Bij de eerste begonnen de weeen echt goed rond 20.00 uur, 7 uur later was ze er. Bij de tweede werd het rond 15.00 uur menens en die was er 3 uur later
6 uur in de ochtend begon het en om 11:02 is hij uit eindelijk geboren na een pauze van 2 uur door adrenaline van de ambulancerit. Anders was hij er iets over 9en geweest.
6.00 pijn in buik. 7.30 weeen 10.30 3cm 13.30 9cm 14.15 vliezen kunstmatig gebroken 15.15 Seth geboren
1e wakker geworden met gebroken vliezen om 7h30 2e kreeg ik rond half 1 's nachts een eerste stevige kramp
bij de eerste braken de vliezen om 0.00 en 12 uur later was hij er. Bij de 2de kreeg ik krampen om 20,30 maar pas om 3.00 echte weeen. 2,44 min later was ze er
Hier op 4 aug om 5:00 regelmatige weeën om de 8 min. Op 5 aug 12:01 is hij geboren. Hopelijk bij dit ventje wat korter
Bij de eerste rond 16uur tweede om 15 uur en de derde om 19.30 precies toen de andere 2 in bed lagen.
Rond 11-12uur ben ik mijn slijmprop verloren. Ik hoopte dat dit het eerste teken van mijn bevalling was want dan kan het schijnbaar nog een week duren. Gelukkig bleek dit ook zo te zijn want om 20.30 zijn mijn vliezen gebroken en een half uur laten zijn de weeen meteen regelmatig en snel opgang gekomen. Om 02.26 is ons kereltje geboren. Na het breken van mijn vliezen wist ik dus zeker dat het ging beginnen, deze tijd heb ik dan ook bij de poll ingevuld.
ik werd om 4 uur sochtends wakker met wat ik dacht dat weeen waren... en ja dat waren idd weeen! om 20.48 uur bevallen van mn eerste kindje
Beide zijn inderdaad 's-nachts begonnen. De 1e bevalling (40.3) om 5.00 uur met een schop van mijn dochter en gebroken vliezen. 23.10 uur geboren d.m.v. een keizersnee. De 2e bevalling (40.4) begon om 4.00 uur. Ik had onregelmatige weeen. Zij is om 18.32 uur geboren d.m.v. een keizersnee.
Bij de 1e begon het rommelen rond 01.30. Zette door rond 07.30 en werd geboren om 12.09. En bij de 2e werd ik rond 05.00 wakker van krampen, weer in slaap gevallen en wakker geworden met niets. Loop van de ochtend begon het weer te rommelen, om 15.30 gestript en om 19.07 geboren.
bij de eerste om 21:00 bij de tweede weet ik niet wanneer ze begonnen zijn. was ik het ziekenhuis voor ctg en een touche en toen had ik al 6 cm
Rond 01:00 's nachts verloor ik de slijmprop. Toen zag ik de bui al hangen (niet dat het altijd wat zegt trouwens, maar vrijwel gelijk er na kreeg ik krampen waar ik niet meer van kon slapen en daarna mocht ik het toch echt weeën noemen) 21 uur later was ze er.
Rond 1 uur (s nachts) wakker geworden met wat krampen, half 2 gebroken vliezen en om 12 uur s middags is ze geboren.
Om 5.00 uur smorgens (op de uitgerekende datum) braken de vliezen en om 8.38 uur was onze dochter geboren, onverwacht snel... dus wordt nu al wel een beetje huiselijk.. ben bang dat ik vanaf 37 weken niet meer heel ver van huis durf....
Gebroken vliezen op woensdag even na 20:00. Geboren op zaterdag om 18:31 (met 38w5d). Dus zo'n 70 uur in totaal bezig geweest, toen het uiteindelijk 'mocht', was ze er in 45 min. Er was nog geen ontsluiting, dus ik ben ingeleid met gel. Tsja, ze wilde denk graag een kerstkindje zijn.