Ik denk op mij Als je foto's van ons bekijkt toen we zelf 1 jaar waren, zijn we precies hetzelfde. Sowieso heeft ie al mijn kleur ogen en mijn oren... En als ik het zo zie ook mijn kleur haar (mijn man was wit en ik was lichtblond, Tobe is nu nog donkerblond dus ik denk niet dat ie wit wordt maar dus lichtblond). Verder zou het natuurlijk nog kunnen veranderen maar ik denk dat ie vooral op mij blijft lijken En daar ben ik best een beetje trots op (aangezien zijn genen nogal dominant lijken als je zijn broer, vader, oom en opa ziet; allemaal precies hetzelfde).
Milan lijkt 't meest op mij. Eigenlijk zie je vrij weinig van papa in 'm terug, alleen z'n oortjes zijn net als die van papa.
Hier is het gewoon 'ziek' hoe sterk Sasha op haar vader lijkt! Echt als je babyfoto's ziet, dan zie je alleen aan de oudheid van de foto, dat het een foto is van mijn man. Ze heeft alleen exact dezelfde oren als mij, ene oor staat iets verder van d'r hoofd en de andere oor zit een soort hapje in, heb ik precies hetzelfde.
Hier ook een kleintje die sprekend op mama lijkt. Alleen is ze de blonde versie van mij, dus toch nog een beetje wat van papa. Papa vertelde van de week nog dat ie Jasmijn wel erg op mij vond lijken, vooral die onderkin :-S En bedankt, haha.
Ik hoor hier eigenlijk altijd dat Nathan op zijn papa lijkt. Nu lijkt mijn man ook weer op zijn vader dus opa, papa en Nathan lijken allemaal op elkaar
Hier lijkt Mike het meest op mij als baby zijnde.. Echt dezelfde gezichtsuitdrukkingen, mond, neus, ogen en oren. Zelfs de haarkleur is hetzelfde. Alleen vinden de meeste mensen hem nu op papa lijken zoals papa nu is zeg maar, dus niet als baby. En dat is ook wel weer zo.. Hahaha, gelukkig lijkt hij dus op beide. Alleen de kleur ogen zijn van de melkboer. Want wij hebben beide meer grijzig en Mike heeft echt blauwblauw! Vind het altijd enorm grappig als mensen zeggen tegen mij: Goh je kan echt zien dat het jou kind is.. En dan mijn schoonmoeder altijd roept: nou hij lijkt het meest op zijn vader hoor. Achja, heeft ze ook der lolletje. Hij heeft toevallig ook nog es mijn karakter, sneu he voor papa...
Laatst vond mijn schoonmoeder foto's op zolder en ze dacht; 'huh, liggen er nou hier foto's van Emy?'. Maar dat bleken dus baby-foto's van mijn vriend te zijn. Ze lijken sprekend op elkaar. Ik herken vrijwel niks van mezelf in Emy (misschien de kleur ogen, maar die veranderen elke dag lijkt wel). Ook mijn moeder zegt altijd dat ze niet kan herinneren dat ik er zo uitzag als baby.
Robyn heeft de ogen van haar papa. We hebben babyfoto's vergeleken, en daarop lijkt ze echt sprekend op haar vader. De foto is zelfs bijna hetzelfde.. Ze heeft wel mijn kleur ogen, en mijn haargroei (maar of ze daar zo blij mee moet zijn )
Hoi, Ons meissie was na de geboorte sprekend mij, met een half jaar ong. sprekend mijn man en nu is ze een mengelmoesje. We zien er van allebei trekken in. Maar haar mooie blauwe ogen heeft ze van mij en dat terwijl m'n schoonfamilie dacht dat ze mooie bruine ogen zou krijgen net als haar nichtje... O ja, haar karakter heeft ze ook van mij, ik herken er heel veel in, #-o . Groetjes, Kien
Vera heeft als baby veel van mijn broer weg gehad. Nu heeft Vera als eerst oogopslag mijn gezichtje. We zien veel van haar papa erin. Vooral de vorm van het gezicht. Het nichtje van Vera lijkt qua oogopslag ook veel op Vera. Dit is het dochtertje van mijn broer. Het haar heeft ze van mij. Ogen van geen van beiden.
