Op wie lijken jullie kinderen?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Jij82, 16 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Als baby leek hij heel veel op mijn broer 😲 namen beginnen ook met dezelfde letter dus heb me heel vaak versproken 😅
    Hij lijkt nu meer op zn vader. Maar heeft de kleur haren weer van mij. Tis eigenlijk een hele goede mix geworden van ons beide 😃

2. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Onze oudste is een kopie van mij. zowel in uiterlijk als karakter

De jongste lijkt op papa zowel uiterlijk en zeker ook in het karakter.

Het is ons goed gelukt dus om van ons allebei 1 kopie te krijgen haha.

3. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Mijn dochter lijkt echt op haar vader, maar ik zie er ook wel wat van mezelf in terug.

4. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Mijn zoon lijkt sprekend op mij, fotos van vroeger zijn amper te onderscheiden. Van zijn vader heeft hij geloof ik helemaal niets!😁(Qua uiterlijk)

Mijn dochter lijkt op geen van beide en niemand kan thuisbrengen op wie zij lijkt van beide familie's, een echte mix dus..

5. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Qua uiterlijk lijken ze op mn man.
    Het innerlijk heeft de oudste meer van mn man en de jongste lijkt daarin heel erg op mij.

6. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Zoontje lijkt voornamelijk op zijn vader, maar heeft mijn haar, oogkleur en mijn bouw. Qua karakter is hij een echte mix.

7. vertelikniet

vertelikniet Niet meer actief

De oudste lijkt wat uiterlijk op zijn oom mijn broertje. HIj heeft wel de vorm van de ogen van papa, en het donkere van mijn man ook daarnaast mijn blauwe ogen en mijn haar.

De jongste heeft lijkt weer op de zus van mijn man, met mijn ogen maar zij heeft de hele donkere ogen en donker haar wat mijn man ook heeft zij heeft een iets minder dikke bos haar dan dr broer maar wel pap zijn krullen en dan bedoel ik echt krullen ;)

Op elkaar lijken ze dan weer niet in niets, ook wat karakter aan gaat niet, zoon is een rustig mannetje net als papa en dochter is een driftkikker en altijd op de voorgrond dat laatste heeft ze niet van mij ;)

8. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Mijn dochter lijkt qua uiterlijk echt op haar vader, hoor dat regelmatig van buitenstaanders.
    Qua karakter herken ik mijzelf echt in haar terug, ze heeft net als haar moeder nu (en van wat ik van mijn ouders heb gehoord ook vroeger) aardig wat (teveel) pit ;)

9. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Ze hebben alledrie hier de ogen van hun vader. Ik heb dezelfde kleur, maar veel lichtere variant. Verder lijkt vooral de middelste sprekend op mij zeggen ze, maar ik zie in alledrie wel veel terug. En hoewel ze natuurlijk totaal verschillend zijn, zie je wel meteen dat het broer en zussen zijn.

Innerlijk lijkt onze oudste op ons beiden: wat afwachtend en heel zelfstandig. De middelste lijkt op haar beide oma's: beide behoorlijk aanwezig :), positief en expressief. Jongste vind ik nog lastig om te zeggen. Een heethoofd zoals ik nog niet eerder zag :p

10. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.780
    7.367
    113
    Oudste in uiterlijk en karakter precies mijn man.
    Dochter lijkt sprekend op mijn schoonmoeder (maar in mijn idee echt niet op mijn man, hij lijkt juist sprekend zijn vader), in karakter een beetje van allebei
    De jongste qua uiterlijk op zijn broer en vader, qua karakter helemaal mij

11. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Oudste op mij. met enkele kenmerken van haar vader.Ze heeft ook wel wat van haar oma. Ze heeft het innerlijk van zichzelf en wat van haar vader in elk geval niet van mij😊
    Middelste lijkt op zijn vader en die zijn kant.enkele kenmerken van mij.innerlijk beide.
    Jongste is sprekend vooral van vroeger identiek mijn man.innerlijk van beide wel wat.

Alle 3 kinderen hebben dezelfde uitstraling (Hoe ze uit hun ogen kijken) van mij

12. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.871
    5.110
    113
    Kinderen lijken alledrie qua uiterlijk op hun vader. Sowieso heeft zijn donkere haar en donkere ogen het lichte van mij overheerst waardoor ze al snel op hem lijken. Kinderen lijken ook heel erg op elkaar.
    Qua karakter heb ik het idee dat de oudste een mix is tussen ons. Ik herken ons allebei er wel in.

13. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    #53 Novastar, 16 sep 2016
    Laatst bewerkt: 16 sep 2016
    Qua uiterlijk is onze zoon echt een mix van ons. Het is ook echt heel verschillend wat mensen zeggen. Familie zegt vooral dat hij op mijn man lijkt, vrienden vinden hem een mix en kennissen en vreemden vinden hem meer op mij lijken. Ogen en mond heeft hij duidelijk van zijn vader maar zijn neus, botstructuur en haar komen dan weer echt van mij. Door de vorm van zijn gezicht en zijn manier van kijken zie ik mezelf ook best vaak terug. Of mijn vader en broer. Qua karakter is hij precies zoals ik. Echt een kopie van mezelf. En dat heeft voor- en nadelen. 😏

14. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier heeft hij toch wel het meeste van z'n vader, maar gelukkig wel mijn blauwe ogen. :D
    Verder wel het blonde haar en snel gebruinde huidje van z'n vader. Z'n gedrag lijkt (helaas :p) ook heel veel op die van z'n vader vroeger, een lekkere driftkikker.
    Z'n vader is nu heel rustig en geduldig, dus voor m'n zoontje ook nog wel goeie hoop.:p

15. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Op mij. Ook qua karakter. Heb medelijden met mijn vriend;):D

16. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Oudste lijkt nog het meest op haar stiefvader :D
    Lijkt totaal niet op haar vader, en totaal niet op mij, heeft een heel 'eigen' gezichtje. Ook kwa bouw komt het niet overeen. Letterlijk het enige waardoor ik zeker weet dat ze niet is omgewisseld in het ziekenhuis is dat ze mijn wenkbrauwen heeft ;) dat dan nog wel.

Jongste is een miniatuur versie van mij, dat is bijna eng om te zien. Enige verschil zit hem in haar krullen terwijl ik vrij stijl haar heb, dat sloeg bij mij een generatie over en heeft ze van mijn vader gekregen.

17. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.121
    5.042
    113
    Vrouw
    Qua uiterlijk op haar vader, maar qua 'blik', houding op mij.

18. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.626
    113
    De oudste lijkt het meeste op mij, de jongste op papa.

19. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Uiterlijk en innerlijk lijkt de oudste op mij. Tot mijn verbazing lijkt de jongste (op mijn postuur als baby ma) ook op mij. Qua karakter herken ik meer mijn vriend in de jongste. Ik kreeg laatst een foto album van mijn moeder. Ik kon er zo foto's uitpikken waarvan ik had kunnen geloven dat het mijn kinderen waren.

20. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Onze kinderen zijn wel goede mixjes, al zeg ik het zelf :p maar ze hebben wat donkere trekjes van hun vader, waardoor iedereen ze al gauw op hem vinden lijken.

Deel Deze Pagina