ik al 1,5dag weeën die niks deden, rond 00.30 gingen ze echt wat doen dus heb tussen 24 en 7 gestemd
bij de eerste om 9u 's avonds, de 2e om half 1 's nachts, de 3e om half 10 's avonds... en nu afwachten hoe het bij deze gaat lopen...
9.00u 's ochtends wakker geworden, slijmprop verloren en lichte weeën. Eerst om de 20 min, daarna 10 min, 's middags om de 5 min.. En rond 20.00u gaan douchen en weeën om de 3 min die ook langer aanhielden en pijnlijker werden. Dus vanaf dat moment tel ik (de verloskundige ook). Tussen 20.00u en 24.00u
Ks stond gepland maar de dag ervoor om 18 uur braken de vliezen. Uiteindelijk met weeën de geplande tijd van de volgende dag gehaald.