fynn lijkt op ons alle 2.mijn neus oren en mond.papa zijn blik.zijn hoog blonde haar heeft hij van ons alle 2. maar hij heeft ook wel het een en ander weg van mijn broertje het karakter heeft hij van mij (lees zeer ongeduldig en zeer veel temprament)
Yelena krijgt meer van mij....dat zie je goed als je de babyfoto's vergelijkt met die van haar. Hetzelde fijne gezichtje met de bolle wangetjes, en het ene oortje iets meer van haar hoofdje afstaand dan die ander. Ik heb dat links en zij rechts. Haartjes van mij, vrij rechte pony heeft ze en ik had dat ook. Wenkbrauwtjes, neusje, mondje. Het enige wat ik nu van papa zie, zijn haar handjes en haar gulle lach. En soms van die grote ogen opzetten als ze verbaasd is. Dat doet mijn vriend ook haha. Ze lijkt ineens ook wel lang te zijn, dat zou ze dan ook van mij hebben. Ze doet ook veel met links. Ik deed dat ook vrij vroeg al en ben nu in bijna alles linkshandig.
Dat vind ik nou ook! Hihi. Ik vind Yelena ook heel erg op jou lijken! Vooral die foto van je hyvesprofiel nu!
Alyna lijkt, als ik moet kiezen tussen ons, het meest op haar papa. Toch lijkt ze genoeg op mij om niet erg veel op papa te lijken. Snappen jullie het nog?! Naja, ze lijkt dus vooral op zichzelf.
Bij ons is ook iedereen zo bezig met te bepalen op wie zoontjelief lijkt.. hij lijkt vooral op zichzelf Ik vind het gewoon een lief jongetje om te zien (en nou blijkt ie ook nog heel lief te zijn, joepie!) Het interesseert me werkelijk geen fluit. De één zegt "Sprekend jou" en de ander zegt "Sprekend je man!" Het zal allemaal wel.. Ik zie MIJN kindje en dat is alles wat ik wil.
Ik ben dus niet de enige die het ziet Want bijna iedereen zegt dat ze op mijn vriend lijkt alleen maar omdat haar ogen donker zijn. (is ook niet geheel waar, ze heeft donkerblauwe ogen met een beetje bruin). Zie het op jouw foto ook wel hier in dit topic! Grappig van die oortjes, is hier net zo haha. Volgens mij wordt Sasha straks een exacte kopie van je. Leuk om die foto's te vergelijken.
Mijn schoonmoeder kwam gisteren met een fotoboek met babyfoto's van mijn vriend. We zagen een foto van mijn vriend toen hij 3,5 maand oud was, net als onze zoon nu. En we schrokken gewoon helemaal van de gelijkenis. Hij lijkt echt als twee druppels water op zijn vader. Zo onwijs leuk om te zien! En toch... als ik mijn kind de fles geef, en hem zit te bekijken, zie ik ook mezelf erin. Het lijkt soms net alsof ik in een spiegel zit te kijken. Hij lijkt dus op ons allebei, maar het meest op mijn vriend.
Zijn blauwe ogen en blonde haren heeft onze zoon van mij. Zijn uitstraling is echter precies papa! Maar daar kan ik wel mee leven, want da's een hele leuke vent!
@ Anakin : jij hebt altijd van die leuke nuchtere berichtjes! Mijn zoon lijkt enorm op mijzelf, vooral als we babyfoto's vergelijken. Ik kijk in mijn "eigen ogen" als ik hem aankijk. Maar mijn beruchte ochtendhumeur heeft hij in ieder geval niet ge-erfd!