Whaaaaaaaaaaaah tóch Straie gekregen ..

Discussion in 'Zwangerschap' started by Jucade, Oct 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik had zoooo de hoop dat t mij deze keer ook zou 'overslaan'. Met Justin geen enkel straie plekje gekregen en nu keek ik gisteren in de spiegel en jawel :( De eerste straie is een feit.. hopelijk word t niet méér maar er zit een hele grote kans in van wel natuurlijk.. :$ Moest ik ff kwijt. :p

2. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    2,389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ach, nee, wat shit zeg! Tsja, blijven smeren maar.... En die reclame van Bio-oil zegt dat ze ook de striae verminderen, dus ook na je bevalling straks blijven smeren, dan wordt het vast nog wel weer minder...

Natuurlijk hoop je dat je overgeslagen wordt, maar meid; je hebt straks 2 (eh, 3!!) prachtige kindjes, dus dan hoop ik dat je die paar striemen voor lief kunt nemen.

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Volgens mij zijn er maar weinig tweelingmama's die de zwangerschap met een ongeschonden buik doorkomen :D

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah nee dat is niet leuk terwijl je al zo ver bent!
    Ik inspecteer mn buik dagelijks. Hij blijft maar groeien maar gelukkig tot nu nog geen strepen. Al merk ik dat de spanning op mn vel wel steeds erger wordt

5. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ja, zo begon het hier ook :(
    Binnen 2 weken zat ik hélemaal onder!!

Ik had ook echt twee beren in mijn buik dus er was geen ontkomen aan! Ik hoop dat het hierbij blijft voor je!

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Het is bij mij ook een prachtige landkaart geworden de laatste weken van de zwangerschap ;)
    Schrale troost, goed de zon erop en de streepjes worden wit... ze vallen lang niet meer zo op nu (al gaan ze nu weer strak staan met groeiende buik)

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ik heb er geen gehad totdat hij op 39w begon in te dalen. Hij is op 41w geboren, maar heeft hier ook een mooi zebraprintje achtergelaten :p

8. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

:D whaahahahah zebraprintje die hou ik erin!! Bij mijn eerste tien jaar geleden ontzettend veel straie gekregen was ook veel aangekomen, ben bang dat het nu niet minder zal zijn!!

9. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

Apr 29, 2010
    713
    1
    16
    Zonde is dat toch he? ik heb de hele zwangerschap geen enkele
    straie gehad en pas sinds 1 week onder mijn navel naar beneden heb ik er een paar....:(

10. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Tja, bij mij begon het neit met 32 weken, maar al met 15 weken.
    Dus zijn er nog 25 weken over waarin het verder kan scheuren.
    Ik heb nu al behoorlijke striae, weet zeker dat ik straks echt een tijgervelletje er aan over houdt.
    Heel jammer, maar geen ramp. (hooguit in de zomer met bikini)

Oordeel zelf maar (vooral rondom navel)

Share This Page