Op wie lijkt jullie zoon/dochter het meest?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dib, 25 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Mijn zoontje lijkt het meeste op mij en ik herken mezelf ook in hem. Als ik naar hem kijk zie ik mezelf soms!
    Maar als je onze babyfoto's erbij pakt dan zie ik totaal geen vergelijkenis.

Hij heeft wel het donkere haar en de donkere ogen van mijn vriend maar verder lijkt hij meer op mij! :D

Al zeggen de laatste tijd wel (vreemde) mensen, het is precies zijn papa maar mijn familie en vrienden zien toch echt mama! haha!!

2. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Beide kids hier lijken qua uiterlijk enorm (alleen maar!) op papa! Tis dat ik ze gedragen heb....;)

(en nee, ik vind het niet leuk om dat altijd maar te horen:()

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    dochter als baby op papa nu is het pecies mijn. nando is precies papa echt 2 druppels. kunt meteen zien dat het vader zoon is

4. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Uiterlijk lijkt ze op ons allebei.Maar haar karakter lijkt op de mijne.
    Papa is rustig en wij zijn allebei druk en de lolbroeken hier in huis.

Onze dochter kijkt net als mij, als ze iets grappigs heeft gedaan, de hele kamer rond of iedereen het wel gezien/gehoord heeft..:)

5. ik wilde het niet zeggen ;)

6. ik hoor vrijwel dagelijks dat je jongste precies mijn evenbeeld is
    ik zie dat zelf echt niet

mijn man is donkerblond met blauwe ogen, zij ook
    dus ik vind echt dat ze op mijn man lijkt

de oudste is donker met bruine ogen, die vind ik veel meer op mij lijken
    Maar ook dat hoor ik heel erg vaak, terwijl de zusjes niet echt op elkaar lijken...mmmm vreemd

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.025
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Heb ff een foto geplaatst, dezelfde frons als papa :p

8. echt wel :D

9. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Julia lijkt het meeste op mij qua gezicht. Spleetoogjes, serieuze blik, zelfde neus, zelfde lach. Ik heb deze foto hieronder laatst gemaakt met Julia en mezelf (alleen ik was iets ouder).

Qua bouw/lichaam lijkt ze meer op haar vader. Slank gebouwd, gewone lengte, maar heel slank en nul vet ;)

10. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Kan niet missen ;)

11. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Jullie lijken inderdaad veel op elkaar!

12. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Mijn zoontje leek in het begin sprekend op mijn vriend. Nu heeft hij ook wel wat trekjes van mij, gezichtsuitdrukking, lach, wangen. Dat ziet bijna niemand omdat zijn haarkleur en oogkleur (blond met blauwe ogen) nou eenmaal heel erg opvalt en dat heeft ie van zijn vader. Ik heb donker haar en bruin/groene ogen. Als hij er precies hetzelfde uit had gezien maar met donker haar en donkere ogen had iedereen waarschijnlijk gezegd dat hij op mij lijkt ;)

13. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Hier een foto van mij en mijn zoontje. Niet sprekend maar hij heeft wel wat trekjes vind ik zelf ;)

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Damian leek bij de geboorte precies op zijn vader maar dit is de maanden erna flink veranderd en lijkt onze kleine man nu heel erg op mij (volgens velen) Ik hoor zo nu en dan ook nog steeds dat ie op zn vader lijkt. Dus het is een echte mengelmoesje tussen papa en mama. Kan vaders iig niet zeggen dat het kind niet van hem is ;)

15. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Zoey lijkt precies op pap. Haar donkere ogen, neusje, mondje, zelfs de vorm van haar wenkbrauwen:$! Ze heeft wel een paar dingen van mij: een kuiltje in haar kin, ze is lang en dun aan het worden en ze heeft lange handen met lange vingers en die voeten heeft ze dus ook jammer genoeg van mama (ik heb maat 42).

16. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    bijna iedereen zegt , dat ze sprekend op mij lijkt....

17. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Sprekend papa zei iedereen.
    En dat vond ik niet altijd even leuk om te horen :)
    Totdat schoonouders vandaag hier waren.
    Baby foto's van vriendlief erbij gepakt, en ja, zij vonden ook: hij lijkt op papa.
    Totdat ik mijn foto's pakte.... oei, hij lijkt ook echt wel op jou!!! (het verraste mij ook wel eigenlijk:))
    JOEPIE!!!

Conclusie: een goede mix :D

18. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    hier is het erg veranderd, vanaf geboorte tm eerste 3 maanden was ons mannetje sprekend zn vader en nu... hij lijkt een kopie van mij als baby met mn vriend zn ogen en mn zus haar neus :p
    ik heb echt dagen dat ik denk; echt mn vriend en dan de volgende dag lijkt ie weer op mij. een mooie mix dus!!
    en nog even een foto toen ie nog kleiner was met een foto van vriendlief als baby op zn buik:
    Bekijk bijlage 54801

19. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Bij ons meisje is het moeilijk te zien.
    Sommigen zeggen typisch papa, andere vinden sprekend mama.
    En wij? We zien het nog niet echt. Ze heeft wel dezelfde bolle (en kale) toet als ik vroeger had. Verder is ze een "zonnebankbaby". Ze heeft een heerlijk teintje, dat is van papa die half servisch is.
    Wij vinden haar de perfecte mix! :D

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    pooh altijd lastig

manlief roept dat ie mij gekloont heeft zowel uiterlijk als karakter

idem zegt familie

ikzelf zie het niet tenminste wel qua karakter maar uiterlijk vind ik r juist op ons beide lijken
    allebei bolle wangen allebei blond/rossig allebij grote kijkers en vorm mond
    dr kinnetje is wel echt van de papa:D

ongeacht op wie ze lijkt voor ons blijft ze de mooiste

Deel Deze Pagina