Op wie lijk je het meest?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mimi1984, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    qua uiterlijk en innerlijk op mijn vader en daar ben ik trots op. We komen hard over maar hebben wel een klein hartje. Qua uiterlijk lijken we ook veel opelkaar, allebei heel knap. Mijn zusjes lijken meer op mijn moeder; minder mooi zeg maar.

2. noukie89

noukie89 Niet meer actief

helaas op me vader :( ........................................................

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik ben echt kwa karakter mijn vader. Herken me totaal in hem. Kwa uiterlijk van bijde wel wat denk ik :)

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Qua uiterlijk lijk ik op mijn vader, al heb ik mijn kuiltjes en sproetjes (in de zomer) van mijn moeder.
    Qua innerlijk lijk ik op geen van beide.

5. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Qua uiterlijk lijk ik meer op mijn vader... Qua karater meer op mijn moesie, maar heb wel de harde humor van mijn pa! :D Best blij mee..

6. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Qua bouw echt mijn moeder (klein, en een beetje stevig), mijn vader is juist lang en slank. Qua gezicht vind ik dat ik op geen van beiden lijk. Qua karakter denk ik het meest mijn vader, vrij nuchter en ik schiet niet snel in de stress. Terwijl mijn moeder zich om de kleinste dingen al helemaal druk kan maken. Het zorgzame heb ik dan wel weer van mijn moeder.

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik lijk op beide evenveel.

Vader:
    Ogen
    Putje in mijn kin
    Tenen
    Handen
    Dat ik lekker dwars kan zijn
    Moeilijk over gevoelens kan praten

Moeder:
    Haar
    Neus
    Lippen
    Zorgzaam
    Voeten
    Nagels
    Wenkbrauwen

8. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Qua uiterlijk op m'n vader, qua innerlijk ben ik nog zoekende :D

9. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

kwa uiterlijk lijk ik erg op mijn moeder
    kwa karakter erg op mijn vader;)

10. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik lijk heel erg op mijn vader. Qua innerlijk en uiterlijk. Ook lijk ik op zijn moeder en zus, gewoon eng!

Mensen hoeven mijn vader niet eens te kennen om te weten dat het mijn vader is haha

11. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik lijk qua uiterlijk denk ik meer op mijn moeder... Qua karakter meer op mijn vader.
    Stille krachten zeg maar. We hoeven niet in het middelpunt te staan om dingen gedaan te krijgen. Ik ben ook net als hij wat koppig, eigenwijs en sarcastisch.
    Ik vind dezelfde dingen als hij leuk en we kunnen best goed met elkaar praten, hoewel we allebei geen enorme praters zijn.
    Ik ben ook niet stil, want ik kan goed praten, maar dan wel met iemand waar een zinnig gesprek uitkomt en niet over en weer gevraag ;)

Mijn zusje lijkt op geen van beide qua uiterlijk, maar heeft bijna precies hetzelfde karakter als mijn moeder. Die twee zijn ook echt vier handen op een buik.

12. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Ik dacht altijd dat ik het meest op mijn moeder leek.
    Maar de laatste tijd betrap ik me steeds meer op trekjes van mijn vader.
    We schijnen zelfs dezelfde uitspraken te doen over dingen afzonderlijk van elkaar. Echt heel apart.
    Ik heb ook een tik om gesnipperde uien door mijn mayo te doen.
    Nu zag ik laatst ineens dat mijn vader dat ook doet.
    Heb ik echt nooit geweten :D

13. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Ik ben qua innerlijk & uiterlijk presies mijn vader :D alleen erg jammer dat ik hem nooit heb mogen kennen,
    eind aug wordt het 29 jaar geleden dat hij overleed, ik was toen net 3½ jaar.

Mijn zus is qua uiterlijk mijn moeder alleen innelijk heeft ze van geen van beide ;)

Mijn zoontje is qua uiterlijk een kopie van mij van vroeger lol :p

14. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik lijk het allermeest op mijn vader.

15. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    op mijn moeder waarik wel heel erg trots in ben :D..
    Nu ik een moeder ben geworden , vertellen mensen alleeeen maaaar ; ''Ohh je lijkt zo erg op je moeder , is niet normaal''
    Vroeger zeiden ze ook je lijkt op je moeder alleen nu elke keer als ze me zien of staren ze me echt hele tijd loool

16. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ik lijk qua uiterlijk het meest op mijn moeder, mijn haren, mijn bouw en mijn gezicht. Maar dingen zoals mijn lange vingers, de vorm van mijn nagels en m'n lenigheid (met name vroeger, mijn vader heeft geturnd in zijn jonge jaren en ik ook) zijn echt dingen van m'n vader. Mijn handen zien er exact zo uit als die van hem (alleen dan vrouwelijker en zonder haar natuurlijk).
    Qua karakter lijk ik het meest op mijn vader. Hij had (is helaas 9 jaar geleden overleden) een goed gevoel voor (cynische) humor en die herken ik ook terug in mezelf. Maar ook zijn koppigheid, gevoeligheid en perfectionisme zijn allemaal wel dingetjes van hem.

Mijn moeder is heel zachtaardig en lief en ik merk wel dat ik dat ook steeds meer word naarmate ik ouder word en sinds de komst van Dennis.

Mijn zus lijkt erg op mijn moeder, in alles. Zij is introvert maar ook 'veel te goed voor deze wereld' zeg ik altijd, ze staat echt altijd voor iedereen klaar, net als mijn moeder. Het enige dat je echt kunt herkennen waarin ze op mijn vader lijkt is de fascinatie voor alle soorten sport en haar rechte puntneus. :D

17. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    We hebben eens een foto van mijn vader en mijzelf naast elkaar gelegd van toen we allebei ongeveer 6 jaar waren en de gelijkenis is gewoon ''eng'', zo erg lijken we daar op elkaar!
    Maar nu ik ouder ben ben ik echt mijn moeder qua gezicht, maar wel met de bouw van de moeder van mijn vader, mijn oma dus.

18. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Op mijn moeder! En dan wel zo erg dat mensen zich vergissen in foto's! Toen mijn moeder net was overleden rende er eens iemand huilend weg toen ik binnen kwam (haha was pas 12 toen en dacht dat ik wat,verkeerds had gedaan). Mijn opa (moeders vader) moest ik naar haar overlijden bellen als ik langs kwam, arme man kreeg elke x bijna een hart aanval als ik plots binnen viel. Ook karakter lijk ik het meest op mijn moeder, dat is weleens lastig. Zij was een ontzettend sterk persoon en dat verwacht men al van jongs af aan ook van mij. Helaas erfde ik ook haar erfelijk belaste gcenen, maar verder ben ik super trots dat ik zo op haar lijk!

19. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Ik ben alleen met mijn moeder opgegroeid en afgezien van de rechte wenkbrauwen en blonde haar (van die lul) heb ik echt alles van haar.
    Altijd als we een woordenwisseling hadden, zei ze 'je bent precies je vader'. Pas na haar overlijden kwam ik er achter dat ik juist precies haar ben, kwa bouw, karakter, echt alles. Toch wel fijn om te weten.

20. glimworm

glimworm Niet meer actief

aan de buitenkant lijk ik op mijn moeder, de binnenkant steeds meer mijn vader (of ik daar nou zo blij mee ben?:))

Deel Deze Pagina