J. lijkt als twee druppesls water op zijn vader. Ook op de baby-foto is het precies zijn papa....echt zo leuk!
Is dit menens? Klinkt hard.. Wat is er nou mooier dan een kopie van degene waar je zoveel van houd?? Ik vind het super. Dat ie van mij is is ook zo wel bekend
Zoey heeft ook meer van papa. De donkere ogen zijn erg dominant in haar gezichtje en ik heb hele lichtje ogen. Ik vind dat wel heel erg grappig hoor. Heb een keer gehoord dat het eigenlijk ook heel goed is voor je relatie als je kind op papa lijkt, want zo weet papa zeker dat het kind van hem is. Dit is nog een beetje een oerdrift denk ik, stamt zeker uit de tijd dat er uberhaupt nog geen vaderschapstesten waren!
banjabes: dat is gewoon 1 en het zelfde kind! je houdt ons voor de gek haha nee maar inderdaad ze lijken heel veel op elkaar
mijn schoonfamilie zegt dat het exact mijn man is en mijn familie is ernstig overtuigd dat het op mij lijkt, zo hebben ze volgens mij schoonouders typisch hun familitrekjes lijkt het op tante die en opa zo, en je raadt het al...mijn familie zegt dat het trekjes zijn van onze familie... maar ik zeg ze zijn allebei goed gemixed...
Ons zoontje heeft de onderkant van z'n gezicht van mij en de bovenkant van z'n vader, echt iedereen zegt dat ook. Half half dus. Helaas heeft ie mijn longen gekregen Ik heb ook weleens gehoord dat de meeste pasgeborenen juist op hun papa lijken zodat de vader meer zekerheid heeft en niet wegloopt! Hihi
Ik heb hier ook een keer een topic over geopend, hier kun je zien dat mijn dochtertje als 2 druppels op papa lijkt. Al is ze inmiddels wel veranderd en hoor ik steeds vaker dat ze op mij lijkt. http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/176922-hoeveel-lijkt-kindje-op-papa-mama.html
Hanne lijkt 't meest op mijn man, Noah lijkt op mij. Gek genoeg lijken Hanne en Noah weer als twee druppeltjes water op elkaar (als ik naar babyfoto's van Noah kijk toen ze dezelfde leeftijd had als Hanne nu), dus feitelijk zou Hanne op mij moeten lijken, aangezien Noah een andere verwekker heeft en altijd al op mij geleken heeft.... Op babyfoto's van mij van vroeger zie ik dat Hanne ook op mij lijkt, dus hoe 't nou komt dat iedereen roept 'sprekend Toon'? Schiet mij maar lek... Wonderlijk.
Mijn dochter lijkt op mij. Ze heeft niets van haar vader, alleen haar neus komt wel terug in zijn familie.
bij ons wel grappig oudste zoon mijn kant en kongste zoon mijn man zijn kant dus twee heel verschillende jongens behalve de BRUINE ogen die hebben ze van mij geerft
Mika lijkt het meest op zijn broer . En verder een combi van ons allebei, mijn ogen, manliefs mond, enzovoorts
Dochter lijkt het meest op mij. Als je foto`s naast elkaar legt van mij toen en madame nu zie je het echt goed. De 2de gaat op papa lijken volgens de 3- en 4-d echo! Of het echt zo is moet de tijd nog uitwijzen.