Op wie lijkt je baby het meest? op papa of mama!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door belliebel, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    J. lijkt als twee druppesls water op zijn vader. Ook op de baby-foto is het precies zijn papa....echt zo leuk!

2. kiddie

kiddie Niet meer actief

Is dit menens? Klinkt hard.. Wat is er nou mooier dan een kopie van degene waar je zoveel van houd?? Ik vind het super. Dat ie van mij is is ook zo wel bekend :)

3. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Zoey heeft ook meer van papa. De donkere ogen zijn erg dominant in haar gezichtje en ik heb hele lichtje ogen. Ik vind dat wel heel erg grappig hoor. Heb een keer gehoord dat het eigenlijk ook heel goed is voor je relatie als je kind op papa lijkt, want zo weet papa zeker dat het kind van hem is. Dit is nog een beetje een oerdrift denk ik, stamt zeker uit de tijd dat er uberhaupt nog geen vaderschapstesten waren:D!

4. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    papa

5. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Onze kleine prinses

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    banjabes: dat is gewoon 1 en het zelfde kind! je houdt ons voor de gek :p haha nee maar inderdaad ze lijken heel veel op elkaar

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hier is onze meis een kopie van mij :) wel dr voeten en lange benen van papa

8. Mijn zoontje lijkt precies op zijn vader! Het is net een copy van zijn papa.

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    casey lijkt sprekend op haar vader en mitchell lijkt op mij ;)

10. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    mijn schoonfamilie zegt dat het exact mijn man is en mijn familie is ernstig overtuigd dat het op mij lijkt, zo hebben ze volgens mij schoonouders typisch hun familitrekjes lijkt het op tante die en opa zo, en je raadt het al...mijn familie zegt dat het trekjes zijn van onze familie...;)

maar ik zeg ze zijn allebei goed gemixed...:)

11. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ons zoontje heeft de onderkant van z'n gezicht van mij en de bovenkant van z'n vader, echt iedereen zegt dat ook. Half half dus. Helaas heeft ie mijn longen gekregen :(

Ik heb ook weleens gehoord dat de meeste pasgeborenen juist op hun papa lijken zodat de vader meer zekerheid heeft en niet wegloopt! Hihi

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
  13. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    mijn prinsesje en ik :)

14. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Hanne lijkt 't meest op mijn man, Noah lijkt op mij. Gek genoeg lijken Hanne en Noah weer als twee druppeltjes water op elkaar (als ik naar babyfoto's van Noah kijk toen ze dezelfde leeftijd had als Hanne nu), dus feitelijk zou Hanne op mij moeten lijken, aangezien Noah een andere verwekker heeft en altijd al op mij geleken heeft....
    Op babyfoto's van mij van vroeger zie ik dat Hanne ook op mij lijkt, dus hoe 't nou komt dat iedereen roept 'sprekend Toon'? Schiet mij maar lek...

Wonderlijk.

15. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Mijn zoon lijkt sprekend op mij... gelukkig!

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mijn dochter lijkt op mij. Ze heeft niets van haar vader, alleen haar neus komt wel terug in zijn familie.

17. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    bij ons wel grappig
    oudste zoon mijn kant en kongste zoon mijn man zijn kant
    dus twee heel verschillende jongens behalve de BRUINE ogen die hebben ze van mij geerft

18. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Mika lijkt het meest op zijn broer :D. En verder een combi van ons allebei, mijn ogen, manliefs mond, enzovoorts

19. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
  20. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dochter lijkt het meest op mij. Als je foto`s naast elkaar legt van mij toen en madame nu zie je het echt goed. De 2de gaat op papa lijken volgens de 3- en 4-d echo! Of het echt zo is moet de tijd nog uitwijzen.

Deel Deze Pagina