Onze dochter heeft hele fijne krulletjes, en de enige die dat ook heeft (had eigenlijk) is mijn vader (helaas overleden), dus blijkbaar slaan dingen wel eens een generatie over.
Mijn zoontje lijkt sprekend op zijn vader als kind, maar hij lijkt ook sprekend op mij als kind. Als je fotoboeken van mijn vriend en mij van vroeger bekijkt, zie je echt een sterke gelijkenis met ons allebei...zo mooi! Zijn karakter lijkt tot nu toe gek genoeg wel heel anders te zijn dan dat van papa en mama.
Ik heb een tweeling. Mijn ene zoontje lijkt erg veel op papa. En mijn andere zoon meer op mij. Heb laatst even baby foto's van mezelf opgezocht en dan zie je toch wel dat hij veel op mij lijkt van vroeger
Hier lijken ze eigenlijk alledrie op papa Nou misschien de jongste een heel klein beetje op mij, word heel soms gezegd. Allleen de middelste heeft het karakter van mij, soms word ik er haast bang van. Bler ik een liedje mee in de auto, brul er 1 op de achterbank precies hetzelfde mee. Terwijl als mensen haar zien dan zeggen ze van nou die lijkt totaal niet op jou.
mijn dochtertje is net een toverbal, de ene week lijkt ze sprekend op mij en de andere week weer op papa, dan weer op opa en dan weer op schoonzus, elke week een verrassing dus
Ze lijken allebei niet sprekend op 1 van ons 2. Maar mijn zoontje heeft echt de blik in zijn ogen van papa.En de ogen (blauwe ogen) en voor de rest is de onderkant van zijn gezicht van mij en de bovenkant van papa. En mijn dochtertje heeft weer die blik van mij En verder lijkt ze erg op mijn zoontje, dus ongeveer hetzelfde
Gelukkig, ik dacht al bijna dat we de enige waren Aan de ene kant vind ik het jammer dat hij niet echt sprekend op ons lijkt maar aan de andere kant ook wel weer leuk dat het zo lekker eigenwijs op niemand lijkt
iedereen buiten manlief zijn familie om zegt dat zoonlief op mij lijkt qua uiterlijk...zijn familie zeggen allemaal oooh hij lijkt op de andere kant van de familie... ( niemand daar heeft ooit gezegt oh wat lijkt ie op de moeder ) maar zelfs een vreemde zegt dat ie qua uiterlijk nog op mij lijkt en dat vinden we zelf ook... dus daar houden we het maar op qua karakter... (vriendelijkheid,altijd lachen,vind iedereen leuk en gezellig,bijna altijd lief ... ) lijkt hij echt op zijn vader, ook heeft hij de manier van lachen van zijn vader, ( papa lacht met mond open en tong iets naar voren en dat heeft zoonlief ook )
Mijn dochter lijkt het meest op mij. Ze heeft bijna niets van haar vader. Ze heeft een platneusje (van mijn ex zijn moeder) en 1 kuiltje in haar wang en dat is het... Ik vind haar zelf niet bijzonder veel op mij lijken. Haar vader is Antilliaans (donkere huidskleur) en mijn dochter is 'wit' met blauwe ogen en lichte haren! Maar ik zie wel veel dingen van mezelf in haar terug. Precies dezelfde gekke 'wokkel' oren. En daarop heeft ze een puntje (elfje) net als mijn moeder. Ogen, mondje ook van mij. Haar gezichtsvorm is ronder als die van mij van vroeger, maar er zijn toch wel veel kenmerken die ik van mezelf herken!
Hier een dochter die sprekend op haar vader lijkt. Ik ben blond, blauewgroene ogen en heb een hele bleke huid. Mijn dochtertje is donker, heeft een wat donkerder huidje en krijgt bruine ogen (zie je nu al). Ook haar gezichtje lijkt sprekend op papa, alleen heeft ze de vorm van de ogen van mij.
Mijn dochter lijkt ook heel erg op mij. Alleen de ogen van papa. Qua karakter lijkt ze ook op mij. Ik ben benieuwd op wie de baby lijkt.
in het gezicht kun je goed zien dat onze zoon van ons allebei is. dat zei een collega laatst tegen me, dat vond ik erg leuk om te horen het karakter heeft ie echt van mijn man!
Mijn zoon lijkt op mij,ook qua karakter en mijn dochter,tja wat moet ik daar van zeggen. Ze is de enige met blauwe ogen dus ik hou het maar op de melkboer.
Iedereen zegt dat Julia op mij lijkt. Zelfde mondje en kin. Ze is pas 12 weken, dus van karakter kunnen we nog weinig zeggen. Wel leuk om te horen dat ze op mij lijkt!!