op wie lijkt je kind?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door petrabr, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

op wie lijkt je kind het meeste

1. lijken op geen van beide

2. 1 of meer lijken op man/vriend

3. 1 of meer lijken op vrouw

4. 1 of meer op man en 1 of meer op vrouw

5. echt een mix van beide

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Milan lijkt echt sprekend op mij! Mijn zusje had een tijdje terug een paar babyfoto's van mij gevonden en ze was er echt van overtuigd dat 't Milan was (geen idee waarom ze dacht dat ik Milan een jurk aan had gedaan ;)).

De tweede moeten we nog afwachten uiteraard, maar ik zou 't wel leuk vinden als klein zusje op d'r papa gaat lijken.

2. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik heb de opmerking 'Goh ze lijkt ook helemaal niet op jou he' nu al heel erg vaak gehoord. Ik heb bruine ogen en donkermahonie (geverfd) haar. Manlief was blond (niet zo veel haar meer, dus coupe tondeuse) en heeft blauwe ogen. Kyra heeft mooie blauwe kijkers en middenblond haar. Misschien dat ik maar een pruikje in mijn haarkleur voor haar aanschaf. ;)

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ovderduidelijk dat Jasmijn op mij lijkt, maar dan in blonde versie en Madelief lijkt echt overduidelijk op mijn man. Zijn echt 2 totaal verschillende kindjes. Wel grappig om te zien.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier zitten mensen vaak uitgebreid te kijken en dan zeggen ze zoiets als: Hmm, net dacht ik dat ze het meest op jou lijkt, maar van deze kant lijkt ze juist weer op je man...
    Perfecte mix dus :D

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
  6. Monique4

Monique4 Niet meer actief

@Missy: Ik vind m echt op jullie allebei lijken!

7. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    @Missy: ik vind je zoontje sprekend je man! Vooral op die laatste foto, ze hebben dezelfde uitdrukking op hun gezicht! Leuk!

8. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Bekijk bijlage 70479

Dit zijn ik en mijn zoon op ongeveer dezelfde leeftijd. Mijn zoon lijkt op mij, dezelfde ogen en vorm gezicht en weinig haar als baby/dreumes ;) Mijn zoon is vrij lang maar heeft korte beentjes dit heb ik ook en mijn vader ook. Zijn broekjes zijn meestal 2 maten kleiner dan zijn truitjes ;)

9. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hier is het precies hetzelfde, alleen dan 2x. Echt als je foto's van mijn man erbij pakt van vroeger, zie je alleen aan de jaren 70 uitstraling van de foto dat het niet 1 van mijn kinderen is...

Alleen Jitte heeft iets van mij, of nou ja 2 dingen eigenlijk. 2 rare kleine-teennageltjes... Van die gedeukte, opgefrommelde nageltjes... En daar moet mama het dan maar mee doen... ;)

Het is dat ze uit mij zijn gekomen, anders zou ik mijn man ervan verdenken dat hij ze gekloond heeft... ;)

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    dochter lijkt op mijn man
    1e zoontje leek ook veel op mijn man
    2e zoontje lijkt op mij :D

11. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Mijn oudste is een mix, mijn jongste lijkt op mij.

12. Hier echt een mix, het wisselt ook, dan zeggen mensen: het is net papa, dan weer: het is net mama!
    En heb het zelf ook als ik naar dr kijk, soms lijkt het wel of ik naar mn vriend kijk.
    En de andere x denk ik, huh wat gek dat doe ik ook wel eens offe nu lijk je op mij haha!

13. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    wij hebben een tweeling. De ene is precies mijn man en mijn andere zoon lijkt sprekend op mij. Erg grappig om te zien omdat hun dus tweeling zijn

14. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Alle drie zoons lijken op ons allebei.
    Tenminste... dat krijgen we vaak te horen. Zelf zie ik het niet hoor.

15. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Mijn dochtertje is net dr vader precies gewoon.
    ze heeft alleen mijn kin:(

16. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    toen jamie nog kleiner was leek ie heel erg op mn vriend (zie foto)
    maar nu lijkt hij sprekend op mij als peutertje met papa's donkere ogen...
    Bekijk bijlage 70695

17. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36

nou die lijken echt sprekend opelkaar:$

18. miepy

miepy Lid

19 sep 2009
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    onze oudste lijkt sprekend op haar vader, blonde pijpekrullen (vader heeft blonde krullen en ik donker stijl haar) en ook qua gezicht precies haar vader. De jongste lijkt meer op mij, heeft ook donker haar, maar wel krullen

19. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Onze zoon is echt precies mijn vriend.. 2 druppels water, prachtig om te zien!

Maar nu krijgen we een dochter, en ben echt zoooo nieuwsgierig of zij op mij lijkt! Nog eventjes geduld, hihi...

20. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    ons zoontje is een mix, maar ik heb het nog nooit goed kunnen bekijken want ik heb nog nooit babyfoto's van mijn vriend gezien.... mijn schoonouders hebben nooit zin om die te zoeken ;).

Deel Deze Pagina