Hoi meiden, @bibi, wat fijn dat je zo aan het genieten bent van Stef! En wat gaat het hard zeg de tijd! Idd, traphekje en autostoel heb je wel nodig. I love marktplaats. Ik koop en verkoop er ook best wel. Nu maar wachten op het lekkere weertje. Want anders kan stef nog de zandbak niet in. @dolfijn, hoe is het nu met Beau? En hoe is het met jou? @denise, gaat het goed met jou en de kleine Tegan? @marsonny, hoe is het met jou? En hoe is het gegaan bij de kinderarts en de osteopaat. Heb je uiteindelijk ook nog hulp durven vragen aan anderen?
Vandaag wel bij de gyn geweest. Hij was blij verrast met dit nieuws. Vond het een wonder, maar toch ook wat terughoudend. Kennelijk heb je met endo meer kans op mk en bbz. Nu geen echo gekregen, omdat hierop toch niet zoveel te zien zal zijn. Op 14 mei zal ik een echo krijgen. Maar alleen is hij er dan niet zelf. Hij hoopt van harte dat het goed mag gaan en noemt het echt een wonder met de mate van de endo die ik heb. Wel zei hij dat hij had geprobeerd zoveel mogelijk weg te halen. De cyste had ie wel iets mee gedaan, maar kon hij niet weghalen. Stom, ik weet niet meer zo goed waarom niet. Denk dat ie hem wel had leeggezogen. Nou ja, wachten, wachten, wachten dus tot die 14e mei! pfff.....
pff.. dat is nog wel een lange tijd wachten Musicalfan Jammer, maar ik hoop/duim/bid dat alles goed mag blijven gaan.. het is zeker een wonder! en dat wonder is je gegunt meis! ik denk aan je! Knuffel! @Hier; alles goed, alleen erg druk.. kom snel even jullie bijpraten.. xx
Musicalfan, Spannend hoor allemaal meis, ga zo voor je duimen en positieve energie jku kant op sturen!!! Ben dinsdag bij de osteo geweest die voelde veel verbetering bij het middenrif. Vandaag naar de kinderarts geweest en mn kleine man heeft op twee plaatsen reflux bij de maagklep, maar ook bij t strottehoofd bij het klepje wat de luchtpijp afsluit als je slikt. Morgen moeten we een foto van de longen en keel laten maken, over twee weken een slikfoto met contrastvloeistof en over een aantal weken een echo van het hart of 1 van de aderen niet om de luchtpijp/slokdarm zit. Ook heeft die een koemelkallergie en hier speciale voeding voor gekregen. Over een wk gaat de kinderarts me bellen of t verbeterd is en als dat niet zo is word die opgenomen in het ziekenhuis, duimen jullie mee dat t beter mag gaan met hem de komende week!!!!!!
Oh Marsonny! wat een zorgen om je kleine man! natuurlijk duim ik mee dat het op mag knappen en dat hij zich snel beter mag voelen.. Alle onderzoeken gaan je vast niet in de koude kleren zitten Dikke knuffel meis! Ik denk aan jullie! xx
Natuurlijk duim ik ook voor jullie Marsonny! Wat vervelend allemaal... Ik hoop echt voor je dat ziekenhuisopname niet nodig zal zijn want dat lijkt me echt naar. Sterkte! @ Musicalfan; nog even geduld dus, moeilijk is dat hè. En zeker omdat de gyn het zo'n wonder vindt. Hij moet je natuurlijk wel wijzen op de risico's die endo met zich meebrengt, maar zo wordt je weer onzeker gemaakt, of niet? Hopelijk vliegen de dagen om en is het snel de 14de meis, succes met wachten!
@marsonny, jeetje meis, het zit jullie ook niet mee zeg. Best een hoop zorgen. Ik ga heel hard voor je duimen dat het beter met hem gaat en opname niet nodig hoeft te zijn. Een hele dikke knuf voor jou en je kleine mannetje. Btw, thanks voor je lieve woorden. @dolfijn en bibi, idd wachten duurt zo lang. Ik blijf ook echt beetje op mijn hoede. Bloedwaarde was wel heel goed. Assistente zei, dat ik duidelijk mooi en goed zwanger was. Dus dat is dan wel weer fijn. Kan niet wachten tot het de 14e is. Gelukkig gaat de tijd enerzijds best snel, anderzijds kan het me niet snel genoeg gaan. Knuffies voor jullie allen.
Dat is zeker fijn dat ze dat zei. En je moet natuurlijk ook gewoon positief denken hè, dat is ook goed voor de beeb. Zelfs ik zou wel willen dat het de 14de was, haha. Ben echt benieuwd naar de eerste foto van je wondertje! Geniet maar lekker van dat ontzettend bijzondere gevoel dat je eigen kindje in je groeit, het is echt het aller mooiste wat je mee kunt maken en het is je ontzettend gegund! Heb je het eigenlijk al aan je familie verteld? Of hoe ga je dat doen? Die zullen ook wel onwijs blij en gelukkig zijn.
