Hoi meiden, Als ik naar mijn dochtertje van 1 kijk en de foto's van mij vroeger dan lijken we echt sprekend op elkaar. Soms gewoon een beetje eng... Mmmm papa is niet veel te herkennen, eigenlijk helemaal niets....hebben jullie dat ook Of andersom kan natuurlijk ook.... doeg doeg oogappel
Wij hebben geen goede foto's van mijn vriend van vroeger. Zijn moeder was niet zo goed in dat soort dingen bijhouden helaas. Maar als ik mijn babyfoto's met mijn zoontje vergelijk zie ik wel veel gelijkenis. Aan de andere kan hoor ik om mij heen heel vaak dat hij precies op zijn papa (zoals papa nu is) lijkt. Hij heeft in iedergeval mijn ogen en een kuiltje in 1 wang van papa.
Hier is de kleine echt spreeeeekend zn papa, hihi. Zit weinig mama bij! De bruine spikkels in zn oogjes misschien? En zijn liefde voor water? http://www.flickr.com/photos/27912456@N ... 797106251/ en: http://www.flickr.com/photos/27912456@N ... 797106251/
Jelle lijkt ook heel erg op mij, heeft iedereen ook vanaf het begin gezegd. Ook op babyfoto's van mij zie ik hetzelfde koppie als Jelle nu heeft. Er is maar een handjevol mensen geweest die hem op papa vonden lijken. Zielige papa
Jesper lijkt vanaf dag 1 al op mij en nu nog steeds. Gisteren nog weer een wildvreemde die zei"jeetje, jullie zijn echt 1 gezicht' ! Alleen mijn schoonmoeder herkent dingen van mijn man, maar dat is meer omdat ze het zo graag wilt hihi.
Louise lijkt echt op haarzelf... Ze heeft mijn ogen en mond en mijn vriends neus en kin. Veel mensen zeggen wel dat ze steeds meer op papa gaat lijken
Chloe lijkt erg veel op papa! Echter, heeft zij blond haar en super blauwe ogen .. en wij beiden donkerbruin haar, getinte huid en bruine ogen!
Gijs is precies zijn vader. Als je naar hem kijkt is het duidelijk wie zijn papa is, maar als je de babyfoto's vergelijkt is het helemaal sprekend. Ik vind dit wel erg leuk!
Dana lijkt het meest op dr vader, maar de laatste tijd hoor ik steeds vaker dat dr oogjes op die van mij lijken
Jelle lijkt het meest op mij of eigenlijk twee druppels water op mijn broertje maar nu jelle ouder word begint hij steeds meer op zijn vader te lijken
Vanaf haar voorhoofd tot aan de neus op papa, en de wangen, lach en mond van mama. Ze kan fronsen net als papa, heel erg schattig. En ze krijgt mijn kuiltjes in haar wangen. Dus eigenlijk van allebei wat.
Op geen van ons beide . Niemand en wij zelf ook niet kan zeggen op wie Lenn het meeste lijkt. We vinden hem nog het meeste op mijn schoonvader lijken en als we foto's erbij pakken van mijn schoonzusje toen ze baby was, lijken Lenn en zij sprekend op elkaar.
Hier precies hetzelfde. Mijn dochter is echt mijn evenbeeld. Niet allen qua uiterlijk maar ook qua trekjes en uitdrukkingen.
Tja papa en amy baby foto's zijn ze bijna gelijk. Weinig van mama erin. Soms herken ik wel wat karakter trekken in haar van mij. Zegt papa altijd heeft ze toch iets van jou met een big smile. Ach we zien wel hoe ze uit groeit.
Esmee lijkt als 2 druppels water op mij, ze zeggen wel is heb je dr gecopieerd. ze heeft alleen de haar kleur en de slechte ogen van dr vader.
Hier een echt mengelmensje, ze lijkt op ons beiden. En het wisselt soms gewoon per dag... horen we de ene dag hoe veel ze op papa lijkt, andere dag hoeveel ze toch op mij lijkt, (en dat zijn dan steeds verschillende mensen die dat los van elkaar zeggen). Als we de babyfoto's ernaast leggen is het ook echt van beide wat. Qua karakter heeft ze het sterke willetje dat ik ook heb, Wat ze in haar koppie heeft, heeft ze bepaald niet in haar kont zitten, lol
Iedereen zegt dat ze sprekend d'r vader is. Alleen haar handen en haar ogen heeft ze van mij (en dan hebben we het alleen over uiterlijk hè?). Dat van die ogen, dat zei m'n moeder een hele tijd geleden al, terwijl ik het zelf pas sinds kort kan zien, ze beginnen nu een eigen kleur te krijgen en een randje om de pupil (dat heb ik dus ook). Wat bij ons wel opvalt: mijn ouders hebben vorig jaar vier kleinkinderen gekregen (ik kom uit een groot gezin) en hoewel al die krummels erg op hun vaders lijken (dat zijn dus mijn vriend en m'n zwagers), lijken ze op sommige foto's toch ook echt heel erg op elkaar! Dat heeft iets te maken met een bepaalde manier van kijken (toch die ogen, dus) of een bepaalde houding. Erg grappig, want als je ze ziet, is het bij allevier echt sprekend de papa. En iedereen maar zeggen dat er in ieder geval geen twijfel over bestaat wie de papa is...... (eigenlijk best beledigend voor mij toch? )
Mijn zoontje lijkt best wel op mij.. Maar dat komt vooral door de bouw, en de wangen. Mijn zoontje en ik waren allebei stevige babies/dreumessen. En voorzien van lekkere bolle wangen. Zijn mond en neus heeft hij ook van mij. Maar ogen en het haar is meer een mengelmoesje. Ik heb was slag in mijn haar, dat heeft hij ook. Maar de haarkleur van hem is hetzelfde als die van ons allebei (toen blond, nu donker). De ogen heeft hij van beide wat. Het voorhoofd wel van mijn vriend. Qua karakter heeft hij meer van mijn man. Wat drukker, bewegelijker, maar daar zitten ook genoeg trekjes van mijn in. Ik denk dat hij alles bij elkaar wel iets meer van mij heeft dan mijn man. Toch zijn de opa's en oma's er elk hun eigen kind in terug. Mijn ouders duidelijk de wangen, de bouw en trekjes. Mijn schoonouders ook gezichtsuitdrukkingen en zijn karakter. En men zegt dat hij wat meer op mijn vriend gaat lijken. Dat valt dan toevallig samen met het verdwijnen van zijn wangen Ik ben heel nieuwsgierig naar een 2e kindje. Mijn man was namelijk ontzettend tenger toen hij klein was. Zou wat zijn als nr2 een tenger kindje wordt, terwijl de 1e een stevige is. En dan misschien mijn rustige karakter.. Dan heb je wel 2 leuke tegenstellingen in je gezin.
Tsjaaaaa hier zeggen ze steeds wat anders...dan horen we de hele dag...zoooo een gezicht met d´r moeder...en de andere dag zoooooo demi lijkt op d´r vader... mensen weten niet wat ze moeten zeggen dus ze zeggen maar wat! Ikzelf zie het echt niet.......ik vind dat ze op zichzelf lijkt.!
In het begin was ze precies papa. Zoals de buurvrouw van 75 zei; je kunt in ieder geval zien dat je niet bent vreemdgegaan.. alleen een beetje getint huidje had ze van mij. Nu begint ze echt een mengelmoesje te worden, ach volgende maand kan het weer helemaal anders zijn.Want wat verandert ze snel!!