Aiden lijkt vreselijk veel op zijn papa! Papa is een halve marokkaan met zwart kroeshaar maar dat heeft de kleine man toch niet meegekregen jammergenoeg! het zelfde peehaar als mijn broertje! en hardstikke blond!... verder een echte kopie van zijn papa maar mama's grote ogen!....
Ons zoontje lijkt echt super veel op mij! Kwa kleur, maar met alles verder ook!! En verder heel veel op mijn jongste broertje! Heel gek. Mijn broertje en mijn zoontje hebben allebei 1 kuiltje in hun wang, alleen rechts!
Isabella lijkt echt helemaal op haar vader en Julian op mij. Maar Julian heeft de vorm ogen en uitdrukking van zijn vader en Isabella heeft de vorm ogen van mij en ook uitdrukking. Heel grappig.
Ik mis een hokje in deze poll, mijn dochter lijkt namelijk het meest op mijn vrouw. Dat kan ook niet naders, want ze heeft 2 mama's en mijn vrouw is zwanger geweest Het is overigens wel heel goed gelukt, want ze lijkt echt as twee druppels water op mijn vrouw!
onze zoon lijkt heeeel erg veel op papa en onze dochter tot nu toe ook nog. naja..ze lijkt erg veel op haar broer, precies hetzelfde kopje als toen hij nog een baby was dus ik ga ervan uit dat zij ook heel erg op papa zal lijken.
Dat was hier ook het geval haha. Nu is het echt een mengelmoesje. Al zeggen veel mensen dat hij toch heel veel op zijn papa lijkt.
hier is het dat onze dochter echt op dr papa lijkt qua uiterlijk maar ook innerlijk ze botsen dus ook regelmatig haha. ons manneke lijkt meer op mij van vroeger en nu ook steeds meer op mijn broer hihihi die is dus meer mijn kant van de fam. wel grappig om te zien hoor
Ons zoontje lijkt het meest op man mijn vinden de meesten. Ik zie dat zelf ook wel eens! Maar een enkele keer vind iemand ook dat hij precies op mij lijkt...! Juj! Helemaal in het begin leek hij op beiden, maar ook heel erg op beide babyfoto's. Al vonden veel mensen toen dat hij op mij leek. Ach, ik vind het allemaal goed! Innerlijk kan ik nog niet goed zeggen, maar ik denk ook wel een beetje mijn man. Ik kan er nog niets pittigs aan ontdekken..
de jongste is een copie van mijn oudste dochter. die weer op mij schijnt te lijken, maar ik zie het zelf niet. aan de telefoon worden we altijd door elkaar gehaald, echt hilarisch.soms doen we het er ook om. we hebben blijkbaar dezelfde stem, maar ook dat hoor ik niet trouwens. mijn middelste zoon is een exacte copie van mijn broer. en dan ook eng. ze lopen hetzelfde kijken hetzelfde (naar de tv bijv) en zien er hetzelfde uit.
Het eerste wat mijn man zei - met tranen in z'n ogen - toen ik 'm voor het eerst weer zag na mijn keizersnede (en hij was natuurlijk met Dennis meegegaan die gecontroleerd moest worden door de kinderarts) was; 'hij lijkt op jou!' En sindsdien zeggen 9 van de 10 mensen dat hij idd op mij lijkt. Ik zie het wel, de vorm van zijn ogen en z'n neusje heeft ie zowiezo van mij, maar ik zie toch ook heel duidelijk m'n man in hem terug, het kuiltje in z'n kin, bepaalde blikken en z'n hoge voorhoofd... die heeft ie volgens mij niet van z'n moeder. Maar goed, het is een mengelmoesje van ons samen en een prachtige ook nog!!
ik heb op allebei gestemd.. bij de geboorte en de eerste weken echt 2 druppels papa... maar tis vooral zn blik...nu is hij ehct een mengelmoes van ons beide!! Heel grappig maar niks heeft ie hetzelfde als 1 van ons, dus heel eigen neus, heel eigen vorm ogen, heel eigen kleur ogen, eigen vorm mond, eigen kleur haar.. Oh rond gezicht heeft ie van mij... En de lach is van mij van toen ik klein was...haha leuk hoor ben benieuwd wat er nog allemala gaat veranderen
Mijn zoontje is een identieke kopie van mij! Mensen die mij kennen en me als baby gezien hebben schrikken zelfs als ze hem zien.... ik heb ook een foto gezien van mij met 5 maanden en van hem met 5 maanden. je zou denken dat het 1 baby is. Hij is werkelijk een jongensversie van mij, een mini-me dus!
Toen Jayden werd geboren leek hij het meeste op papa, had totaaaaaaaaaaal geen kenmerken van mij haha. Maar na 4 a 5 maanden veranderde dat en lijkt hij nu op beide.
In 't begin was ze zuiver mij, nu begint ze steeds meer op haar vader te lijken, heb pas geleden foto's van hem gezien toen hij zo oud was...Sprekend!