Thanks bibi, je bent lief! Ben nu zo nerveus. Had vannacht wat lichtroze afscheiding. Later niet meer. Maar ben bij elk toiletbezoek zo bang. En ik heb best veel last van mijn rechtereierstok. Misschien dat ik toch vraag om een eerdere echo. Al was het dan maar om te weten als dit goed mag blijven gaan, of het in de baarmoeder zit en niet in de eierstok. Ik weet gewoon niet zo goed wat te doen nu. Eerder dan 6 weken en 3 dagen heeft een echo denk ik weinig zin? En ondertussen hoop ik dat ik die termijn uberhaupt ga redden. Maar dat komt door vannacht. Ben gewoon zo ontzettend bang en ondertussen probeer ik die hoop zo vast te houden. Ben ik eindelijk opnieuw zwanger heb ik zoveel onrust. Maar ik doe mijn best om positief te blijven. Ben in ieder geval kotsmisselijk vandaag. Dus dat is een goed teken. Alleen mijn ouders weten het. Mijn zus en vriendin vertel ik het pas na een echo. Ik wil zelf eerst zekerheid hebben. En daarna pas aan anderen. Hopelijk mag het allemaal zover komen. Het stomme is dat ik er vanaf het begin vertrouwen in heb in deze zwangerschap. Dat was bij de andere keren niet en die gingen mis. Het kan ook best zo zijn dat ik zo'n last heb van de cyste in de eierstok. En de pijn van de endometriose. Maar die onzekerheid is killing. Ik wil zo graag weten waar ik aan toe ben. Hopelijk vliegt de tijd met positief vooruitzicht dan!!
Oh musicalfan: wat een onzekerheid weer zo.. maar bedenk dat lichtroze echt niets hoeft te betekenen, het kan zijn dat er een adertje gesprongen is in BM omdat de placenta zich aan het vormen is.. Ben bang dat eerdere echo helaas geen uitsluitsel zal gaan geven.. Ik blijf maar hopen dat het allemaal goed mag gaan: de duimen draaien! Blijf hier van je af praten meis, we helpen je de tijd door! KNUFFEL van mij en Beau xx
Musicalfan, Kan me zo voorstellen dat het het nog spannender maakt, ik had die afscheiding en een bloeding ook de laatste zwangerschap, dat maakte mij toen ook heel nerveus!! Meis, ik blijf voor je duimen en positieve energie naar je toe sturen!! Hier, Met de kleine man gaat het steeds een beetje beter, hij lacht meer en zelfs met geluidjes erbij en we moeten hem opnieuw leren kennen qua huiltjes, want wat betekend welk huiltje ipv dat die bijna alleen maar huilde. Van de kinderarts moesten we de voeding weer gaan verdikken met nutriton, maar hier reageerde hij de vorige keer al niet heel fijn op, nu dus weer hij gaat er dus juist van spugen en krijgt er darmkrampen van. Hier zijn we weer mee gestopt. Toen kwamen we er achter dat die ook van 1 van de medicatie die die voor de reflux krijgt ook darmkrampen krijgt, ook deze hebben we even gestopt, het maakt geen verschil in de reflux symptomen. Nu nog de ontlasting weer opgang krijgen, de voedingen krijgt die al met extra water erin en hij krijgt lactulose. Dinsdag het ziekenhuis nog maar even bellen met onze bevindingen, maar we zijn voorzichtig positief!!!
Goed om te horen Marsonny! En heel goed dat jullie zelf alles in de gaten houden en logisch denken. Jij ziet het beste hoe Demyan op dingen reageert dus niks geven waar hij zich juist slechter door gaat voelen. @ Musicalfan; ow meid, snap zo goed dat je onzeker bent! Ik had dat al in het begin dus na die lange weg die jij achter de rug hebt kan ik het me héél goed voorstellen. Maar een beetje roze afscheiding wil echt niks zeggen. Makkelijk gezegd voor mij, maar het is echt zo. Vertrouwen houden in je lichaam en in dat kleine wondertje daarbinnen en echt genieten van elke dag! *knuffel* @ hier; vriendlief is al zowat het hele weekend werken (oproepdienst), maar mama en Stef hebben het reuze gezellig! Hier een fotootje van vanmiddag: Bekijk bijlage 241562 Die duim hè, die is echt heilig, haha.
@Marsonny; wat fijn dat jullie knul wat op lijkt te knappen! Doe het idd zoals het voor jou goed voelt, jij bent 24/7 bij hem en ziet alles waar en hoe hij reageerd. Ben erg benieuwd wat ZH zegt! Mijn ervaring met lactulose is goed: afbouwen en hoeveelheden ook vooral op eigen gevoel doen.. Beau heeft veel minder nodig gehad als voorgeschreven. @Bibi; heerlijke gezellige foto en die duim: geweldig! @Musicalfan; hoe is het nu meis? denk aan je! @Hier; druk bezig met een kiesje, dus wat slechte nachten achter de rug.. maar gelukkig vermaakt hij zich verder prima. Weet niet of dit werkt, maar filmpje staat op hyves... https://www.facebook.com/video/video.php?v=3618995468607 Fijne koninginnedag meiden! xx
Wat een super leuke foto's! Een vrolijk snoetje heeft Beau, echt zo leuk om te zien. Heeft ie geen last meer van zijn kiesjes?
