hallo meiden,, ik ben 2 weken geleden begonnen met mama&baby van dagravit...dat is dus een complete vitamine dus ook met foliumzuur...ik wist toen nog niet dat ik zwanger zou zijn...maar nu dus de vraag kan ik die nu al door blijven slikken? of zal ik er even mee stoppen en alleen foliumzuur slikken tot 10 weken?
ik slik vitaal zwanger (ook zon compleet tablet zeg maar) van de Kruidvat al voor de zs, en deze gewoon om door te blijven slikken in je zwangerschap
Hallo Tijdens mijn zwangerschap heb ik de gehele zwangerschap een multi vitamine voor zwangeren gebruikt, dat was ook incl. foliumzuur. Kan best hoor.
De meeste multivitamines voor zwangeren, kun je voor het zwanger worden al nemen, tijdens de zwangerschap en ook vaak nog wanneer je na de bevalling borstvoeding geeft. Je krijgt gewoon een uitgebalanceerde hoeveelheid binnen die je lichaam nu nodig heeft!
Iki heb t/m week 10 aan zo'n "Alles-in-1" potje van Kruidvat huismerk gezeten; dat was incl. foliumzuur. Na week 10 kon ik met foliumzuur stoppen, zei de VK en beginnen met vit. D. In dat alles-in-1 potje zat echter niet genoeg vit. D (VK zegt 10 microgram per dag), dus ik heb toevallig straks effe gekeken naar Gravitamon. Daar zat wel voldoende in.
Volgens mij kan het gewoon kwaad en gewoon doorslikken. Met foliumzuur kun je stoppen na 10wkn zwangerschap...