precies haar papa! vanaf het begin gezegd. babyfotos van papa en mijn meisje naast elkaar en je ziet het direct. zelfs vrijwel onbekenden zeggen het. ze heeft alleen mijn ogen: grote kijkers! En dat valt iedereen weer op: joh, wat een mooie grote, heldere kijkers! JAAA, dat heeft ze van mij!
yelena leek eerst veel op mij. nu krijgt ze steeds meer van m'n vriend. oogjes, wenkbrauwen en de bolle toet ook haar handjes. ze kan ook zo dromerig kijken als hij maar soms lijkt ze dan ook op mij. mondje, neusje, oortjes en het ongeduld zijn echt van denise hahaha.
chayenna is echt 2 druppels water mijn vriend. hebben een foto van mijn vriend waarop hij net zo oud was als chayenna nu is, het is dat het een oude foto is, anders zou je denken dat het chayenna is
Hier leek ze net na de geboorte heel veel op de babyfoto's van mijn vriend. Met een maand of 1,5 begon ze steeds meer op mij te lijken, als ik een babyfoto van mezelf erbij haal, is het net Lilly, heel bijzonder! Ik heb trouwens weleens gehoord dat veel baby's als ze net geboren zijn veel op de vader lijken...dat dit een soort biologisch bepaald is, zodat de vader zijn kind herkent...ik vond dat eigenlijk wel heel mooi van de natuur!
Bij ons zijn de meningen erg verdeeld op wie ze het meest lijkt. De één zegt ze lijkt op mij en de andere zegt ze lijkt op mijn man, iedereen zegt weer iets anders... Volgens mijn man lijkt ze wel veel op onze postbode... Dus ik zeg maar steeds: ach, ze is benthe en heeft gewoon alles van haar eigen!
De eerste weken of 3 maanden leek ze erg op mijn man, behalve dan dat ze mijn ogen duidelijk heeft. Daarna is ze steeds meer op mij gaan lijken, sommige babyfoto's van mij lijken echt spreken op die van haar rond die tijd. Alleen haar mondje heeft ze nog wel echt van haar vader.
vanaf dag 1 lijkt ze echt op haar papa! Haar mimiek en kin vooral. Ook haar ogen worden steeds lichterblauw (ikke bruine ogen). Het enige van mij is haar iets getinte huidskleur en donkere haren!
Irem lijkt sprekend op mij zeggen ze allemaal, behalve haar hele lang wimpers heeft ze van haar pappa
Van de week kwamen we enkele bekenden tegen, alle 3 zeiden ze: Echt helemaal de papa! later kwam ik weer andere tegen en die zeiden weer, goh hij lijkt helemaal op de mama bij ons is het echt een mixje, de onderkant (neus, mondje en kin) heeft jamie van mij. de bovenkant (ogen, wenkbrauwen, vorm van het hoofd en de haren) heeft hij van zijn vader. echte een mixje van ons beiden dus mijzelf maakt het ook niet zoveel uit of hij nou echt op mij lijkt of niet. ikzelf weet dat het mijn ventje is en dat is het belangrijkste
Hier lijkt mano het meeste op papa, volgens iedereen die ons niet zo goed kent Dat komt omdat zijn ogen en de blik in zijn ogen echt precies net als die van papa zijn, voor de rest heeft hij ook wel wat van mij weg, maar dat is niet zo opvallend als zijn ogen. Kwam laatst bij de verloskundige en die zei ook dat hij sprekend op zijn vader leek
bij de geboorte precies papa en had zelfs zwart haar en donker blauwe ogen. echt 2 druppels. nu blond haar, fel blauw ogen en kwa kopje steeds meer op mama
Eva lijkt sprekend op mij, vanaf het begin. Alleen haar nagels en wenkbrauwen heeft ze van papa . Vaak als ik naar Eva kijk, doet ze me denken aan babyfoto's die ik van mezelf heb, net of het hetzelfde persoontje is. Verder lijkt Eva tot nu toe qua karakter ook erg op mij. Weet goed wat ze wil, kan heel goed de dramaqueen uithangen en is altijd erg vrolijk. Precies ik toen ik klein was (en nu nog wel hoor ).
De jongste is sprekend mijn vriend. Donkerbruine ogen , volle lipjes , zwart/donker haar echt een klein hindoestaantje haha. De oudste heeft weer alles van mij lichte groengrijze ogen, de lengte maar ook mijn karakter.
Ons meissie is een mini kopietje van mij! haha, iedereen zegt het, zelfs mensen die ons niet kennen! Haar karaktertje heeft ze volgens mij van mn vriend.....
Hihi, wat leuk om dit allemaal te lezen! De eerste weken leek onze dochter op mijn man, maar daarna is het helemaal 180 graden gedraaid. Ze is echt 100% een kopietje van mij.
Isabella lijkt heel erg op haar vader. Zelfs de baby foto's van vroeger zijn echt bijna gelijk. Innerlijk trouwens meer op mij.
Het eerste wat mijn moeder zei toen ze onze pasgeboren zoon zag was: ohhh Marieke, hij lijkt op jou! Toen ik daarna mijn babyfoto's ernaast lag van toen ik netgeboren was, was het gewoon bijna eng: het leek mijn zoontje wel op de foto's! Mensen die ik de foto's liet zien dachten ook in de eerste instantie dat het foto's waren van Elian ipv van mij... Nu is hij een stuk lichter dan zijn vader en heeft hij mijn blauwe ogen en donkerblonde haar en lijkt voor de rest nog steeds erg op foto's van mij, toen ik die leeftijd had... Ik kijk af en toe echt in mijn eigen ogen als hij me aankijkt Hij heeft alleen zijn vaders voeten en handen én een heel mooi spleetje tussen zijn tanden! Net zoals papa! Verder lijkt hij van karakter vooralsnog voor geen meter op mij .. Hij is heel open, vrolijk en sociaal en zelden in een slecht humeur.. hahaha..
Hier precies hetzelfde, hij heeft wel de bruine ogen en donkere haar van papa en hij heeft mijn mond maar verder is het niet overduidelijk mij of zijn vader. Het is een goed mixje en ben ik blij om. Hij heeft gewoon zijn eigen gezichtje! Al zegt de 1 dat hij op papa lijkt en de ander op mama dus ja wat is het nou? 8) maar het is gewoon een uniek en eigen persoontje!
Wat leuk om te lezen. Ons mannetje heeft de zwarte haren van zijn vader en de grote blauwe ogen van mij, nu maar hopen dat dit zo blijft, vind het wel een mooie combi .