Geweldig lieve foto bibi. Wat een mooi mannetje heb je zeg! En een supertrotse mamma zo. Leuk! Kan niet wachten tot ik zulke foto's kan maken met een eigen kindje,haha! Duurt nog even! @dolfijn: je bent lief! En wat een geweldig filmpje en foto's van de kleine ondeugd van je. Hopelijk gaat alles nog steeds een beetje de goede kant op. @marsonny:Wat fijn dat het langzaam aan wat beter gaat met Demyan. Wel nog die zorg om de voedingen.Wat zei het ziekenhuis dinsdag? Hoe is het nu met jou verder? @denise, hoop dat het goed gaat met jou en Tegan. Heeft iemand nog eens iets van twinkle gehoord? Hoop dat het een beetje met haar gaat.
Hier: Ik ben vreselijk moe en zo ontzettend beroerd. Vandaag is het spugen begonnen, maar de afgelopen dagen hing ik al kokhalzend steeds boven de emmer. Voel me vreselijk naar. Het enige waar ik steeds aan denk is dat het dan voor het goede doel is, maar fijn is anders. Zeker omdat ik zo bang ben voor spugen. Ik wil ook niet klagen, maar die roze wolk is het nu niet. Ik heb uiteindelijk besloten niet eerder een echo te laten maken. Dus gewoon nog even iets meer dan een week wachten.Hopelijk met positief resultaat, want ik vind het zo eng straks. Bang dat het niet goed zou zijn, alhoewel de klachten iets anders zeggen. Achter de compie zitten is nu ook niet mijn ding op dit moment. En geloof me dan ben ik dus echt flink beroerd. Maar ik dacht even snel kijken hoe het met de meiden is en wilde toch even reageren. De komende dagen zal ik er wellicht ook minder zijn , maar ik vergeet jullie niet hoor lieverds. Dikke knuffies voor jullie en de kids!
Gelukkig dat je er weer even bent Musicalfan. Ik begon me al een beetje zorgen te maken. Vervelend dat je zo beroert bent zeg. Hoop maar dat dat snel voorbij is zodat je echt kunt gaan genieten want ik snap wel dat je nu even geen roze wolk hebt. Als je kindje er straks is ben je het allemaal zo vergeten en is het alle ellende zeker waard geweest, maar dat is nu moeilijk voor te stellen. Ik vind het heel knap trouwens dat je gewoon wacht op de echo! Ik zou dat echt moeilijk vinden. Ik duim heel hard voor een prachtige echo en een gezond beebje meis. *knuf* Dank je trouwens voor het compliment! Ben een hele trotse mama hoor, haha. Welke moeder is dat nu niet hè. Nog 8 maandjes en dan ben jij ook zo'n super trotse moeder! En dan kun je foto's maken tot je erbij neer valt, haha. Ik heb al bijna 4 albums vol van Stef. Die zal later wel aan me vragen of dat echt nodig was denk ik, haha. Van Twinkle heb ik ook niks meer gehoord...Hoop echt dat het haar goed gaat.
Nou we hebben een hecktische tijd achter de rug. Demyan heeft in het ziekenhuis gelegen vijf dagen vorige week. Daar heeft hij allerlei onderzoeken gehad omtrent zn luchtpijp, slokdarm en hart, daar was gelukkig niets mee aan de hand hij heeft dus reflux en koemelkallergie. Voor de reflux krijgt die andere medicatie en dat gaat stukken beter. Hij is nog erg graag bij mama, maar kan nu ook voor korte periode in zn schommelstoel en boks. Nu nog kijken hoe we hem t beste op bed kunnen krijgen overdag, de nachten gaan wel goed, maar zelf inslapen lukt niet hij ligt op de dag en vroege avond graag bij ons. We blijven hem wel op bed leggen als die bij ons in slaap is gevallen en soms slaapt die dan een half uur, soms een paar uur en soms lukt het helemaal niet. Laten huilen is geen optie dat doet die dan gerust op volle toeren tot de volgende voeding
Wow, kan me voorstellen dat het even hectisch is geweest meid! Gelukkig maar dat jullie mannetje weer thuis is. En dat het stapje voor stapje wat beter begint te gaan. Snap best dat jullie Demyan lekker bij jullie in bed leggen hoor. Stef heeft de eerste twee maanden ook weleens bij ons gelegen. Als die huilde hoefden we hem ook echt niet te laten liggen (dat is nu trouwens nog zo). Gewoon doen wat het makkelijkst voor jullie en voor Demyan is en dan komen jullie er wel. Sterkte! @ musicalfan; hoe is het met jou??