Ik heb geen zwangerschapstesten meer in huis, maar vandaag is mijn NOD en nog steeds geen menstruatie.... Dus even getest met een ovulatietest... Ik was gewoon benieuwd.... Daar zie ik een Tuur-streepje op...
Okee, dus zelfs op NOD zou hij knallen als ik zwanger zou zijn?! Dan hoef ik geen zwangerschapstesten te kopen want ik heb nog een hele hoop ovulatietesten in huis... Of begreep ik je verkeerd?
Volgens mij zie je op een ovulatietest altijd een streepje En als je zwanger zou zijn dan zou hij donker uitslaan,maar weet het niet zeker hoor. Zou er gewoon een zwangerschapstest tegenaan gooien en wie weet
Ja het reageert er wel op, ik had idd toen ik zwanger was op de ovulatietest ook best een duidelijke streep.
Als je zwanger bent, reageert je ovutest daar ook wel op. Die moet dan echt wel behoorlijk donker zijn.
eens met bovenstaand. Heb regelmatig gezien dat een ovulatietest reageerde maar geen positieve zwangerschaptest. En ook andersom. Wel zwanger maar geen reactie op ovulatietest
ovulatie test zegt niks wbt zwangerschap.. hij KAN reageren op zwangerschap maar hoeft niet. het is hier uiteindelijk niet voor bedoelt en dit is per persoon verschillend. dus bij een uitblijvende ongie zou ik toch gewoon een zwangerschapstestje doen
je hebt de gehele cyclus lh in je lichaam, dus je ziet altijd wel een streep. ER zijn dames die zwanger zijn met een lichte ovulatie test. Mijn ovulatietest knalde nog meer toen ik zwanger was dan bij de echte eisprong
Ik heb pas ook nog een ovutest gedaan. Gewoon omdat ik het leuk vindt om streepjes te zien en ze toch al een maand over datum zijn. Hij moet inderdaad knallen volgens mij. Ik heb het pas gedaan met een week of 13, dus ja. Dat is dan ook een ander verhaal. Je weet het pas echt met een zwangerschapstest.
Okee, dus het kan wel of niet! 😄 Ik zal niet vertrouwen op de ovulatietest als zwangerschapstest in ieder geval! Ik wil best wel een zwangerschapstestje halen hoor. Ik heb er vandaag geen tijd voor, en ik had die ovulatietesten toch nog in huis dus ik dacht dan doe ik er daar gewoon eentje van. Was gewoon benieuwd! Ik wacht nog wel even een dagje en dan haal ik morgen een Kruidvat of Action test.
Het kan, maar hoeft niet. Het geeft iig geen zekerheid over een zwangerschap. Zonde van je ovutestjes.
Ik vind het niet zonde van de ovulatietestjes... Ik heb er eentje van gebruikt, van de 40.... Dus dat is te overzien! 😄
Ik gebruik ze niet elke maand, want soms vergeet ik te testen en dan heeft het na twee dagen vergeten geen zin meer, dan kan ik de opbouw in de streepjes niet meer goed zien... Oeps... Vandaar dat ik er nog zoveel heb liggen.