Help! mamafiets met tassen En buggy, kan dat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sas26, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi daar ik heb een mamafiets, dus met verlengde bagagedrager. Nou vraag ik me af...... kan ik wel een bugggy op de fiets meenemen als ik er ook fietstassen op heb??? En als ze straks in een achterop zitje gaat? Iemand die me kan helpen?

Thanks, Sas

2. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Ik heb er zelf geen maar ik heb gezien dat die houders voor de buggy een stukje achter de fiets uitsteken. Hierdoor heeft je kind er geen last van en zitten de tassen ook niet in de weg. Dus volgens mij is het geen probleem!

3. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Ja dat kan gewoon hoor, heb zelf ook een mamafiets en de kleine heeft totaal geen last van de buggy omdat die een stuk naar achteren zit.

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey,

Ja juist op een mamafiets is het makkelijker om te doen...heb het zelfs op een gewone fiets gehad. Achteropzitje heeft kindje geen last van buggy of tassen.

Buggy zit er ver achter omdat de drager uitsteekt, en tassen zitten onder het zitje. Ik heb een bobike zitje, maar moest wel een speciale beugel erbij kopen zodat het zitje wat hoger kwam vanwege de tassen. Het zitje zit nu aan de zadelpen vast en aan de onderkant van de pakkendragers ipv aan de bovenkant van de pakkendragers, zodat er ruimte is om de tassen ertussen te doen...en vast te maken. De buggy drager heb ik nog niet bevestigd op mijn net nieuwe mama fiets, maar als die op een gewone er ook op kan...waarom op deze dan niet ;)

Groetjes,
    Miranda

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    oké, bedankt voor de reacties! Maar, kan ik gewoon een universele buggydrager aanschaffen? Zit de buggy daarmee ver genoeg naar achteren? Ik wil namelijk de buggy+ drager tweedehands kopen, maar wil natuurlijk wel t juiste aanschaffen

bedankt, groetjes, Sas

Deel Deze Pagina