Oudste zoontje: het in verhouding grote hoofd van zijn vader de korte beentjes van mijn kant van de familie het geen geduld hebben en snel boos worden van mij helaas haargroei: kruintjes op zn hoofd van zijn vader iedereen zegt dat hij sprekend op zijn vader lijkt qua gezicht maar ik zie dat zelf niet echt jongste zoontje: de handen en nagels van zijn vader dezelfde kruintjes als grote broer, ook van zijn vader iedereen zegt dat hij qua gezicht als 2 druppels op mij lijkt, maar ik zie dat zelf niet echt Ik vind juist dat ze qua gezicht erg op elkaar lijken, het zijn echt 2 kopietjes, en niet op papa/mama.
Uiterlijk na de geboorte precies de papa, maar nu steeds meer ook dingen van mij te zien. Omdat ze een donkere uitstraling heeft en de papa half indo is roept iedereen gelijk dat ze op haar vader lijkt maar als je beter kijkt heeft ze toch echt veel van mij. Trouwens toch beetje raar wat mensen soms roepen, zo zegt iedereen dat mijn oudste nichtje precies op haar vader lijkt en dat is niet eens haar biologische vader . Ik denk dat ze alleen de kleurtjes van papa gaat overhouden en natuurlijk het indo neusje, verder mijn vorm ogen, mijn mond, mijn oren en fijne gezichtje. Ook mijn bouw. Innerlijk was tijdens de zw al duidelijk, druk druk druk (dat was ik nl ook al in de buik) en ook nu lijkt ze het karakter vooralsnog 100% van mama te hebben.