op zijn teentjes lopen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tjinta, 6 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjinta

tjinta Lid

3 jan 2007
    46
    0
    0
    zorghulp B
    deventer
    Hoihoi
    Me zoon is 13 maanden en loopt nog niey maar als hij loopt loopt hij op zijn tenen!Ook in de babygym.Is dat kwalijk of hoort dat erbij?

Groetjes :)

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Dat is niet de bedoeling. Ik zou stimuleren om gewoon te lopen en anders even naar de huisarts of cb arts.

3. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Demi loopt ook op haar tenen. Door de box, in bed en als ik haar handjes vasthou.. Ik moet volgende week weer naar het cb en wilde deze vraag daar stellen. Dus ik laat het nog wel even weten, want ik weet niet of dit erg is of niet. Ik hoor wel van veel mensen dat kindjes in het begin vaak op hun tenen lopen..

4. Niet meer actief

ja volgens mij lopen de meeste kinderen eerst op de teentjes.. heb er zelf niet zo opgelet.. ze doet het nu in elk geval niet maar deed al losse stapjes met kleine 11 maand..

5. Female

Female Niet meer actief

Als je kindje dat rond deze leeftijd nog steeds doet, moet je volgens mij naar HA of CB gaan hoor...

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hmmm... ik vind sommige reacties een beetje overtrokken :( Gelijk naar de HA of het CB gaan is helemaal nog (niet) nodig.
    Elke kind begint natuurlijk met lopen op een andere leeftijd, en op de teentjes lopen doet elk kind in het begin.
    Gaat vanzelf goed komen ;) Mocht hij dit wél blijven doen naarmate hij ouder wordt, is het natuurlijk een ander verhaal. Dan zou ik wel contact opnemen met HA of CB.

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    ik merk dat Kyra op haar tenen loopt als ze aan de hand loopt, als ze zelf losloppt doet ze dat niet.

8. Nemo

Nemo Niet meer actief

Mijn kind heeft nooit op zijn teentjes gelopen. En als het blijft zou ik toch even naar de ha gaan.

Heb op de gipskamer gewerkt en kindjes die op hun teentjes bleven lopen werden de beentjes in het gips gezet. Kan me voorstellen dat je dat wilt voorkomen. Vandaar.

Deel Deze Pagina