Op wie lijken jullie kinderen?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Jij82, 16 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailief

Bailief Niet meer actief

Dochter lijkt het meest op mij. Qua karakter is ze tot nu toe aardig gemixt.

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    De oudste (meisje) is qua uiterlijk en karakter precies mij.
    De jongste (jongen) is qua uiterlijk en karakter precies mijn man.

3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.807
    9.316
    113
    Gelderland
    Ik denk allebei een mix van ons samen en ze lijken ook heel erg op elkaar. Qua karakter oudste op zijn vader en de jongste herken ik qua karakter niet 😜
    Mijn familie vinden de oudste erg op zijn oom en ook mijn neefje lijken trouwens. 'Mijn sm zegt daarentegen dat het precies zijn papa van vroeger is. Tis maar net wat iemand er in ziet en wil zien denk ik ;)

4. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Dochter is een kopie van haar vader. Lengte, bouw, (voor zover je dat nu al kan zien natuurlijk), blonde haren, blauwe ogen, neus, oren..
    Ook qua karakter lijkt ze erg op haar vader.

Soms vraag ik me af of ik wel haar moeder ben haha ;)
    Gelukkig kan ze soms wel op een manier kijken hoe ik ook kan kijken.
    Misschien lijkt de 2e wel wat meer op mij.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Aiden:
    uiterlijk: mijn vriend.
    innerlijk: mij en een beetje mijn vriend. Aiden is erg afwachtend, rustig, gevoelig, maakt zich gauw ergens druk over, leergierig.
    Is geen waterrat/houdt niet van zwemmen. Daar houden mijn vriend en ik dus ook niet van :).
    Aiden lust qua eten niet zoveel/moeilijke eter. Dat had zijn papa dus vroeger ook als kind zijnde. Ik lustte en lust bijna alles.

Finley:
    uiterlijk: mij
    innerlijk: mijn vriend. Finley is open en spontaan. Rent zo op mensen af; is nergens bang voor. Hij lust alles; is een echte Bourgondiër. Houdt ook van lang tafelen.

6. vd21

vd21 Niet meer actief

Op allebei.
    Dat zegt ook iedereen
    Wel lijkt ze sinds de geboorte steeds iets meer op mij, aan t begin was het een kopie van papa

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dochter lijkt op haar vader. Alleen wel mijn kleur ogen en echt mama's karakter.

Nr2 is nog een verrassing.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Heel veel zeggen dat ze het meest op mij lijken.

9. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    De oudste lijkt precies op mij, iedereen zegt dat ook. Ik zie het zelf niet zo totdat ik mijn kinderfotos erbij pak. Hij heeft precies mijn gezicht!

Ons kleine meisje lijkt echt op papa, vooral ook te zien op babyfotos.

Mijn stiefzoon lijkt ook op papa maar dan met blond haar en mijn stiefdochter leek altijd heel erg op papa maar krijgt nu meer van haar moeder vind ik.

10. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    oudste is een exact kopie van zijn vader qua uiterlijk en innerlijk

tweede is qua uiterlijk een mix van ons qua innerlijk echt mij

Derde is qua uiterlijk een exact kopie van mijn zusje van vroeger en qua innerlijk is ze mij

Vierde lijkt enorm op de oudste qua uiterlijk en innerlijk dus ik denk dat die ook zijn vader achterna gaat 😊

11. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Mijn dochters lijken allebei op mij inclusief rare kleine teen :D. Mijn oudste heeft de haarkleur van haar vader. Ze hebben allebei de ogen van hun vader.

Ik krijg vaak te horen. Duidelijk dochters van jou haha. Na een aantal jaar 1 familielid niet gezien. Hij zei wow dat is een mini dotje. Jongste was toen nog een baby.

12. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.913
    3.935
    113
    Oudste dochter uiterlijk haar vader, maar toch ook trekjes van mij. Bouw en huid wel van hem.
    Karakter echt een kopie van mij....

Jongste zoon precies andersom! Uiterlijk sprekend mij, vooral babyfoto's zijn nauwelijks te onderscheiden. Heeft mijn bouw en lichte huid.
    Karakter meer van zijn vader, maar ook wel wat trekjes van mij..

En heel veel mensen zeggen dat ze heel erg op elkaar lijken.

13. SDonya

SDonya Niet meer actief

Beide sprekend hun vader...

14. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    oudste is mijn eigen mini-me en de jongste lijkt precies op mijn man als baby hihi, al heeft ze ook heel veel weg van mijn schoonzusje

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    #35 RoGiJuLi, 16 sep 2016
    Laatst bewerkt: 16 sep 2016
    :pAlle 3 als baby 2 druppels water op mij!!
    Mijn oudste zoon lijkt nu op zijn vader in uiterlijk, maar qua innerlijk op mij.
    Mijn dochter lijkt op mij qua uiterlijk en ook innerlijk!
    Mijn jongste zoon lijkt nu nog op mij qua uiterlijk en qua innerlijk een mix tussen mijn man en mij.

Als baby leken mijn 2 oudste op elkaar.
    Je zou zeggen dat ze een 1-eige tweeling zijn ;)
    Bekijk bijlage 512760

16. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Oudste en middelste hebben de donkere haren en ogen van hun vader.
    De oudste heeft de bouw van mijn kant van de familie en ook echt het hoofd van mijn broer.
    De middelste lijkt qua gezicht op mij maar heeft de bouw van haar vader.
    De jongste is qua haar en ogen, gezicht en bouw precies mij.

17. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ze lijkt op papa, ik hoor niet anders.
    Ze heeft alleen mijn haarkleur.
    Grappige is wel dat er een babyfoto van mij is waar zij vreselijk veel op lijkt.

18. tantetoos

tantetoos Bekend lid

17 nov 2010
    619
    530
    93
    Alle drie zijn ze qua uiterlijk een kopie van hun vader, hij heeft sterke genen denk ik :D
    Qua karakter is onze oudste een kopie van mij, andere twee zijn een mengeling van onze karakters

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    De oudste en de jongste lijken op mijn man. Vooral de oudste is een kopie van hem (letterlijk).
    De middelste is een kopie van mij. Mijn ouders hebben er dikke lol om hoeveel ze in alle opzichten op mij lijkt :D

20. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Bij de oudste was het een kwestie van copy + paste. Precies zijn vader! Het enige dat hij van mij heeft zijn mijn lange benen. De jongste lijkt meer op mij, dezelfde ogen en mond. Maar verder helemaal papa. Oh ja en ook mijn benen. Ik was ook echt verbaasd dat er blonde baby's uit kwamen! Ze zijn nog steeds licht blond al zie ik steeds meer donkere haren bij ze.

Deel Deze Pagina