Marsonny, meis wat heftig dat Demyan in het ziekenhuis heeft gelegen. Gelukkig is hij nu weer thuis. Wat fijn dat de medicatie lijkt aan te slaan. En verder volg je gevoel meis! Je kunt het alleen maar goed doen. Dikke knuf voor jou @dolfijn, denise en bibi, hoe is het met jullie?
Hier nog steeds heel erg beroerd. Spuug veel en hou weinig binnen. Drinken is heel erg lastig. Zit nog niet op een roze wolk, maar ga ervan uit dat dit nog wel gaat komen. Heb medicijnen maar die helpen niet heel erg, en meer mag ik niet gebruiken van de gynaecoloog. Overigens ook iets homeopatisch erbij, maar wil liefst zo min mogelijk gebruiken. Vanmorgen echo gehad en die was super!! Beebje, met sterk kloppend hartje. Tranen van blijdschap stroomden over mijn wangen. Eindelijk na 2 mk een goede echo. Nu maar hopen dat het goed blijft groeien. Het geeft wel heel wat rust. En als ik nu spuug, dan weet ik zeker waar ik het voor doe. Die onzekerheid of het wel goed zit en of er een hartje is, die is nu weg. Mijn vader heeft er ook nog een klein filmpje van gemaakt. Zo bijzonder. Meiden, doordat ik me zo beroerd voel zit ik weinig achter de compie. Maar ik vergeet jullie niet. Hoop dat ik me snel beter voel zodat ik hier straks weer wat vaker te vinden ben. 4 juni krijg ik een nieuwe echo. Dus duurt nog even. Ik denk aan jullie. Knuf voor allemaal
Ow wat ben ik blij voor je musicalfan!!! Echt helemaal geweldig!! En wat zal de aanstaande opa ook blij en trots geweest zijn, of niet? Het is natuurlijk echt heel vervelend dat je je zo beroerd voelt, maar wat je zegt, je weet waar je het voor doet. Ik hoop dat je toch snel kunt gaan genieten meid. Doe rustig aan! Hier gaat alles zijn gangetje. Morgen alweer laatste dag stage in de klas dus morgen middag afscheidsfeestje. Ben nu cakejes aan het bakken voor de kids dus ik ga snel verder.
Wat een leuke foto's zeg, prachtige ventjes Wat heftig zeg Marsonny, wel heel fijn dat het nu wat beter lijkt te gaan. Wat superfijn Musicalfan dat de echo zo goed was, helemaal super Hier gaat alles super, Tegan heeft ontdekt dat ze al kan staan, en dat doet ze dus graag. Tandjes komen lekker door. Verder is ze gewoon constant heel vrolijk, het is heel stom en veel mensen snappen het niet maar ik zit nog steeds op mijn roze wolk
@bibi, en hoe was vandaag je laatste dagje op stage! Waren de cakejes goed gelukt? Moet je dan straks weer stage ergens gaan lopen? @Denise, wat fijn dat je nog steeds zo heerlijk geniet. Kan ik me goed voorstellen hoor! Bij de gedachte alleen al aan een beebje, wordt ik heel blij. Geniet maar lekker van je mooie meisje! @marsonny: hoe gaat het nu met jou en de kleine man! @dolfijn, dikke knuf meis! Las dat Beau weer was afgevallen. Ik denk aan je!
@ musicalfan; het afscheid was echt fijn! De kids hebben voor me gezongen en ik heb natuurlijk een heleboel tekeningen gekregen. Ik blijf nu nog wel op mijn stageschool, maar dan om mijn onderzoek af te ronden. En ik moet nog 10 dagen stage lopen in groep 1/2, daarna zit het stagegedeelte er echt op. Hoe is het met jou? @ Denise; heerlijk toch dat je zo op je roze wolk zit? Ik ben ook nog steeds helemaal in love met mijn kereltje hoor. Als alles goed gaat en je hebt een vrolijk, makkelijk kindje is het toch ook alleen maar genieten? Gewoon doen hoor! Wat knap trouwens dat Tegan al kan staan! Dat doet Stef echt nog niet. Probeer het af en toe, maar dat ziet ie nog niet zitten.
Musicalfan, Wat ontzettend fijn dat je echo goed was, super !!! Denise, Kan me die roze wolk wel voorstellen, heb hem ook knap dat Tegan al kan staan!! Bibi, Wat leuk dat je afscheid fijn is geweest, moet je nog lang voor je je diploma hebt? Hier, Met ons gaat alles stukken beter, het is een vrolijk kereltje. Wat boos word vlak voor die in slaap valt , maar het zelf in slaap vallen in bed is nog heel moeilijk, maar we blijven proberen. De ene keer lukt het hem goed als we bij hem gebleven zijn tot die slaapt, soms moeten we nog een paar keer terug voor het lukt en soms lukt het helemaal niet en dan nemen we hem bij ons. CB vond dat we hier goed in handelde (was verbaasd de vorige keer moesten we hem, maar laten huilen, daar stopte die vanzelf mee ) De eerste prikjes heeft die ook achter de rug en heeft hier gelukkig geen last van gehad!
