Ik moet voor dit weekend een kadootje verzinnen voor een babietje en ik heb geen idee wat. Hier komen mijn criteria, misschien willen jullie meedenken: * het is een jongentje van twee maanden * hij heeft een zusje van bijna drie * budget zo'n 20 euro * ik wil graag iets echt jongensachtig omdat ze al een meisje hebben * maar wat????? Wie o wie een idee?
Hoi hoi, Weet niet of ze ervan houden maar misschien iets leuks van rockstarbaby? Heb je gave knuffels en eigenlijk allerlei dingen van? Maar je moet er wel van houden...En zelf vond ik al die dingen leuk van play 'n gro speeltjes dat paard daarvan is echt jongensachtig vind ik! Succes! Groetjes Lysanne
hoi slaapzak van de hema is er ideaal voor. Zou je even moeten google met je woonplaats.... bij ons redden ze dat wel in een week. Ik heb wel een voorbeeld pb maar even je emailadres als je die wilt. Bij ons kan je ter plaatse je ontwerp samen doornemen. Ze kunnen zelfs het lettertype van het geboorte kaartje gebruiken.
HEMA: Slinger met speeltjes en belletjes voor bij de commode (bij mij en mijn vriendin al máánden een groot succes! )
Speelgoed is inderdaad ook leuk, maar ik heb altijd het idee dat ze alles al hebben omdat ze al een kindje hebben. Vind het altijd erg lastig met een tweede. Daarom dacht ik aan iets specifieks jongensachtig...
ik heb speelgoed gekregen voor als mijn zoon iets ouder is en ik vond het geweldig blokken auto speeltje wat ik ook gekregen heb is een hangmat voor in de box echt ideaal mis dat iets succes en ben benieuwd wat je gaat kopen
En leren slofjes dan?! Echt jongensachtige stoere 1e stappers? Vind ik een leuk kado om te geven en te krijgen.
O, ja een speenkoord of een knuffeldoek (met sterrenbeel, naam datum etc.) voor aan een speen. Ook leuk!!
zachte speelgoed auto`s(prenetal) of een kussen in de vorm van een auto. misschien kan je hier iets vinden (geen ervaring met site) De leukste en stoere kado's voor jongens!
jongens koffertje met jip en janneke erop daarin een boekje en pyama jip en janneke een knuffeltje takkie jip en janneke en een tandenborsteltje met tandpasta jip en janneke en dan inpakken met doorzichtig folie zodat je alles in de koffer ziet zitten ik heb m hier net gemaakt voor een meisje van 1 jaar