hoi ik weet niet waar ik dit moet zetten dus zet het hier maar neer... iedereen zit te zeggen omdat ik tegen het einde nu aanloop. "je moet ook beschuit met muisjes halen he!!" maar beschuit met muisje vindt ik zo standaard en die muisjes zijn niet te eten en met dit warmte weer wilt niemand een beschuitje eten... lijk mij dan.. nu is me vraag geen beschuit maar wat kan ik dan wel doen krijg een zoon... zat al te denken aan soesjes (geen taart) met leuke blauwe versierselen of zo... hebben jullie nog tips????
-> Lange vingers dippen in chocola en dan (ok toch ) in blauwe of roze muisjes. -> Koekjes bakken (leuk vormpje verzinnen) en dan versieren met roze/blauwe glazuurpennen Soesjes is idd ook leuk. En als jij geen zin hebt in beschuitjes zou ik het ook zeker niet doen Is toch jou kraamfeest!
Hema heeft leuke chocolaatjes met muisjes... enne... ik denk dat de plaatselijke bakker misschien ook wel een idee heeft Eierkoeken insmeren met een beetje boter of pasta en daar de muisjes op strooien? Wij hadden wel beschuit en muizen in huis, maar het werd toch negen van de tien keren gebak voor het bezoek Ach ja, wij wonen in Duitsland en daar is gebak vrij voordelig...
Cupcakes.. kan je laten maken door iemand die thuis als hobby taarten/cupecakes maakt.. google maar even op de leukste taarten.nl of hier op het forum bij de taartendozen ofzo.. haha daar zitten er ook vast een paar tussen die het kunnen.
taart eet bijna niemand in mij familie dus das dan zunde om te halen maar die lange vingers is zeker wel een optie (ook voor de kleintje die komen) zat zelf eerst te denken omdat tog warm is aan een blauw ijsje of zo... en bedank voor de tip van de hema ga ff kijken van de week... en in duitsland taarten kopen kan wel is maar 15 min rijden en dan zit ik in duitsland daar niet van maar me fam eet niet zo veel of graag taart...(aparte familie heb ik) hahahah
Je kunt ook gekleurde ijsblokjes maken en die in een leuk drankje met een roze/blauw parapluutje serveren. Cupcakes zijn ook leuk!
Mijn zusje had cake met slagroom, en daar een paar blauwe muisje op gestrooid. Weer eens wat anders. En die cakes had ze tijdens haar verlof al gebakken en in de vriezer gedaan, dus hoefde ze alleen nog te ontdooien. (of je koopt ze natuurlijk gewoon). Of slagroomsoesjes, eierkoeken, lange vingers, met blauwe muisjes..
Misschien met bosbessenlimonade, zou daar even kijken of ze misschien een blauwe limo hebben. Of een drupje voedingskleurstof?
voedingskleurstof hebben ze bij toko's of taartenwinkels. Blauw is en lastige kleur omdat de meeste voedingsmiddelen naar paars neigen. ik ga het toch even opgooien.. die ronde dingen die jij niet wil heten beschuit.. zonder r
Ik vond beschuit met muisjes maar drie keer niets...dus ben nu aan het rondkijken naar een goede/leuke taartenmaker, en die kan dan een lekkere taart maken in de vorm van een beschuit, en met muisjes erop. Ben echt al een paar hele leuke geboortetaarten tegen gekomen, je kan ze ook in het klein laten maken, heb je allemaal soort van muffins en een heleboel minder rotzooi (die muisjes liggen nou nooit stil) want je kan de muisjes gewoon laten maken van bvb marsepijn.
ik volg dit topic ook even....wil ook absoluut geen beschuit....muisjes mogen dan nog wel..mits iets crea bea's... ik dacht ook aan cupcakes...of gewoon mini cakejes en dan btj glazuur en muisjes...
sorry ken niks aan doen geboren afwijking van mij haha schaar zeg ik ook schraar lol doe overal de r der tussen denk zelf dat ik stapel gek ben op de letter rrrrrr lekkere letter is het tog ook haha
beschruit?? hwhahahaaaa ik vind beschuit met muisjes ook smerig.. liever cupcakejes met blauwe of roze glazuur en wat leuks erop
kan je dat niet afleren?/ of zit het zo ingebakerd bij je?? vind het wel funny, maar kan me voorstellen dat het voor jou misschien soms irri is
Geboortebeschuitjes met muisjes bestellen | gefeliciTAART.nl (deze zijn van chocolade) En er is "smurfen"schepijs; blauw ijs dus. Toefje slagroom, wafeltje en voor de vorm tóch wat spikkeltjes blauwe muisjes... Op dit forum staan ook een hoop ideetjes beschuit met muisje alternatief (Pagina 2) - Een babbel na het bakken - Het "DeLeuksteTaarten" - forum Je hebt nog eventjes de tijd om iets leuks te vinden toch?
bij ons ken je die smurfen schepijs niet kopen maar welke winkel verkoop ze dan wij hebben hier in de buurt alleen een coop en ah en c1000(maar die hebben nooit wat en met ijs hebben ze alleen vani en choco en waterijsjes) maar stukje rijden vindt ik niet erg...
wij hadden dit. Zelfgemaakt, de schijfjes al even van tevoren, de cupcakes ben ik gaan bakken toen de weeën begonnen
Ik vind er niets mis met beschuit of beschruit met muisjes, heb er pas nog weer eentje gehad! Maar vind lange vingers met muisjes, of cupcakejes met muisjes ook leuk! Maia: mooi, leuk gedaan zeg!