Wat heerlijk om te horen dat het nu zoveel beter gaat! Ik vind ook dat je het prima doet zo hoor. Als het echt niet lukt met slapen ga je zo'n mannetje toch niet maar laten krijsen? Altijd naar je gevoel luisteren. Als het goed is heb ik in december mijn diploma. Na de zomervakantie moet ik nog 10 dagen stage lopen bij de kleuters en dan is het een kwestie van zorgen dat mijn portfolio goed gevuld is. Dus ik ga dan ook nog wat lessen volgen bij de pabo en verder kei hard werken aan producten en referenties verzamelen. Maar het zwaarste stuk heb ik straks als het vakantie is mooi achter de rug. @ hier; Stef heeft gisteren voor het eerst in de schommel gezeten. Hij wilde bijna gaan huilen, maar bij nader inzien was het toch wel leuk, haha. Vandaag gaat papa zand halen voor de zandbak dus zo hebben we weer wat nieuwe dingen erbij om te doen.
Hey lieve meiden, Sorry dat ik een poosje niet ben geweest.. Dit heeft allemaal redenen gehad: ziekte manlief, Beau's ziekzijn, jongste bonuszoon in elkaar geslagen op Ameland (met allerlei gevolgen, maar gelukkig valt het mee) maar bovenal dat ik mezelf niet lekker voelde.. En ook dit had een oorzaak: Meiden: schrik niet: maar... Ik ben zwanger! Totaal niet gepland, door de pil heen en ondanks de BV.. maar zeer welkom! Manlief moest er even aan wennen, vond het erg onverwachts maar gelukkig ook erg leuk. Denk dat ik nu zo'n 4,5 wk zwanger ben, maar precies weet ik dit niet door pil gebruik. Hier de test die ik vanmiddag heb gedaan...
Weet dat ik aan jullie denk, speciaal even voor Twinkle een dikke knuffel! Hoop snel weer mee te kletsen, maar moet alles even laten bezinken.. het is nog zo onwerkelijk! KNUFFELS!! xx
Wauw, dolfijn...Zwanger!! gefeliciteerd. Pff.. heftig allemaal wat er zo gebeurd bij je. Dikke knuf voor jou @marsonny, wat fijn dat het beter gaat meis! Geniet lekker van je mooie mannetje @bibi, lekker hoor dat je straks in December klaar bent. Nog een hoop te doen van tevoren, maar dat gaat je vast lukken. Enne, stef op de schommel. Leuk! Heb je daar een foto van?
Hier gaat het allesbehalve goed. Heb vanaf donderdagavond bruinverlies gehad (geen buikpijn e.d, was wel rondom menstruatiedatum). Nu spoedafspraak ziekenhuis woensdag. Ik voel me zo verschrikkelijk ziek en rot. Zoveel spugen, weinig eten, met heel veel moeite een halve liter drinken erin. Vanmorgen op mijn reserves naar huisarts gegaan om urine in te leveren. Deze blijkt toch niet goed. Zitten ketonen in, vetafbraak oid. Morgen moet ik me er weer heen slepen omdat ze me willen wegen. Ben nu volgens mij 3 kilo kwijt in een week en voel me allesbehalve goed. Zit ook de stress bij of beebje nog wel oke is vanwege het bruinverlies. Dat weet ik over 2 dagen. De misselijkheid en de moeheid en spugen e.d. is er in ieder geval niet minder om. Ik voel me echt een enorme zeur, en ik vind het vreselijk om zo te klagen, maar ik word hier bijna depri van. Lig alleen maar op de bank en in bed. Begrijp me niet verkeerd, ik ben enorm blij met mijn zwangerschap, maar ik mag hopen dat deze beroerdheid echt snel verdwijnt. Ik moet nu nog harder mijn best doen om iets naar binnen te krijgen, want ziekenhuisopname dreigt nu wel. pff, niemand zei dat het makkelijk was, maar dit had ik niet verwacht. Ik ken geen mensen om me heen die zo ziek waren. En ik gun dat ook niemand. Ik hoop van harte dat mijn beebje gewoon nog oke is woensdag. Ik hou jullie op de hoogte. Sorry voor mijn beklag, maar tis wel fijn om het even te kunnen afschrijven. Liefs
Gewoon alles hier neer zetten als het helpt Musicalfan! Ik gun je zo een fijne zwangerschap...Maar natuurlijk bovenal een gezond beebje. Dus ik zal aan je denken woensdag en hoop dat met ukkie alles goed is. Ze kunnen wel veel hebben hoor, hoe klein ze ook zijn dus vertrouwen blijven houden in je wondertje. Goed op jezelf passen en lekker rustig aan doen. Knuf voor jou! @ Dolfijn; wow, dat is met recht een wonder! Gefeliciteerd meis. Ik hoop dat je een fijne zwangerschap zult hebben. Pas goed op jezelf en hou ons op de hoogte hè. Ook voor jou een dikke knuffel! @ hier; gisteren de hele dag met vrienden in de Efteling geweest. Stef heeft niet geslapen, maar hij was echt super lief en gezellig. We hebben echt genoten met ons ventje!
