Ik heb een implanon die niet helemaal meer goed zit Heb 20 September seks gehad. En ben 4kg aangekomen misselijk duizelig en pijnlijke borsten. Ik snap niks van deze testen, donderdag bij huisarts testen. Wat denken jullie?? Zie foto's Groetjes zenuwwachtige dame
Waar zijn deze testen van? 2/3 testen zie ik niks op, en op de ene test waar ik wel wat op zie, vind ik het controlestreepje erg dicht bij de teststreep staan.. ik zou even een betrouwbaardere test kopen
Ik heb de testen van de etos. Toen ik de urine eeop had gedruppeld kreeg ik een heel licht streepje te zien. Ik heb ze laten liggen en ben naar mijn week gegaan. Toen ik thuis kwam trof ik ze zo aan. Do test bij de huisarts
Heb ze uitgevoerd zoals het erop stond 3 druppels urine. Toen laten liggen en za ik een licht tweede streepje en vond het niet duidelijk. Toen naar me week gegaan en op de tafel laten liggen. En trof ik ze zo aan. Do huisarts test
Ik zou er 5 druppels water bij doen. Dan trekt waarschijnlijk de gele kleur weg en kan je t beter zien. Op 2 testen lijk ik wat te zien, waarvan bij 1 test de streep te dicht op de controle streep staat.
Word je ongesteld met je implanon? Wanneer was je laatste menstruatie? Het lijkt mij sterk dat mocht je zwanger zijn, je meteen 4kg aankomt door de zwangerschap. Dat is toch pas in een later stadium?
Ik denk negatief, heb ook implanon gehad maar volgens mij ongeacht hoe die Zit in de arm geeft ie gewoon zijn hormonen af.
Ik zie geen enkele positieve test, alleen maar gek doorgelopen en hele gele testen. Daarnaast kom je niet in de eerste 3-4 weken van je zwangerschap direct 4 kilo aan. Bij de heftige klachten die je omschrijft zou je een knaltest verwachten. Dus ik zou zeggen: vals alarm. En als je twijfelt een wat meer betrouwbare test - bijv een Predictor - doen.
Mijn ervaring met implanon .werd elke maand gewoon ongesteld en ook daardoor zwanger geraakt had hem 1 jaar gebruikt. Ik zou even voor de zekerheid nog een test doen maar dan van een ander merk kijken wat het dan aangeeft .
Aankomen in het begin van een zwangerschap is wel heel erg uitzonderlijk. Daarbij zijn de testen oud en geel en vallen niet meer te beoordelen omdat ze daardoor helemaal onbetrouwbaar zijn. (Over de afleestijd) Ik vindt het veelal lijken op opgedroogde urine vlekken en vindt ze negatief. Raad je wel aan om wil je zekerheid te hebben een test van predictor early te doen.