Ons dochter is ziek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ssgerundt, 2 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ons dochter is sinds gisteren ziek, had verhooging... nu gelukkig niet meer, maar ze is nog niet helemaal fit. (gewoon verkouden)
    Nu drinkt ze al heel de dag de fles niet leeg en vannacht heeft ze heel lang geslapen omdat ze gisteren overdag bijna niet geslapen heeft en nu komt ze bijna een voeding te kort.
    Had iemadn van jullie ook dat probleem en wat hebben jullie gedaan...
    Ze is vandaag ook weer vaak aan het huilen, gaan jullie er dan gelijk naar toe of hoe en wat?

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Als Iman ziek is en ze geeft een kik ben ik er gelijk bij. De situatie is anders als ze ziek zijn, vind ik.

beterschap voor je meisje!

3. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    hey hallo

idd ik ben het met sweetangel eens!
    Hou even in de gaten hoeveel plasluiers de kleine heeft.
    Heeft ze er te weinig en ze blijft weinig voeding innemen, dan zou ik de dokter (of huisartsenpost) even om raad vragen.
    En als je zelf niet lekker bent heb je ook niet veel zin aan eten, je kleintje heeft er waarschijnlijk nu ook niet zo erg veel zin aan. Op zich niet zo heel erg, maar hou het even goed in de gaten, dat ze wel wat voeding binnen krijgt.
    Kindjes willen graag als ze ziek zijn zo veel mogelijk bij papa en mama in de buurt zijn, dat voelt het meest vertrouwd!

Succes!

4. Ze mogen op een dag best een voeding missen, laatst ook meegemaakt dat Quinton de gehele dag al wat later om een voeding kwam en ook uitgeslapen had en hij kwam niet om de fles die hij normaal op einde van dag krijgt.. maakt niet uit...

en qua huilen idd als ze huilt gewoon naar toe gaan,
    Ik had met Quinton toen hij keelontsteking had, juist omgekeerde, hij wou eten en dan na het eten weer meteen naar bed en hij sliep vrijwel meteen, als ik hem nog even vast hield na eten bv een half uurtje werd hij na 10 min al onrustig en jengelig,

en idd plasluiers in gaten houden en vertrouw je het niet kan je altijd dokter of huisartsenpost bellen

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Als mijn ukkie niet helemaal in zin hum is, ga ik er ook gelijk heen als ie een kik geeft. Is heel wat anders dan als ie fit is. Idd de luiers in de gaten houden en als je het niet vertrouwd, gewoon naar de huisarts of huisartsenpost (in het weekend of 's avonds) gaan.

6. lidia

lidia Fanatiek lid

heb net ook z'n nacht achter de rug..
    Damian begon gisteren avond met overgeven en bleef dat doen tot er niets meer in zijn buikje zat.. :cry:
    steeds kwam er gal mee..
    heb de HApost gebeld en die hebben mij gerust gesteld en gezecht wat ik moest doen en waar op te letten...

pas vanmorgen om 9.00 hield ie het eerste beetje eten binnen :)
    nu gaat het gelukkig weer beter maar heb zelf de hele nacht niet geslapen :( dus vannavond er vroeg in)

7. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Vervelend zieke kindjes, beterschap.

Ik heb het met darmkrampjes. Mijn zoontje heeft er heeeeel veel last van gedurende de hele dag... het gevolg is dat ik bijna niets doe dan hem troosten.

8. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Heel zielig die zieke kindjes :(
    Beterschap!
    enne kindjes wel veel kusjes krijgen hè! ;)

9. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    Mark heeft sinds een aantal weken - na zijn 1e vaccinatie - last van darmkrampjes. Hij had dat voorheen bijna nooit. Nu heeft hij last van krampjes na een voeding, en voor of tijdens het slapen. Hij wordt er wakker van en huilt met een schelle toon. Het houdt me wel voortdurend bezig. En, van de ene op de andere moment is het over, en brabbelt en lacht hij.
    Ik vind het vreemd dat het iets van de laatste weken is, omdat ik zou verwachten dat het met 3 maanden juist zou afnemen ipv toenemen. Voorheen had hij heeeeeel soms krampjes. Echt vreemd.

10. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Jouw kindje is nog maar 2 maanden dus als je denkt dat ze te weinig binnenkrijgt moet je de dokter bellen.

Mijn kindje is de eerste maanden veel ziek geweest en alle artsen zeiden hetzelfde: Als je kind onder de 6 maanden is en te weinig drinkt, altijd naar de dokter.

Deel Deze Pagina