Oh Musicalfan: wat heftig allemaal weer! Begrijp heel goed dat het je onzeker maakt en ik hoop dat je over twee dagen weer vol vertrouwen verder mag met deze zwangerschap! Ook ik gun je een mooie zwangerschap met een gezond beebje! Blijf schrijven meis als dat je ruimte geeft: wij zijn er voor je! Ik hoop dat je zelf uit het ZH mag blijven, maar bedenk wel dat als het is, alleen maar goed voor jou en je beebje is.. Hele dikke knuffel! Thanxx voor de felicitaties meiden: een wonder is het zeker!
Dolfijn, wauw, blijkbaar was jullie gezin nog niet compleet, gefeliciteerd Musicalfan, gewoon van je af komen schrijven bij ons, heel veel sterkte en een dikke knuf Bibi, Ontzettend leuk de efteling. Hier, Vandaag is mn kleine man wezen proef draaien bij mn schoonzus en beide hebben t gezellig gehad, maar slapen overdag blijft een probleem. Hij slaapt dan haast niet, hazenslaapjes, nu slaapt die de nacht wel acht uur aan een gesloten, maar dat is toch niet genoeg Het maakt me onzeker maakt niet uit hoe we t doen niets lijkt te helpen, dan neem ik hem bij me dan ligt die eerst een tijd wakker en valt dan in slaap niet ideaal, maar anders slaapt die niet. Verder is die wel vrolijk en begint de lol in te zien van de box, schommel/wipstoel en wandelen met de kinderwagen
@bibi, je bent lief! Wat fijn dat jullie genoten hebben van de efteling. @dolfijn: jij ook weer thanks voor je lieve woorden. Kun je het al een beetje bevatten? Wat een wonder zeg! @marsonny: Wat fijn dat het goed ging met Demyan bij je schoonzus. Nu alleen moet hij nog leren te slapen. Hopelijk lukt dat snel. Heerlijk het wandelen nu met het lekkere weertje
Hier: vandaag echo gehad! Beebje is goed gegroeid en gaat dus goed. Gelukkig maar. Nu ik nog. Ze wilde me evt vandaag wel opnemen, maar ik bikkel nog even door. Als ik echt niets meer binnen hou (en daar gaat het wel naartoe helaas) dan kan ik bepaald tel nr bellen en meteen opgenomen worden. Vanmorgen in het ziekenhuis en auto aardig zitten spugen en later thuis dus ook weer. Het is voor het goede doel, maar ik ben compleet op. Uitgeput! Gisteren even bij homeopaat geweest en medicijnen gekregen. Hoop dat die iets gaan werken, want heb al zoveel geprobeerd. Ik wil gewoon lekker kunnen genieten. Me ietsje meer mens voelen, want zo ziek heb ik me in tijden niet gevoeld. Lees van bed naar bank, naar spuugbak/wc en vice versa verplaatsen.
Fijn dat alles goed was met je beebje Musicalfan! en nu jij nog.. denk dat je je niet te lang moet verzetten tegen opname hoor meis, des te langer moet je blijven denk ajb goed om jezelf meis, bij jou moet je het echt helemaal zelf doen! knuffels! @Hier; bevat het langzaam wel geloof ik, alleen de misselijkheid en het krampende gevoel is gewoon even wennen.. had me er nu natuurlijk niet op in gesteld 1 juni termijn echo ben heel erg benieuwd! Manlief is erg bezorgd, en wil het de bonuskinderen vertellen zodat ze er weer rekening mee kunnen houden.. ik wacht liever nog even, maar denk dat het misschien wel beter is, moet nu heel goed opletten dat ik voldoende rust neem. Voed Beau natuurlijk ook nog zelf dus volgens manlief moet ik voor 3 eten.. hahaha ben blij als ik het voor 1 naar binnen krijg
@ musicalfan; wat fijn dat met beebje alles goed gaat!! Maar nu jij nog inderdaad...Niet te lang door blijven lopen hoor. Het is super dat je zo snel in het ziekenhuis terecht kunt en natuurlijk wil je daar liever niet zijn, maar als het beter is voor jou en beebje toch doen hoor meis. @ Dolfijn; dus je bent wel misselijk? Had je dat bij Beau ook? Hopelijk is het niet te erg? En weten de bonus-kids het inmiddels? Toch wel heel speciaal hè, zomaar ineens een tweede wonder op komst. @ Marsonny; als ik je berichtje zo lees gaat Demyan goed vooruit. Dus niet teveel zorgen maken over het slapen. Stef heeft ook een periode gehad van een aantal weken waarin hij nauwelijks sliep. En ik zie ook maar elke keer 'maar dat kan toch niet, hij móet toch slapen!'. Uiteindelijk komt dat ritme er en halen ze het echt in. Fijn dat Demyan nu ook wat beter kan spelen. Geniet maar lekker van hem!
Hey meiden, hoe is het met jullie? @dolfijn: weten de bonuskids het al? En hoe is het verder met je? Vrijdag de echo. Zo spannend!! Ik duim voor je dat alles goed is. Liefs