Angelina Jolie (vanwege het voorhoofd denk ik) en Alexa Chung en Meghan Markle. Kan minder, maar ik zie het zelf totaal niet.
Owh en vroeger leek ik als 2 druppels water op Jammerende Jenny van de film Harry Potter, helaas voor mij zelfde soort bril, kapsel ,vorm hoofd. Zal eens eens een foto zoeken uit die tijd, die zijn er gelukkig niet veel
Nana Mouskouri heb ik regelmatig gehoord. Ik vind zelf niet echt dat ik op haar lijk, maar ik snap het wel. Combinatie haar, ogen, bril, vorm van gezicht. Ik lijk dan wel op Nana van 40 jaar geleden he, ze is uit 1934 en ik uit 1975.
Ik heb al een paar keer gehoord dat ik op Taylor Momsen lijk (de jongere versie dan vooral ). En qua manier van doen hoor ik Emma Watson als Hermelien in Harry Potter wel eens voorbij komen. Ik lijk ook heel veel op mijn zusje, schijnt. Qua stem, houding, gezicht. Zelf zie ik het niet echt, maar ik hoor het heel vaak. En mijn broertjes lijken ook op elkaar. Eén van mijn broertjes is net mijn vader. Als je zijn foto's ziet van vroeger.. 2 druppels!
Toen Lieke van Lexmond nog in GTST speelde regelmatig te horen gekregen dat ik veel op haar lijk. Tijdens een concert van Beyoncé haar tegen gekomen naast elkaar op de foto zie ik toch ook wel wat overeenkomsten. Vind haar alleen wel wat knapper
Er schijnt een app te zijn waarin je je foto kunt uploaden en dan komt eruit rollen op wie je lijkt. Maar hoe veilig die app is weet ik niet... Ik schijn op Nina Warink te lijken. Misschien vanwege de combi van donker haar, zwarte wenkbrauwen en blauwe ogen.
Dan lijken wij vast op elkaar. Mijn schoonouders zeggen dit altijd. Ik had alleen geen idee wie het was
Heb Zoey Deschanel wel eens gehoord, Kate ( die uit Engeland van William ) of Robin uit How I met your mother. Ik vind het helemaal prima