Dit weekend houd ik een kinderfeestje voor mijn zoontje en zijn vriendjes/familieleden. Alleen nu ben ik een beetje inspiratieloos omdat het best moeilijk is op deze leeftijd, aangezien ze nog niet zoveel begrijpen. Dusss... heeft er iemand tips voor me? Ik kom niet verder dan een poppenkast, taart eten, misschien wat tekenfiilmpjes, koekhappen? Ik dacht ook aan een grabbelton aan het einde van de dag? Veel ballonnen, slingers etc? Iemand nog meer ideetjes??
Ik heb echt geen spelletjes georganieerd ofzo, gewoon een mooie taart, visite, slingers en cadeaus en het is al heel feestelijk en "raar" voor zo'n kleintje. Voor al die dingen die je aandraagt had mijn zoon het geduld niet, en hij snapt dat toch niet.
ik vind het teveel wat je hebt, zo'n feestje is leuker voor jou dan voor hem taart eten was hier geslaagd, en dat was het eigenlijk. als ik mijn zoon echt een plezier wil doen, moet ik hem met een vriendje in bad zetten, verder maakt het echt nog niets uit.
Taart eten, cadeaus en bezoek lijkt me meer dan genoeg voor een 1e verjaardag. Koekhappen, poppenkast ed. kan nog vaak genoeg op een verjaardag lijkt me.
Hier hadden we ook "alleen" kadootjes, taart en slingers en ballonen en visite. Verder geen spelletjes of iets. Daar zijn ze met 1 jaar nog te klein voor en je huis vol visite en slingers is al indrukwekkend genoeg
Ik kan me aansluiten bij de voorgaande dames. Ik kan me voorstellen dat het voelt als het feest van de eeuw (en dat is het ook!!), maar voor een kindje van 1 is het echt nog niet nodig om een heel feest in elkaar te draaien. Meestal is het zo dat kindjes na 3 cadeautjes het uitpakken wel gezien hebben, nieuw bezoek niet meer aankijken en het liefst gewoon lekker willen spelen. Zo was het hier wel iig! Juist omdat ze nog niet zoveel begrijpen, zijn de prikkels al snel te veel. Ik zou zeggen, gewoon lekker samenzijn met iedereen, voldoende speelgoed voor de kids en een lekker taartje smullen (uiteraard zelf, met de handjes ). Het is druk zat, ook voor jezelf! Wordt gegarandeerd feest! Over een paar jaar kun je echt nog wel los met de feestjes! Enne, alvast gefeliciteerd natuurlijk
ik sluit me ook aan bij voorgaande berichten...hier net de 1ste verjaardag gehad, een mooie taart, en het huis versierd en vol visite, nou ze was er echt van ondersteboven en wist niet waar ze kijken moest...voor papa en mama was het ook een heftig feestje hoor!
Sluit me ook bij de andere dames aan. Wat je opnoemt daar heeft een een jarige echt nog niks aan. Gewoon taart slingers kado.s bezoek en niet te veel er van verwachten. Mijn zoon werd een en ja wel dag er na hoge koorts te veel drukte. De meeste kleintjes kunnen daar echt nog niet tegen. Mijn advies is maak er een feestje van voor je zelf maar verwacht niet dat je een jarige het echt leuk vind. Meestal vinden ze het veel te druk al die indrukken dus zeker geen poppenkast of wat dan ook.