grappig! Hier ook een papa die indo is. Ik blond en blauwe ogen. Wij dachten ook dat wordt een ventje met bruine ogen....... Maar hij heeft blauwe ogen en zijn haar wordt steeds blonder! Hij heeft gelukkig wel de huid/pigment van zijn vader, is lekker snel bruin. Al met al erg mooi!
wij hebben 2 kinderen. papa is half turks en dus ook zwart haar, bijna zwarte ogen en tintje. en ik ben een echte hollander met blond haar , blauwe ogen en witte huid je raad het al. we hebben een donkere knul en een blonde dochter. zoontje is precies papa en dochter lijkt kw uiterlijk veel op der broertje vind ik maar dan blond met blauwe ogen . duo pinotti dit is een foto van mijn zoontje (1,5 jaar) en links dat bruine fototje is papa op de zelfde leeftijd
De eerste maanden leek mijn dochter veel op mijn man, maar nu zegt iedereen dat ze een kopie van mij is
Echt bepaalde dingen van mij, de kleur van mijn ogen, maar de vorm van mijn man. Mijn kleur haar, maar ze begint nu wat krullen te krijgen net als mijn man. Best grappig is dat.
Mijn man is een volle indo, en mn oudste dochter lijkt sprekend op hem, donker haar, getint en spleetoogjes... mn jongste (nu 4 week) lijkt juist op mij, blond, blauwe oogjes, wit van huidskleur.. erg grappig!
ik moet toch wel zeggen mijn man... ze is wel echt een meisje, maar haar hele houding is papa. Temperament heeft ze van mij, maar weet niet of dat een goede eigenschap is